اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126851617866
در دسترس نیست

تعریف مبل تختخواب شو

تعریف اینکه مبل تختخواب شو چی هستش

کد: 140109126851617866

، تهران , (اخبار رسمی): مبل تخت‌خواب‌شو یا کاناپۀ تخت‌خواب‌شو (به انگلیسی: Sofa Bed) یک مبلمان چندمنظوره است. این مبل یا کاناپه در واقع یک تخت است که به صورتی تا شده تا مثل یک مبل ساده دیده شود و در مواقع لزوم با باز کردن آن، به صورت یک تخت جهت استراحت در می‌آید.

تعریف اینکه مبل تختخواب شو چی هستش
لیست قیمت مبل تختخواب شو تختشو

گروه تولیدی تختشو؛ طراحی، تولید و فروش انواع کاناپه و مبلمان تختخواب شو یک نفره دونفره طرح ال و سفارشی سازی شده در ابعاد ورنگ‌‌‌‌های متنوع، ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت با بهترین متریال.

مبل تخت‌خواب‌شو یا کاناپۀ تخت‌خواب‌شو (به انگلیسی: Sofa Bed) یک مبلمان چندمنظوره است. این مبل یا کاناپه در واقع یک تخت است که به صورتی تا شده تا مثل یک مبل ساده دیده شود و در مواقع لزوم با باز کردن آن، به صورت یک تخت جهت استراحت در می‌آید. در زیر بالشتک‌‌‌‌‌های نشیمنگاهی این مبل ها، یک چارچوب فلزی وجود دارد. می‌توان یک ملحفه یا تشک نازک بر روی آن پهن کرد تا تبدیل به یک تختخواب واقعی شود. این مبل ها به صورت مبل‌‌‌‌های تک نفره و دو نفره تولید می‌شوند. مبل‌‌‌‌های تخت خواب شو معمولا در مکان هایی استفاده می‌شوند که به علت کمبود فضا، امکان استفاده همزمان از مبل و تخت وجود ندارد.

مبل تختشو؛ انواع مبلمان تختخواب شو شیک و کاربردی

مبل تختخواب شو نوعی از مبلمان راحتی است که کار مبل و تختخواب را همزمان انجام می‌دهد. برخی افراد‌ باور دارند وسایل چندکاره کیفیت پایین‌تری نسبت به تک‌کاره‌ها دارند و هر وسیله‌ باید کاربری خاص خود را داشته باشد. در صورتی که اگر در ساخت مبل تخت شو از متریال مرغوب استفاده شده باشد این مبل‌ها دوام بالایی داشته و مشکل کوچک بودن فضای خانه و نداشتن جا را هم در آپارتمان‌‌‌‌‌های امروزی در عین حال که زیبایی خاصی به فضای نشیمن می‌دهند، حل می‌کنند. در این مطلب از به معرفی انواع مبلمان تخت شو و مزایا و معایب استفاده از مبل تختخواب ‌شو در دکوراسیون خانه‌‌‌‌‌های امروزی می‌پردازیم. با ما همراه باشید…

دکوراسیون مناسب مبلمان تختخواب شو

به راحتی می‌توان برای انواع سبک‌‌‌‌‌های دکوراسیون از مدرن تا کلاسیک از انواع مختلف مبل و کاناپه تختخواب شو استفاده کرد. مبل تختخواب شو مدرن برای دکوراسیون مدرن و انواع کلاسیک‌تر این مبل برای دکوراسیونی به سبک کلاسیک مناسب است. در مبلمان تختخواب شو جدید با طراحی مناسب حتی تختخواب شو بودن مبل مشخص نیست چراکه نیازی نیست همه مهمان‌ها بدانند که مبل‌‌‌‌‌های شما نقش تختخواب هم دارند. در خانه‌‌‌‌‌های کوچک برای استراحت و خوابیدن مهمان در نشیمن یا در اتاق خواب‌ کوچک با فضای کم می‌توان از انواع مبل تختخواب شو خانگی استفاده کرد. همچنین مبلمان تختخواب شو جدید در محل کار، هتل‌ و بیمارستان‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مبل تختخواب شو برای اتاق خواب

با استفاده از مبل تختخواب شو برای اتاق خواب‌‌‌‌‌های کوچک خانه‌ها می‌توان فضای کافی برای فعالیت‌‌‌‌‌های روزانه هم داشت. برای مثال در اتاق خواب کوچک کودکان و نوجوانان با استفاده از انواع مبل تختخواب شو اتاق خواب می‌توان هنگام روز فضای کافی برای بازی و هنگام شب مکان مناسبی برای خواب و استراحت داشت. انواع مبل تختخواب شو اتاق خواب؛

  • مبل تختخواب شو بچه‌گانه
  • مبل تخت شو دخترانه
  • مبل تختخواب شو پسرانه
  • مبل تختخواب شو بزرگ سال

است که مبل تختخواب شو پایه فلزی به لحاظ استقامت و دوام؛ به شرط استفاده از رنگ کاری کوره ای و لحاظ کردن سایر مولفه‌‌‌‌های فنی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع ست مبل تختخواب شو

امروزه مبل تختخواب شو در انواع سبک‌‌‌‌‌های مختلف با طرح‌ها و شکل‌‌‌‌‌های جدید تولید می‌شوند. با توجه به نیاز می‌توان یکی از انواع ست مبل تختخواب شو جدید و کاربردی را بسته به کاربری فضا برای پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب یا اتاق کار استفاده کرد. برخی از مدل‌‌‌‌‌های ست مبل تختخواب شو شامل؛

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبلمان تختشو

گروه تولیدی تختشو؛ طراحی، تولید و فروش انواع کاناپه و مبلمان تختخواب شو یک نفره دونفره طرح ال و سفارشی سازی شده در ابعاد ورنگ‌‌‌‌های متنوع، ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت با بهترین متریال و حداقل هزینه ۰۹۱۹۹۸۴۹۵۷۱.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار