اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115672817376

نحوه کار دستگاه نیتروژن ساز

کد: 140011115672817376

https://bit.ly/34BsWta

، (اخبار رسمی): دستگاه نیتروژن ساز می‌تواند به صنایع کمک کند تا با هزینه کمتر در محل مورد نیاز خودشان به منبع گاز نیتروژن دسترسی داشته باشند.

نحوه کار دستگاه نیتروژن ساز
نحوه کار دستگاه نیتروژن ساز

دستگاه نیتروژن ساز در صنایع مختلفی از جمله کار بر روی مولدهای نیتروژن در صنایع فلزی، تولید کابل و سیم، پلاستیک و صنایع شیمیایی و غذایی کاربرد دارد.

 دستگاه نیتروژن ساز مورد استفاده بسیاری از صنایع
دستگاه نیتروژن ساز در صنایع مختلفی از جمله کار بر روی مولدهای نیتروژن در صنایع فلزی، تولید کابل و سیم، پلاستیک و صنایع شیمیایی و غذایی کاربرد دارد. البته نیتروژن در بسیاری از صنایع مهم دیگر نیز کاربرد وسیعی دارد. یک خط هوای فشرده نیز برای استفاده از مولد نیتروژن مورد نیاز است. مولد نیتروژن با ساختمانی که در آن نصب شده است قادر به تولید مداوم نیتروژن است.

وظیفه دستگاه نیتروژن ساز چیست؟
وظیفه دستگاه نیتروژن ساز جداسازی نیتروژن از هوا توسط این دستگاه و تولید نیتروژن با خلوص نزدیک به 100 درصد است. جاذب کربن مولکولی یکی از مهم ترین مواد مورد استفاده در مولد نیتروژن است که اکسیژن و بخار هوا را تحت فشار جدا می کند و نیتروژن خالص را عبور می دهد و در نتیجه یک مولد نیتروژن خالص تولید می کند. نمایش دهید. نیتروژن مولد کاربردهای زیادی در صنعت دارد .

دستگاه نیتروژن سازPSA این شرکت توانایی تامین نیتروژن با خلوص 99.999 بر اساس استانداردهای بین المللی را دارد.

استفاده از دستگاه های نیتروژن ساز ضمن بهره مندی از بهترین مواد موجود در تولید، آسایش و اطمینان از تامین مستمر و در دسترس بودن نیتروژن را برای مصرف کننده فراهم می کند.

دستگاه های زیادی در صنعت استفاده می شود که یکی از آنها مولد نیتروژن است. اما نیتروژن ساز چیست در ادامه توضیح خواهیم داد. مولد نیتروژن یکی از دستگاه هایی است که می تواند نیتروژن را از هوا جدا کند.

نیتروژن تولید شده توسط مولد نیتروژن 99 درصد خالص است. مولد نیتروژن از تکنولوژی خاصی استفاده می کند و در نهایت با عبور هوا از آن نیتروژن خالص تولید می کند.

مولد نیتروژن در صنایع مختلفی از جمله صنایع فلزی، صنایع سیم و کابل، پلاستیک، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی کاربرد دارد.

اما شاید جالب باشد که بدانید از گاز نیتروژنی که این دستگاه تولید می کند چه استفاده می کند. گاز نیتروژن کاربردهای زیادی دارد که به آنها اشاره می کنیم. گاز نیتروژن به عنوان جایگزین گاز و بخار برای انفجار و آتش سوزی استفاده می شود.

تمیز کردن و همچنین تعلیق راکتورها و تانکرها، انجماد عمیق در صنایع غذایی، فرسایش یخچالی برای پلاستیک ها، تولید الیاف مصنوعی، میعانات حلال، انجماد خاک برای سوار شدن، بازیابی ترکیبات آلی، صنعت پتروشیمی، تمیز کردن خطوط لوله، جراحی سردخانه، مواد تولید نیمه هادی و خنک سازی بتن از موارد استفاده گاز نیتروژن است.

دستگاه نیتروژن ساز می تواند در 99.999٪ غلیظ شود و بنابراین دارای بالاترین سطح غلظت است. دستگاه نیتروژن ساز می تواند به طور مداوم نیتروژن مورد نیاز صنعت را به مدت 24 ساعت با غلظت بالا تامین کند. البته برای اینکه دستگاه نیتروژن  بتواند نیتروژن مورد نیاز صنایع را تولید کند، دستگاه نیتروژن  باید دارای دو برج باشد که مواد کربن مولکولی روی آن ها قرار گرفته و قادر باشد نیتروژن مورد نیاز را به طور مداوم تولید کند.

عملکرد دستگاه نیتروژن ساز به گونه ای نیست که لزوماً تمام نیتروژن تولید شده را برای مصرف حذف کند. دستگاه نیتروژن این قابلیت را دارد که نیتروژن تولید شده را در داخل دستگاه ذخیره کرده و سپس در محیط مورد نظر از آن استفاده کند.

انواع دستگاه نیتروژن سازو همچنین اکسیژن ساز را می توانید از  یکی از بهترین شرکت های فروش دستگاه نیتروژن ساز و اکسیژن ساز خریداری نمایید.

تمامی دستگاه های ارائه شده توسط  شرکت ها دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشند و همین امر باعث شده تا کیفیت سیستم سلامت به شدت افزایش یابد.
فناوری تولید نیتروژن در سیستم PSA یک روش تولید در محل مصرف است. تولید در دستگاه‌های PSA بر اساس عبور هوای فشرده از مولکولی در مخازن تولید می‌باشد که طی آن مولکول‌های هوا تحت فشار جدا می‌شوند و با توجه به نوع دستگاه نیتروژن ساز این عمل انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که جداسازی هوا یک فرآیند فیزیکی است که در آن هیچ فعل و انفعال شیمیایی صورت نمی گیرد و به محض اینکه فشار از روی مواد غربال مولکولی برداشته شد، به حالت اولیه خود باز می گردد و به عبارت دیگر مولکول بازسازی می شود. PSA ها با عملکرد مناسب جایگزین مناسبی برای سیلندرهای موجود در بازار هستند.

طراحی دستگاه نیتروژن بر اساس استانداردهای بین المللی با هدف مصرف بهینه انرژی، سازگاری با محیط زیست و کار در شرایط مختلف اقلیمی انجام شده است.

استفاده از دستگاه نیتروژن  استانداردهای بین المللی ضمن راحتی و اطمینان از تامین مداوم نیتروژن، باعث بازگشت سرمایه مصرف شده برای خرید این سیستم در کوتاه مدت می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید