اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115673017376

قیمت دستگاه نیتروژن ساز صنعتی

کد: 140011115673017376

https://bit.ly/3rvr9Pc

، (اخبار رسمی): دستگاه نیتروژن ساز صنعتی به منظور جداسازی نیتروژن از هوا مورد استفاده قرار میگیرد و این قابلیت را دارد که نیتروژن با خلوص ۹۹.۹۹۹% را تولید نماید.

قیمت دستگاه نیتروژن ساز صنعتی
قیمت دستگاه نیتروژن ساز صنعتی

دستگاه نیتروژن ساز در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. از جمله این صنایع میتوان به صنایع فلزی، صنایع تولید سیم و کابل، صنایع پلاستیک، صنایع شیمیایی و صنایع غذایی اشاره کرد.

دستگاه نیتروژن ساز Oreco A/S  نیتروژن و تجهیزات را بر اساس فناوری جذب نوسان فشار (PSA) تامین می کند. تمام فرآیندهای توسعه و تولید دستگاه نیتروژن سازOreco تنها از اجزای با بالاترین کیفیت استفاده می کنند و Oreco دارای گواهی ISO 9001 است.

پذیرش و مقرون به صرفه بودن را با راه حل های OrecoPSA افزایش می دهند و نیتروژن  خود را در مکان ها و زمانی هایی که نیاز به کیفیت تولید ندارید.

دستگاه نیتروژن ساز OrecoPSA که توسط بسیاری از صنایع در سراسر جهان استفاده می شود، به شما امکان می دهد که گاز را دقیقاً در جایی که به آن نیاز دارید، می دهد، زمانی که به آن نیاز دارید و با کیفیتی که نیاز به تولید دارید. 

دستگاه های نیتروژن  ساز از رهبران بازار
دستگاه های نیتروژن ساز دررهبر بازار در تولید نیروگاه های جداسازی هوا برای تولید نیتروژن مستقل است و راه حل های کارآمدی را در زمینه تولید نیتروژن در محل به ماارائه می دهد.

دستگاه های نیتروژن ساز در 25 سال گذشته برای تولید دقیق و با کیفیت، فناوری قابل اعتماد و کیفیت کار آلمانی ایستاده است.

با دستگاه های نیتروژن ساز INMATEC نه تنها از محیط زیست آگاه و پایدار هستید، بلکه تا 80 درصد صرفه جویی می کنید  از همان دقیقه اول کار.

دستگاه تولید نیتروژن ساز  با جذب نوسان فشار
تجهیزات تولید نیتروژن ساز به طور گسترده در صنایع الکترونیک، مواد غذایی، متالورژی، برق، شیمیایی، نفت، پزشکی، نساجی، تنباکو، ابزار دقیق، کنترل اتوماتیک و سایر صنایع به عنوان گاز خام، گاز محافظ، گاز جایگزین و گاز آب بندی استفاده می شود.

فرآیند جداسازی گاز جذبی دردستگاه های نیتروژن ساز بر اساس پدیده تثبیت اجزای مختلف مخلوط گاز توسط ماده جامدی به نام جاذب است. این پدیده در اثر متقابل گاز و مولکول های جاذب به وجود می آید.

فن آوری تولید هوا به نیتروژن با استفاده از فرآیندهای جذب در دستگاه های نیتروژن به خوبی مطالعه شده و به طور گسترده در تاسیسات صنعتی برای بازیابی نیتروژن با خلوص بالا استفاده می شود.

اصل عملکرد یک دستگاه نیتروژن ساز با استفاده از فناوری جذب بر اساس وابستگی نرخ جذب مشخص شده توسط اجزای مختلف مخلوط گاز به عوامل فشار و دما است. در میان گیاهان جذب نیتروژن در انواع مختلف، گیاهان جذب نوسان فشار (PSA) گسترده ترین کاربرد را در سراسر جهان پیدا کرده اند.

طراحی سیستم بر اساس تنظیم جذب گاز و بازسازی جاذب با استفاده از تغییر فشار در دو مخزن حاوی جاذب است. این فرآیند به دمای ثابت نزدیک به محیط نیاز دارد. با این فرآیند، نیتروژن توسط گیاه در فشار بالاتر اتمسفر تولید می شود، در حالی که بازسازی جاذب در فشار زیر اتمسفر انجام می شود.

فرآیند جذب نوسانی در هر یک از دو جاذب شامل دو مرحله است که به مدت چند دقیقه اجرا می شود. در مرحله جذب اکسیژن، مولکول‌های H2O و CO2 در ساختار منافذ جاذب پخش می‌شوند در حالی که مولکول‌های نیتروژن اجازه عبور از داخل ظرف حاوی جاذب را دارند. در مرحله بازسازی، اجزای جذب شده از جاذب خارج می شوند و به اتمسفر تخلیه می شوند. سپس این فرآیند چندین بار تکرار می شود.

خلوص نیتروژن بالا: کارخانه های تولید کننده نیتروژن PSA اجازه تولید نیتروژن با خلوص بالا از هوا را می دهند که سیستم های غشایی قادر به تامین آن نیستند - تا 99.9995٪ نیتروژن. اما در بیشتر موارد آنها بیش از 98.8 درصد نیتروژن تولید نمی کنند و مابقی آن آرگون است که با فرآیند معمول PSA از نیتروژن جدا نمی شود. آرگون معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند، زیرا آرگون بی اثرتر از نیتروژن است. این خلوص نیتروژن ممکن است توسط سیستم های برودتی نیز تضمین شود، اما آنها به طور قابل توجهی پیچیده تر هستند و تنها با حجم مصرف زیاد توجیه می شوند. ژنراتورهای نیتروژن از فناوری CMS (الک مولکولی کربن) برای تولید یک منبع مداوم نیتروژن با خلوص فوق العاده بالا استفاده می کنند و با کمپرسورهای داخلی یا بدون آن در دسترس هستند.
هزینه های عملیاتی کم: با جایگزینی کارخانه های جداسازی هوای قدیمی، صرفه جویی در تولید نیتروژن تا حد زیادی بیش از 50 درصد است. 
اثرات زیست محیطی: تولید گاز نیتروژن یک رویکرد پایدار، سازگار با محیط زیست و انرژی کارآمد برای ارائه گاز نیتروژن خالص، تمیز و خشک است. در مقایسه با انرژی مورد نیاز برای یک کارخانه جداسازی هوای برودتی و انرژی مورد نیاز برای انتقال نیتروژن مایع از کارخانه به تاسیسات، نیتروژن تولید شده انرژی کمتری مصرف می‌کند و گازهای گلخانه‌ای بسیار کمتری ایجاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید