اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125674817903

کارت گرافیک مورد علاقه تونو قسطی از مقداد آی تی بخر

کد: 140011125674817903

https://bit.ly/3reOGUD

، تهران , (اخبار رسمی): آن دسته از کاربرانی که به گیم می‌پردازند، حتما بارها و بارها به فکر خرید یک کارت گرافیک افتاده‌اند. کارت گرافیک تقریبا مهم‌ترین قطعه در سیستم کامپیوتری آن‌ها است که می‌تواند بازی‌های متنوع و به‌روز صنعت بازی را اجرا کند.

کارت گرافیک مورد علاقه تونو قسطی از مقداد آی تی بخر
کارت گرافیک مورد علاقه تونو قسطی از مقداد آی تی بخر

پیشرفت بزرگی در این زمینه انجام گرفته است و تیم‌های سبز و قرمز دنیای کارت گرافیک یعنی انویدیا و AMD محصولات ارزشمند خودشان را همه ساله روانه بازار می‌کنند. همین سبب شده است که خرید کارت گرافیک در بازار با تنوع بالاتر و البته قیمت نجومی هم همراه باشد.

البته قیمت کارت گرافیک دلایل دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها ورود صنعت ماینینگ و کاربران آن به بازار است و همین سبب شده است که با کمبود شدیدی در زمینه تامین قطعات کارت گرافیک‌ها روبرو باشیم. قیمت به همین دلیل بالا رفته و سبب شده است که کارت گرافیک گران‌ترین قطعه سیستم کامپیوتری باشد. شما می‌توانید هنوز هم محصولاتی با قیمت مناسب و عملکرد بالا را از مقداد آی تی پیدا کرده و حتی بازی‌های AAA را با آن‌ها اجرا کنید. کافی است که به سراغ مقایسه و خواندن مقالات این محصولات در مقداد آی تی رفته و یک انتخاب عالی برای خود داشته باشید.

تولید کنندگان مختلف کارت گرافیک

برندهای مختلفی در بازار حضور دارند که اقدام به تولید کارت گرافیک از تراشه‌های انویدیا و AMD می‌کنند. انویدیا با سری ۳۰ خود در کنار سری ۶۰۰۰ کارت گرافیک AMD قرار گرفته است و رقابت آن‌ها سبب می‌شود که مصرف کننده در نهایت بهترین سود را از آن بردارد. چرا که قدرت کارت‌های گرافیک رفته رفته بهتر شده و این کاربران می‌توانند بازی‌ها را بدون مشکل و با بهترین گرافیک تجربه کنند. خیلی از کاربران امروزی صنعت گیم، گرافیک را حتی بالاتر از داستان و گیم‌پلی قبول دارند و می‌خواهند که از لحاظ بصری، بازی‌ها بیشترین درخشش را داشته باشند.

برای رسیدن به چنین هدفی، حتما باید یک کارت گرافیک در کنار مشخصات فنی دیگری داشته باشید تا کامپیوتر شما توانایی پردازش این حجم از گرافیک بالا را داشته باشد. گزینه مهم دیگر استفاده از مانیتور مناسب در کنار خرید کارت گرافیک است و در غیر این‌صورت، گرافیک تولید شده توسط قطعه شما جای مناسبی برای نمایش نخواهد داشت. بنابراین، ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما خرید مانیتور 1080p یا 4K مناسب را بعد از خرید کارت گرافیک هم مد نظر داشته باشید. می‌دانیم که نسخه اصلی کارت گرافیک شرکت‌ها، Founders Edition نامیده شده است و کمپانی‌های انویدیا و AMD سازنده این گزینه‌ها هستند.

پیاده‌سازی تراشه‌های به‌روز در کارت گرافیک ایسوس و ام اس آی

کارت‌های گرافیکی که انویدیا و AMD آن‌ها را تولید نمی‌کنند، توسط برندهای دیگری مانند ایسوس و ام اس آی طراحی شده است، اما از تراشه گرافیکی همین کمپانی‌های سبز و قرمز انتخاب می‌شود. آن‌ها به‌نوعی برندهای سوم شخصی هستند که با ارتقا و طراحی متفاوت، همین کارت‌های گرافیک انویدیا و AMD را در اختیار مشتریان خودشان قرار می‌دهند. با خرید کارت گرافیک ایسوس و خرید کارت گرافیک ام اس آی می‌توانید بهترین شرایط را در اجرای بازی‌های خود با عملکردی بهینه‌سازی شده داشته باشید.

این برندها سابقه درخشانی در زمینه تولید دارند و هر کدام از آن‌ها شناخته شده‌ هستند. آن‌ها حتی لپ تاپ‌های مجهز به کارت گرافیک ایسوس و کارت گرافیک ام اس آی را هم در سبد محصولات خودشان دارند و در صورت دلخواه می‌توانید به سراغشان بروید. کارت گرافیک ام اس آی معمولا سیستم خنک کننده بهتری دارد و می‌توانید با یک طراحی زیبا و کاربردی به سراغش بروید. برندهای دیگری مانند کارت گرافیک ایسوس هم می‌توانند مشخصات فنی عالی در کنار حافظه VRAM متفاوت را برای شما فراهم کنند و این بسته به سلیقه شما خواهد داشت که به سراغ کدام یک از این موارد بروید.

قدرت و سرعت عالی با کارت‌های گرافیک ایسوس و ام اس آی

کارت گرافیک ایسوس در بازار شناخته شده‌تر است و می‌توانید به سراغش بروید. این کمپانی کارت‌ّای سری ۳۰ انویدیا و سری ۶۰۰۰ کمپانی AMD را با طراحی و قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است و همواره در تلاش بوده است که کمبود قطعات در تولید آن‌ها تاثیر نگذاشته و بتوانند خواست مشتریان را برطرف سازند. کارت گرافیک ایسوس یکی گزینه‌های قدرتمند بازار است و با خرید آن‌ در آینده نیازی به ارتقا سیستم خود نخواهید داشت و یک خرید ارزشمند برای شما رخ خواهد داد. ایسوس سابقه خوشی در عمل به قول‌های خود دارد و کارت‌های گرافیک این کمپانی هم دقیقا چنین شرایطی دارد.

با کارت گرافیک ایسوس می‌توانید بازی‌های خود را با کیفیت اولترا اجرا کرده و سرعت بالا را داشته باشید. بازی‌های سرشناس امروز و فردا را می‌توانید بدین ترتیب اجرا کرده و از حافظه بزرگ VRAM هم برای لودینگ سریع‌تر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که فناوری‌هایی مانند ردیابی پرتو که در کارت گرافیک ام اس آی و کارت گرافیک ایسوس هم وجود دارد، تجربه متفاوت و واقع گرایانه‌تری از بازی‌ها را به شما می‌دهد و یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت. این فناوری‌ها امروزه در کنسول‌های خانگی هم وجود دارد و باز هم می‌توانید بهترین جنبه آن‌ها را در کارت‌های گرافیک جداگانه روی سیستم‌هاای کامپیوتری داشته باشید.

بازی‌های روز دنیا با گرافیک عالی

شما امروزه با کاتالوگی از بازی‌ها روبرو هستید که همگی برای جلب رضایت گیمرها، با بهترین گرافیک روانه بازار می‌شوند. همین سبب شده است که اکثر بازی‌ها دیگر روی سیستم‌های قدیمی جواب ندهند. اگر مشکل بودجه ندارید، می‌توانید با خرید کارت گرافیک سری ۳۰ انویدیا یا سری ۶۰۰۰ کمپانی AMD، بهترین شرایط را در اجرای چنین بازی‌هایی دریافت کنید. با این کارت‌های گرافیک، شما حداقل ۵ سال دیگر نیازی به ارتقا نخواهید داشت و همچنان می‌توانید بازی‌ها را بدون لگ و با بهترین و چشم نوازترین گرافیک تجربه کنید.

این اطمینان به شما داده می‌شود که با خرید کارت گرافیک در کنار قطعات مهم دیگری مانند حافظه رم و سی پی یو، بتوانید تمام مشکلات کنونی سیستم خود را برطرف کرده و کم کم با ابزارهای عالی به یک گیمر سرشناس تبدیل شوید. شما می‌توانید برای تولید محتوا هم از کارت گرافیک خود استفاده کرده و به‌عنوان یک دانشجو یا شاغل، در کارهای گرافیکی و انیمیشن‌سازی هم از کارت گرافیک و قدرت بالای آن استفاده کنید. کارت گرافیک ام اس آی و کارت گرافیک ایسوس می‌توانند بهترین شرایط را در زمینه‌های کاری و دانشگاهی برای شما داشته باشند.

خرید کارت گرافیک از مقداد آی تی

فراموش نکنید که شما برای خرید کارت گرافیک می‌توانید به مقداد آی تی مراجعه کرده و به جمع متنوعی از محصولات ایسوس، ام اس آی و برندهای دیگر دسترسی داشته باشید. مقداد آی تی امکان مقایسه و خواندن مقاله‌های مختلف را در این زمینه فراهم کرده است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته و سیستم خود را ارتقا دهید. اگر به بودجه اهمیت می‌دهید، باید دید خود را وسیع‌تر کرده و یک بررسی دقیق و عمیق روی محصولات داشته باشید.

مقداد آی تی تلاش کرده است که تنوع خوبی برای خرید کارت گرافیک عاقلانه‌تر در اختیار شما قرار دهد. این تنوع در همه برندها وجود دارد و بازه قیمتی نیز از ارزان‌ترین تا گران‌ترین گزینه‌های بازار را شامل می‌شوند. مشخصات فنی و مزایا و معایب هر کدام نیز لیست شده است که برای انتخاب صحیح‌تر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کارت گرافیک ایسوس و کارت گرافیک ام اس آی از بهترین گزینه‌ّهای بازار هم در مقداد آی تی موجود هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی