اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101245814317903

آپدیت جدید ای او اس برای آیفون 13 پرو مکس

کد: 140101245814317903

https://bit.ly/3KGz83l

، تهران , (اخبار رسمی): می‌دانیم که اپل در ژوئن سال ۲۰۲۱ آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS خود یعنی iOS 15 را معرفی کرد. این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی برای تماس‌های فیس تایم بود و ابزارهایی را هم برای کاهش حواس پرتی، تجربه اعلان‌های جدید، ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی به گوشی اضافه کرد.

آپدیت جدید ای او اس برای آیفون 13 پرو مکس
آپدیت جدید ای او اس برای آیفون 13 پرو مکس

طراحی جدیدی هم برای برنامه سافاری، آب و هوا و برنامه Maps ارائه شده بود. بخش اعلان‌ها در iOS 15 دوباره طراحی شده‌اند و تصاویر مربوط به مخاطبین هم برای افراد، آیکون‌های بزرگ‌تری را در نظر گرفته است. همین موارد سبب می‌شود که توجه به این نسخه تا زمان معرفی iOS 16 در رویداد WWDC 2022 بیشتر اهمیت داشته باشد.

شما با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از بهترین امکانات این سیستم‌عامل برخوردار شوید. فوکوس به‌عنوان یک ویژگی جدید به این گوشی اضافه شده است و می‌تواند اعلان‌ها و برنامه‌ها را براساس آن‌چیزی که کاربر می‌خواهد در یک زمان خاص فیلتر کند. وقتی که فوکوس کاربر اعلان‌های دریافتی را مسدود می‌کند، وضعیت آن‌ها در پیام‌ها برای دیگران نمایش داده می‌شود. iOS می‌تواند فوکوس را برای موفقیت‌های مختلف مانند ساعات کاری یا خوابیدن تنظیم کند و از هوشمندی دستگاه استفاده می‌کنند. کاربران حتی می‌توانند حالت‌های فوکوس سفارشی ایجاد کنند.

قابلیت Focus جدید

هنگامی که یک فوکوس روی دستگاه اپل تنظیم می‌شود، به‌طور خودکار، سایر دستگاه‌های اپل هم آن را اعمال خواهند کرد. سافاری از طراحی کاملا جدید استفاده می‌کند. اکنون دسترسی به کنترل‌ها با یک دست آسان‌تر شده است و تمرکز بیشتری را روی محتوای وب شما ایجاد خواهد کرد. نوار تب جدید و فشرده‌ای هم وجود دارد که در پایین صفحه به‌صورت شناور قرار گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی بین تب‌ها حرکت کنند. در این حالت هر زمان که بخواهید، می‌توانید در دستگاه خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید. یک صفحه شروع قابل تنظیم هم داریم که برنامه‌های افزودنی وب برای اولین بار آن را تجربه خواهند کرد.

اپلیکیشن Maps اکنون نمای سه‌بعدی جدیدی را در شهرها اضافه شده است که جزئیات بهبود یافته‌ای با خرید آیفون 13 پرو مکس خواهند داشت. شما می‌توانید در ساختمان‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده، مسیرهای دوچرخه سواری و موارد دیگر این گزینه‌ها را تماشا کنید. یک تجربه رانندگی در شهر جدید با جزئیات جدید اضافه شده را داریم که ویژگی‌های حمل و نقل بهبود یافته مانند پین کردن خطوط دلخواه هم به آن اضافه شده است و مسیرهای پیاده‌روی AR را نیز در اختیار شما می‌گذارد. iOS 15 امکان ایزوله سازی صدا و صدای فضایی را هم به تماس‌های فیس تایم آورده است تا صداها طوری به نظر برسند که انگار از جایی می‌آیند که شخص روی صفحه قرار دارد.

این امکانات با خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی ارائه نمی‌شوند و بسیاری از امکانات iOS به‌صورت کاملا منحصربه‌فرد در اختیار کاربران اکونومی اپل قرار می‌گیرد. فیس تایم از حالت پرتره هم پشتیبانی می‌کند و یک نمای شبکه‌ای جدید برای مشاهده فیس‌های بیشتر را به‌صورت همزمان ارائه کرده است. کاربران همچنان می‌توانند لینک‌های قابل اشتراک گذاری را با یک تماس برنامه‌ریزی شده فیس تایم ایجاد کنند که می‌تواند در دستگاه‌های اندروید و ویندوز هم باز شود. برنامه Weather در iOS 15 با طراحی مجدد همراه شده است و نمایشگرهای گرافیکی بیشتری از داده‌های آب و هوا، نقشه‌های تمام صفحه و طرح بندی‌های پویا می‌توانند استفاده کنند که براساس شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند.

 

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649593190.jpg

اضافه شدن ویجت‌ها و پس زمینه‌های جدید

پس زمینه‌های کاملا جدید و متحرکی هم وجود دارد که اکنون می‌توانند موقعیت خورشید و بارش فعلی را با دقت بیشتری منعکس کنند. اعلان‌هایی هم برای هایلایت کردن هنگام شروع و توقف باران یا برف وجود خواهد داشت. برنامه Wallet از نواع کلیدهای جدید در iOS 15 هنگام خرید آیفون 13 پرو مکس پشتیبانی می‌کند و می‌توانیم به خانه‌ها، ادارات، یا اتاق‌های هتل اشاره کنیم. در سال ۲۰۲۲ هم مشتریان واقع در ایالات متحده، می‌توانند گواهینامه رانندگی یا شناسه مربوط به خودشان را به کیف پول اضافه کنند.

برنامه Photos همراه با طراحی جدید و رابط کاربری تعاملی ارائه شده است و به‌روزرسانی بزرگی را برای بخش Memories فراهم کرده است. بخش Memories اکنون از سیستم یکپارچه‌سازی با اپل موزیک هم پشتیبانی می‌کند و از هوشمندی دستگاه استفاده کرده است تا از یک سری پیشنهادهای آهنگ برای حافظه‌های شخصی سازی شده استفاده کند. بخش Live Text هم یک ویژگی جدید است که از هوشمند روی دستگاه برای تشخیص متون در یک عکس استفاده می‌کند که کاربران می‌توانند آن را جستجو، هایلایت و حتی کپی کنند.

قابلیت Spotlight و امکانات آن

اسپاتلایت هم می‌تواند عکس‌ها را با خرید آیفون 13 پرو مکس با نتایج غنی‌تری در اختیار شما گذارد. می‌توانید تصاویر را براساس بازیگران، خوانندگان، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها ارائه کنید. این تصاویر اگر از طریق Find My به اشتراک گذاشته شوند، نتایج بهبود یافته‌ای برای مخاطبین، مکالمات اخیر، عکس‌های به اشتراک گذاشته شده و مکان‌ها نمایش خواهند یافت. iOS 15 حتی یک سری اقدامات جدید را هم برای حفظ حریم خصوصی ارائه کرده است که می‌توانیم به پردازش درخواست‌های Siri به‌طور مستقیم در آیفون اشاره کنیم که مزیت بیشتر را همراه با پاسخ‌گویی بهتر، محافظت از حریم خصوصی ایمیل برای جلوگیری از اطلاع فرستندگان از باز شدن ایمیل و شناسایی آدرس IP گیرنده و یک برنامه ارائه می‌دهد

با خرید گوشی سامسونگ یا خرید گوشی شیائومی هم ده‌ها ترفند می‌توانید داشته باشید که برای کاربران اندرویدی مناسب است. ترفندهایی که با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، مربوط به فعالیت کاربران، نمای فعالیت آن‌ها در برنامه Walking و یک سری موارد دیگر هستند. یک تب اشتراک گذاری جدید هم به برنامه Health اضافه شده است که در سراسر سیستم‌های اپل می‌توانید از آن استفاده کنید. iOS 15 برای آیفون 6s به بعد ارائه شده است، اما مشخصا بهترین امکانات و ویژگی‌های آن را می‌توانید با خرید آیفون 13 پرو مکس به دست آورید.

خرید گوشی هوشمند از مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی است که برای خرید گوشی هوشمند در مدل‌های مختلف می‌توانید به سراغش بروید. این سایت مرجعی برای قیمت به‌روز محصولات مختلف بوده و می‌توانید خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی را در کنار برندهای دیگر تجربه کنید.

خرید آیفون 13 پرو مکس می‌تواند یکی از انتخاب‌های برتر شما باشد. این گوشی هم‌اکنون بهترین و بزرگ‌ترین گوشی اپل در سال جاری است و تا زمان معرفی سری آیفون ۱۴ هم می‌تواند این جایگاه را برای خودش حفظ کند. با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌توانید از صفحه نمایش پروموشن استفاده کرده و به نرخ تازه ‌سازی ۱۲۰ هرتزی دسترسی داشته باشید. این نرخ تازه سازی متغیر بوده و زمان‌هایی که نیازی به آن وجود ندارد، گوشی به‌صورت هوشمند تنظیمات آن را حتی می‌تواند تا ۱۰ هرتز هم کاهش دهد.

دوربین عالی آیفون 13 پرو مکس

فراموش نکنید که این گوشی از دوربین قدرتمندی هم برخوردار است. سنسورها این‌بار بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و همین سبب می‌شود که بتوانند نور بیشتری را وارد کنند. کیفیت تصاویر به‌همین واسطه در حالت عکس‌برداری شب و روز دچار تغییر و تحول شده است و سیستم‌عامل iOS 15 جدید هم به آن کمک می‌کند که حالت‌های عکس برداری بیشتری را در اختیار شما قرار داده و عکس برداری را لذت بخش‌تر کند. خرید آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌های شما برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است و تصاویر پرتره با کیفیت و خاصی را می‌توانید با این گوشی تهیه کنید.

آیفون ۱۳ پرو مکس از تراشه A15 استفاده می‌کند که علیرغم اینکه تعداد ترانزیستور برابری با گوشی‌های سری قبل دارد، اما عملکرد بهبود یافته آن کاملا مشخص است و مخصوصا در حوزه گرافیکی، می‌توانید نتایج درخشانی را داشته باشید. فراموش نکنید که این تراشه با خرید آیفون 13 پرو مکس می‌تواند یک هسته بیشتر به همراه داشته باشد و کاملا با مدل های استاندارد این سری متفاوت است. یک نکته مهم دیگر در مورد طراحی صفحه نمایش گوشی است که این‌بار ناچ صفحه نمایش ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است و امیدوار هستیم که در گوشی‌های سال‌های آینده، شاهد حذف کامل ناچ و جایگزینی آن با پانچ هول باشیم.

اپل در آیفون 13 پرو مکس تمامی امکانات مدنظر و فناوری‌های برتر خودش را جای داده است و بهترین نمود هر چیزی را تجربه خواهید کرد. حتی حافظه جدید ۱ ترابایتی هم داریم که با بالاترین قیمت می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]