اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011145681311247

راهکاری جدید برای افزایش فروش کسب و کارهای کوچک

کد: 140011145681311247

https://bit.ly/3Bg2nG4

، تهران , (اخبار رسمی): به جای کلمه مارکت پلیس از بازار آنلاین استفاده می کنیم. یعنی : بازار آنلاین دامرسا

راهکاری جدید برای افزایش فروش کسب و کارهای کوچک
راهکاری جدید برای افزایش فروش کسب و کارهای کوچک

در اسفند ماه سال ۹۸ بود که به شیوع کرونا مواجه شدیم که به سرعت به فکر طراحی سایت برای راه اندازی دامرسا به عنوان یک پلتفرم مارکت پلیس افتادیم. به دلیل این که همواره اهمیت زیادی کمک کردن به کشور و مردم عزیزمان برای ما دارد، تا آخر سال ۹۹ موفق شدیم در این مسیر و مشکل بحرانی که به وجود آمده بود برای تامین ماسک و مواد ضد عفونی کمکی کرده باشیم.

بیشتر از ۱۰ هزار ماسک و ۳ هزار مواد ضد عفونی کننده به وسیله این بازار آنلاین به دست مردم سراسر کشور رساندیم.

اکثر تولید کننده هایی که با ما در این مسیر همراهی کردند تولید کننده های کوچکی بودند که کیفیت محصولات بالایی داشتند اما چون کسب و کارهای کوچکی بودند با این که کیفیت بالایی داشتند، دیده نمی شدند.

ما مشتاقانه تصمیم گرفتیم به تولید کننده ها و کسب و کار های کوچک که می خواهند به وسیله فروش آنلاین، محصول خود را راحت تر و بهتر معرفی کنند بیشترین کمک را کنیم و باعث تسهیل در این امر شویم.

تمامی سعی ما این است که در این مسیر حامی افرادی باشیم که به دلایل مختلفی نتوانستند محصول خود را بازار ارائه دهند.

خوشبختانه در این هدف تا به کنون دامرسا توانست موفقیت چشمگیری داشته باشد و تعداد زیادی از فروشندگان که به نسبت فروش کمتری داشتند را به وسیله دامسرا به  سوی رشد وارد کند. البته تعداد این افراد  هر روزه بیشتر می شود و ما مفتخر شدیم که  در این هدف یاری ای رسانده باشیم.

خبر خوش

فاز دوم دامرسا با هدف تسهیل فروش آنلاین برای کسب و کارهای کوچک و حمایت از کسب و کارهای خانگی و روستایی راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این پلتفرم مارکت پلیس کمک به فروش بیشتر حتی برای یک کسب و کار خانگی است تا به این وسیله بتوانیم باعث بهبود تولید در کشورمان و عرضه مستقیم به دست مصرف کنندگان باشیم.

ما با استفاده از دامرسا از تولید کنندگان کوچک و آن دسته از افرادی که فعال در اینستاگرام هستند حمایت میکنیم تا بیشترین فروش با کمترین دغدغه و هزینه را داشته باشند.

تولید کننده ها اکثرا از کیفیت کالای بالایی برخوردارند اما برای عرضه به بازار از پس هزینه های راه اندازی سایت یا راه اندازی پیج و… بر نمی آیند. علاوه بر این باید بتوانند جلب اعتماد خریدار را نیز برعهده بگیرند که این موضوع چالش اساسی ای برای تولید کنندگان ایجاد می کند.

ما تلاش کردیم تا تمام این موانع را با ایجاد بازار آنلاین از سر راه تولید کنندگان کوچک برداریم و به این نحو حمایت از کسب و کار های خانگی و روستایی کرده باشیم.

هم اکنون بیشتر از ۱۳۰۰ محصول به وسیله بیشتر از ۱۷۰ فروشنده در دامرسا برای فروش موجود است و البته هر روز صدها محصول جدید به دامرسا افزوده می شود.

تنوع محصولات بالا است. به گونه ای که 13000 عدد محصول در 300 دسته بندی مختلف وجود دارد.

ما از هر تلاشی که لازم باشد برای پیشرفت فروشندگان و تولید کنندگانی که محصولات خود را در دامرسا قرار می دهند دریغ نمی کنیم و تا آنجا که مقدور باشد در تمامی لحظات شبانه روز تلاشمان و خدماتمان را صرف افزایش رشد فروش بیشتر کارگاه های تولیدی و… می کنیم.

هر فروشنده‌ای که محصولات با کیفیتی برای ارائه دارد، می تواند از دامرسا استفاده کند. حتی اگر یک مغازه ی کوچک کفش فروشی باشد.

فرقی ندارد فروشنده در کدام شهر یا روستا قرار دارد. از هر جای ایران، می توانید در دامرسا به صورت رایگان ثبت نام کنید، محصولات خود را درج کنید و بقیه مراحل را به دامرسا بسپارید.

تبلیغات محصولات شما در صدها سایت بزرگ و کوچک توسط دامرسا بدون دریافت هزینه اضافه منتشر می شود و شما حتما آماده دریافت سفارشات باشید.

مزایای دامرسا

دامرسا باعث می شود تا تولید کننده مجبور به متحمل شدن هزینه های زیاد برای تبلیغات محصولش نشود. این در حالی است که برای فروش در اینستاگرام و تلگرام تولید کنندگان کوچک مجبورند هزینه های زیادی را صرف تبلیغات و دیده شدن کنند. در حالی که در بازار آنلاین دامرسا هیچ مبلغی برای تبلیغ کارتان لازم نیست پرداخت کنید.

یکی از بهترین ویژگی های استفاده از دامرسا این است که استفاده از این پلتفرم کاملا رایگان است و همین ویژگی به تنهایی موجب می شود تا افرادی که مجبور هستند ماهانه یا سالانه هزینه های هنگفتی برای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام متحمل شوند، به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای بتوانند محصولات با ارزش خود را برای فروش در اختیار مردم سراسر ایران قرار بدهند.

یکی دیگر از ویژگی های این بازار آنلاین نداشتن قوانین سختگیرانه است. در دامرسا هیچ قوانینی مبتنی بر جریمه مالی وجود ندارد و همین موضوع به خودی خود برای افرادی که صاحب کسب و کار های کوچک هستند باعث استفاده آسان تر و بدون دغدغه فکری می شود.

تنها ۸ مورد از فواید بی شمار دامرسا:

  • ۱) درگاه های پرداختی در دامرسا کاملا امن هستند.
  • ۲) فروش کالای قرار گرفته شده در سراسر ایران
  • ۳) بدون این که نیازمند یک حسابدار باشید می توانید به راحتی از گردش مالی کسب و کار خود آگاه باشید.
  • ۴) دامرسا پشتیبانی مشتریان را به عهده گرفته است تا شما با خیالی آسوده زمان خود را صرف کسب و کارتان کنید.
  • ۵) کاهش هزینه های جانبی فروش به حداقل ترین مقدار ممکن
  • ۶) دامرسا امکان جذب مشتری را به صورت وسیعی در سطح کل کشور مقدور می سازد.
  • ۷) دامرسا مشاوره و آموزش برای رشد در فروش بیشتر و بهتر را نیز به عهده گرفته است تا به تولیدکنندگانی که مایلند از این امکان هم استفاده کنند خدمات بیشتری ارائه دهد.
  • ۸) در این بازار آنلاین ارائه هر نوع محصولی ممکن است.

دو مزیت طلایی

  • ۱) فقط با قرار گرفتن محصول در دامرسا، آن کالا در گوگل و سایت هایی نظیر ترب و ایمالز نیز قرار میگیرد.
  • ۲) برای کمک هرچه بیشتر به تولید کنندگانی که محصولات خود را در دامرسا قرار می دهند، این بازار آنلاین کمپین های تبلیغاتی مختلفی به وسیله بیشتر از ۷۰۰ سایت بزرگ منتشر می کند تا با ورود چندین هزار مشتری جدید به دامرسا محصولات موجود، رشد فروش بیشتری داشته باشند.

تفاوت اصلی

فروشنده به دو صورت می تواند از دامرسا بهره ببرد:

  • - عضویت رایگان و درج محصولات، بعد از دریافت سفارش به ازای هر سفارش موفق 5 تا حداکثر 7 درصد کارمزد دریافت می شود.
  • - در صورتی که فروشندگان علاقه‌ای به پرداخت کارمزد نداشته باشند می‌توانند با خرید بسته اشتراک ماهانه ویژه، بدون پرداخت کارمزد از تمام امکانات سایت استفاده کنند.

انتخاب بین اشتراک رایگان یا اشتراک ویژه به عهده فروشندگان است.

هنگامی که سفارش جدید دریافت می‌شود یک پیامک اطلاع رسانی دریافت سفارش جدید به فروشنده ارسال می شود.

فروشنده از طریق پیشخوان فروش یا اپلیکیشن می‌تواند سفارشات و محصولات را به طور کامل مدیریت کند.

این موضوع بسیار مهم می تواند به طور محسوسی به فروشندگانی که در دامرسا عضو هستند کمک کند. چرا که هدف ما فقط کمک به شما فروشندگان و تولید کنندگان است تا با سهولت عرضه ی کالای شما شاهد موفقیت بیشتر در عرضه و فروش و حتی به صورت غیر مستقیم در کیفیت باشیم که با افزایش سود دهی بیشتر تولید کننده بتواند حتی کیفیت خوب خود را چندین برابر بهبود بخشد که این پیشرفت ها را می توانید همراه ما تجربه کنید و ما نیز در کنار پیشرفت شما هر لحظه می کوشیم تا خدمات بیشتر و بهتری ارائه دهیم.

آیا دامرسا انبار دارد؟

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که محصولات چگونه به دست خریداران می رسد و آیا این محصولات در انباری توسط دامرسا نگهداری می شود؟ درپاسخ به این سوال ها باید گفت که دامرسا هیچ گونه انباری ندارد و سفارشات مستقیما توسط فروشندگان دریافت شده و خود آن ها سفارش را ارسال می کنند.

آیا امکان سفارش دهی برای آینده وجود دارد؟

کالایی که فروشنده در دامرسا قرار می دهد حتما باید فیزیکی باشد و باید آمده ارسال طی ۴۸ ساعت آینده باشد تا به محض گرفتن سفارش توسط مشتری، فروشنده بتواند آن را ارسال کند و امکان سفارش گیری محصول برای روز های آینده وجود ندارد.

در این بازار آنلاین نمی توان خدمات را برای فروش گذاشت و نمی توان کالای مجازی مثل e book را برای عرضه به مشتری قرار داد که توجه به این نکاتی که در بالا گفته شد حائز اهمیت است.

پشتیبانی دامرسا

پشتیبان های فعال و متخصص دامرسا با شور و اشتیاق زیاد جهت پیشرفت هر چه بیشتر فروشندگان و تولیدکنندگان، حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی هم به شما خدمت رسانی می کنند.

می توانید هم به صورت تلفنی و هم با ارسال تیکت (سایت) با پشتیبان ها ارتباط برقرار کنید.

پشتیبان تلفنی:

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۰

روز های تعطیل و جمعه ها ۹ الی ۱۷

ارسال تیکت (سایت):

شبانه روزی و ۲۴ ساعته

سهولت ثبت نام

برای راحتی استفاده از دامرسا ثبت نام در این بازار آنلاین نیز به راحتی انجام می گیرد.

بعد از این که وارد سایت دامرسا شدید با زدن روی《حساب کاربری من》، صفحه ی دیگری به شما نمایش داده می شود.

در اینجا با وارد کردن شماره موبایلتان و رمز عبوری که انتخاب می کنید، به همین راحتی یک حساب کاربری در دامرسا تشکیل داده اید. که کل این مراحل کمتر از سه دقیقه طول می کشد و با زمان خیلی کوتاهی به آسانی  عضو می شوید.

به راحتی محصول خود را در سایت دامرسا برای فروش بیشتر و دیده شدن بهتر قرار بدهید.

فروشنده می تواند از طریق لینک ثبت نام نیز عضو شود.

نتیجه گیری

دامرسا یک سایت برای تمام افرادی است که  نمی خواهند متحمل هزینه های گزاف برای تبلیغات شوند و علاوه بر آن سعی دارند فروش خود را بالا ببرند و حتی  پشتیبانی نیز بشوند. این بازار آنلاین ساخته شده تا به تمامی افرادی که  علاقمند به پیشرفت بیشتر هستند کمک کند افراد زیادی در این مجموعه همه ساعته  فعالیت می کنند تا به شما کمک ثمر بخشی کرده باشند.

در این سایت امکان خرید و فروش هرگونه کالای فیزیکی وجود دارد اگر خریدار هستید می توانید در سایت محصول مورد نظر خود را به راحتی بیابید و اگر فروشنده هستید با عضو شدن در دامرسا محصول خود که می تواند هر کالای فیزیکی ای که باشد را در دامرسا قرار دهید تا افراد زیادی بهره ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]