اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011155681716912

سایت رضا آلفا | Reza Alpha به طور رسمی راه اندازی شد

رونمایی از سایت رضا آلفا | Reza Alpha با هدف آموزش در سطحی بالاتر

کد: 140011155681716912

https://bit.ly/3B4HYDK

، (اخبار رسمی): با هدف آموزش در سطحی بالاتر و متفاوت و ارتقاء بیشتر سطح علمی دانش آموزان و دانش جویان، از سایت رضا آلفا | Reza Alpha به آدرس Rezaalpha.com در 25 بهمن 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت رضا آلفا | Reza Alpha با هدف آموزش در سطحی بالاتر
موسسین سایت رضا آلفا | RezaAlpha.com

این سایت به دانش آموزان و دانشجویان گرامی این امکان را میدهد تا به آسانی دوره های مختلف ، مطالب ، کتابهای صوتی مهم و هر آنچه نیازشان است را تهیه کرده و به سادگی برای همیشه به آنها دسترسی داشته باشند

به گزارش رضا آلفا | Reza Alpha، سایت Rezaalpha.com که یک سایت آموزشی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش در سطحی بالاتر و متفاوت و ارتقاء بیشتر سطح علمی دانش آموزان و دانش جویان را تسهیل کند.

پوریا ربیعی، مدرس و موسس دیگر سایت رضا آلفا | Reza Alpha در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «من و رضا میرزایی ، به این موضوع اعتقاد داریم که باید جامعه خلاق پارسی زبانان را در زمینه آموزشی ارتقاء داد و متحول کرد ، تمام سعی ما بر همین هست ، علاوه بر این دوره هایی تخصصی در زمینه های مختلف آموزشی که میتوان به مطالعاتی ، توسعه فردی و ... اشاره کرد، تدوین کرده ایم و به زودی روی سایت قرار خواهند گرفت . از نظر شخصی من تنها کیفیت کار مهم نیست! فاکتور های زیادی در دوره های آموزشی مهم هستن مثل خلاقیت ، تنوع ، مهارت مدرس ، تجربیات ، توانایی انتقال فهم و درک مطلب و .... که یکی از دلایل تمایز سایت و دوره های ما نیز همین موضوعات مهم است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « این سایت به دانش آموزان و دانشجویان گرامی این امکان را میدهد تا به آسانی دوره های مختلف ، مطالب ، کتابهای صوتی مهم و هر آنچه نیازشان است را تهیه کرده و به سادگی برای همیشه به آنها دسترسی داشته باشند ، علاوه بر این قصد داریم قسمت مشاوره با ما را در آینده ای نزدیک راه اندازی کنیم تا این عزیزان بتوانند به طور مستقیم نیز با ما ارتباط داشته باشند و سوالات مهم ذهنشان را در زمینه های مختلف حل کنند .»

گفتنی است رضا آلفا | Reza Alpha، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتخفیفات ویژه روی دوره ها و مشاوره هایی با تایم های بیشتر از قبلکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت رضا آلفا | Reza Alpha به آدرس Rezaalpha.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مَسینا آرت

مسینا آرت ، سایت فروشگاهی و آموزشی هنرهای دستی و خمیر چینی در کشور همچنین اولین سایت فروش فایل ها و لیبل های مینیاتوری است این سایت قصد دارد با رشد روز افزون این هنر در کشور ، کار آفرینی بزرگی را در این زمینه انجام دهد که این مهم تنها با تلاشو حمایت های شما عزیزان به دست می آید ، به امید رشد و موفقیت رو افزون کشورمان ایران

اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]