اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165682717654

سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون

کد: 140011165682717654

https://bit.ly/3Jpet2P

، (اخبار رسمی): سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون (دستگاه های اجرایی 1401) با تخفیف ویژه شامل سوالات عمومی(سوالات تستی،تشریحی و جزوات) و سوالات تخصصی( 450 سوال بانک خون، میکروب و …

سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون
سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون

داوطلبین آزمون استخدامی کارشناس انتقال خون ایران، برای شما بسته ویژه ای با نام سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون (دستگاه های اجرایی 1401) جهت موفقیت در آزمون امسال تدارک دیده ایم.

این بسته که با تلاش گروه تولید محتوای استخدام آینده تولید و ارائه شده است شامل:سوالات تخصصی و عمومی ویژه آزمون استخدامی سازمان انتقال خون ایران میباشد.

سازمان انتقال خون ایران که زیر مجموعه وزارت بهداشت و درمان میباشد، در سالهای اخیر با توجه به افزایش مصرف خون و بازنشسته شدن تعداد کثیری از پرسنل این سازمان، نیازمند استخدام پرسنل جدید و جوان میباشد.

خوشبختانه وزارت بهداشت با درک این نیاز در دو سال اخیر با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، نسبت به جذب نیرو های جوان اقدام نموده است و این جوان سازی تا چند سال دیگر هم مطمئنا ادامه خواهد یافت.

 بهترین فرصت برای استخدام شدن در سازمان انتقال خون ایران را در دسترس شما داوطلبین عزیر قرار دارد.

جهت خواندن ادامه مطلب و دسترسی به سوالات استخدامی کارشناس انتقال خون و یا سایر سوالات استخدامی وارد سایت استخدام آینده شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام