اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011165685010569

از کجا فالوور بدون ریزش بخریم؟

کد: 140011165685010569

https://bit.ly/3ou3X24

، آسارا , (اخبار رسمی): شاید الان خیلی‌ها متخصص اینستاگرام شده باشند اما در سال 2012 که اولین نسخه از این اپلیکیشن منتشر شده بود هیچ کسی فکر نمی‌کرد که این شبکه‌ی اجتماعی بتواند تا این حد همه گیر شود به طوری که در سال 2020 تعداد نصب‌های آن در گوگل پلی به بیش از 1 میلیارد بار برسد

از کجا فالوور بدون ریزش بخریم فالوور یاب یا دیجی فالوور کدام بهتر است؟
از کجا فالوور بدون ریزش بخریم؟

چگونه می‌توان از ریزش فالوورها جلوگیری کرد؟

از کجا فالوور بدون ریزش بخریم فالوور یاب یا دیجی فالوور کدام بهتر است؟

شاید الان خیلی‌ها متخصص اینستاگرام شده باشند اما در سال 2012 که اولین نسخه از این اپلیکیشن منتشر شده بود هیچ کسی فکر نمی‌کرد که این شبکه‌ی اجتماعی بتواند تا این حد همه گیر شود به طوری که در سال 2020 تعداد نصب‌های آن در گوگل پلی به بیش از 1 میلیارد بار برسد. آمارها نشان داده است که بیش از 25 میلیون حساب کاربری تجاری در اینستاگرام وجود دارد و یکی از دلایل پیوستن افراد به این شبکه‌، دنبال کردن برندهای مورد نظرشان است. اما موفقیت تجاری در اینستاگرام وابسته به داشتن فالوور به تعداد کافی است. در این نوشتار می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که فالوور با ریزش کم را از کجا خریداری کنیم.

چرا فالوورها ریزش دارند؟

ممکن است فکر کنید که خرید فالوور کاری است که حتما در پی آن ریزش وجود دارد اما جالب است بدانید که تقریبا از هر روشی که جذب فالوور را انجام دهید در نهایت مقداری ریزش را تجربه خواهید کرد و این موضوع کاملا طبیعی است. حتی اگر با استفاده از یک محتوای وایرال هم فالوورهای زیادی به دست آورید بعد از مدتی تعدادی از فالوورهای خود را از دست خواهید داد. برای تبلیغات هم قضیه به همین شکل است. 

چگونه می‌توان از ریزش فالوورها جلوگیری کرد؟

اولین نکته برای جلوگیری از ریزش فالوور بعد از خرید آن این است که حتما خرید خود را از سایتی انجام دهید که فالوورهای معتبر و واقعی ارائه می‌کند؛ در واقع این مهم‌ترین بخش است که صد البته در ادامه‌ی مطلب به صورت مفصل به بهترین سایت‌ برای خرید فالوور بدون ریزش خواهیم پرداخت. 

نکته‌ی بعدی در محتوایی است که در پیج خود ارائه می‌کنید. حتی اگر بهترین و وفادارترین فالوورهای دنیا را هم داشته باشید اگر نتوانید با استفاده از پست‌ها و استوری‎‌هایتان آن‌ها را قانع کنید، به زودی ریزش قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که اینستاگرام و هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری بر پایه‎ی محتواست و اگر نتوانید در این زمینه خوب ظاهر شوید، طرفداران خود را از دست خواهید داد.

آیا ریزش صفر امکان پذیر است؟

گزاره‌ی نادرست دیگری که این روزها به شدت بر سر زبان‌هاست همین ریزش صفر است. همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، هیچ گاه نمی‌توانید کاری کنید که هیچ ارزشی نداشته باشید. حتی اگر بهترین محتواهای دنیا را هم در پست‌ها و استوری‎های خود بگنجانید باز هم افرادی هستند که هم سلیقه و هم راستا با شما نیستند و در نتیجه واضح است که شما را آنفالو کنند. بنابراین به تبلیغات دروغین برخی افراد و سایت‌ها که ادعا می‎کنند فالوورهایی با ریزش صفر به شما تحویل می‌دهند به هیچ عنوان گوش ندهید. 

بهترین سایت برای خرید فالوور بدون ریزش کدام است؟

بهتر است به جای این که عبارت بهترین سایت برای خرید بدون ریزش فالوور را بنویسیم، اشاره کنیم که بهترین سایت برای خرید فالوور با ریزش کم کدام است. چرا که همانطور که پیشتر گفتیم فالوور بدون ریزش وجود ندارد. حتی بهترین سایت‌ها هم تا 10 درصد ریزش در فالوورهای آن‌ها مشاهده می‎شود. برای مثال اگر 10 هزار فالوور خریداری کنید ممکن است بعد از مدتی 1000 فالوور خود را از دست بدهید. 

برای دسترسی به بهترین سایت‎‌های خرید فالوور ایرانی که ریزش کمی دارند تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها را با یکدیگر مقایسه کردیم. در پایان این مقایسه به دو سایت فالووریاب و دیجی فالوور رسیدیم که عملکرد به مراتب بهترین نسبت به سایر سایت‌ها در زمینه‌ی ریزش داشتند. اما از بین این دو سایت کدام یک گزینه‌ی بهتری است؟ این سوالی است که در پاراگراف‌های بعدی به آن پاسخ خواهیم داد. 

مقایسه دو سایت فالوور یاب و دیجی فالوور

برای این که متوجه شویم کدام یک از آن‌ها گزینه‌ی بهتری برای خرید فالوور با ریزش کم هستند از هر دو سایت تعدادی فالوور خریداری کردیم و در شرایط برابر با یکدیگر مقایسه کردیم. 

آمارهای ما نشان داد که فالوور های خریداری شده از  سایت فالوور یاب بعد از 2 ماه حدود 20 درصد ریزش داشته است. یعنی از 10000 فالوور حدود 2000 فالوور ریزش پیدا کرده که عدد نسبتا خوبی است اما دیجی فالوور در این زمینه قوی‎‌تر ظاهر شده است. 

تحقیقات نشان داد که از 10000 فالوور خریداری شده از سایت دیجی فالوور تنها 10 درصد ریزش اتفاق افتاده است. یعنی 1000 فالوور، پیج مد نظر را آنفالو کرده‌اند. 

همین موضوع نشان دهنده‌ی این است که دیجی فالوور گزینه‌ی بهتری برای خرید فالوور است چرا که میزان ریزش آن تقریبا نصف سایت فالوور یاب است. البته که سایت فالووریاب را هم می‌توان در زمره‌ی سایت‌های خوب در زمینه‌ی فالوور دانست. چرا که میزان ریزش آن هم به نسبت سایر سایت‌ها در وضعیت بسیار مناسب‎تری قرار دارد. 

حالا این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام سایت می‎تواند برای خرید فالوور مناسب‎‌تر باشد. ولی نکته‌ی مهم اینجاست که ریزش کم فالوورها تنها نکته‌ی مثبت موجود در سایت دیجی فالوور نیست بلکه ویژگی‎‌های مثبت بسیاری هم وجود دارد که می‎توانید از آن‌ها برخوردار شوید. 

برای مثال وجود فالوورهای صد در صد واقعی یکی از نکاتی است که همیشه از آن عبور می‎شود. در حالی که داشتن فالوورهای واقعی و فعال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به این معنی که شما اگر 1 میلیون فالوور داشته باشید اما آن‌ها فیک و غیر فعال باشند مساوی با این است که هیچ فالووری ندارید. 

از سویی دیگر در دیجی فالوور با سرویس مشاوره پیش از خرید مواجه هستید. یعنی اگر نمی‎دانید که کدام پلن می‌تواند برای پیج یا کسب و کار شما مناسب باشد، با یک تماس کوتاه با پرسنل دیجی فالوور می‌‎توانید متوجه شوید که کدام یک برای شما بهتر است. 

سخن پایانی

ما در این نوشته بررسی کردیم که منظور از ریزش فالوور چیست و چرا اتفاق می‌افتد. همچنین یاد گرفتیم که ریزش صفر مسئله‌ای است که به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد و ریزش کم یا زیاد اتفاق می‌افتد. تنها نکته‌ی مهم این است که شما سایتی را برای خرید فالوور انتخاب کنید که نسبت به بقیه ریزش کمتری داشته باشد و دیجی فالوور هم یکی از این سایت‌هاست که در کنار کیفیت بالای محصولی که ارائه می‎‌دهد، قیمت مناسبی‎‌ هم برای آن‌ها در نظر گرفته است. 

افزایش فالوور اینستاگرام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]