اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195693617867

علت های کار نکردن دستگاه تصفیه آب

کد: 140011195693617867

https://bit.ly/3uy9RmA

، (اخبار رسمی): برق دستگاه تصفیه آب قطع شده است: قطعات دستگاه تصفیه آب با برق 24 یا 36 ولت کار می کند. اگر به هر دلیلی دوشاخه برق دستگاه از پریز جدا شود دستگاه تصفیه آب دیگر کار نمی کند .

علت های کار نکردن دستگاه تصفیه آب
علت های کار نکردن دستگاه تصفیه آب

چرا دستگاه تصفیه آب کار نمی کند ؟

1) برق دستگاه تصفیه آب قطع شده است: قطعات دستگاه تصفیه آب با برق 24 یا 36 ولت کار می کند. اگر به هر دلیلی دوشاخه برق دستگاه از پریز جدا شود دستگاه تصفیه آب دیگر کار نمی کند .

2) آب ورودی به دستگاه تصفیه آب قطع است: در زیر شیر پیسوار ظرفشویی درون کابینت یک شیر کوچک فلزی با دسته آبی رنگ وجود دارد که بوسیله آن می توان آب ورودی به دستگاه تصفیه آب را قطع و وصل نمود . ممکن است به هر دلیل شیر آب ورودی به دستگاه تصفیه آب بسته شود . فقط باید شیر را باز کنید تا دستگاه روشن شود.

3) سوییچ های پرشر خراب است : سوییچ های پرشر بر روی دستگاه تصفیه آب و در زیر فیلترهای خوابیده بالای دستگاه تصفیه آب و در دستگاه های کاوردار کیسی ، در کنار فیلتر ممبران یا فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب قرار دارد . این سوییچ وظیفه قطع کردن برق دستگاه تصفیه آب را هنگام پر شدن مخزن تصفیه آب را بر عهده دارد .  اگر دستگاه تصفیه آب روشن نشود برای امتحان آن کافیست سیم های سوییچ را در بیاورید و به هم متصل کنید اگر دستگاه به کار افتاد که سوییچ خراب است و باید تعویض شود .

4) شیر برقی دستگاه تصفیه آب خراب است: شیلنگی که از خروجی فیلتر اول می آید به شیر برقی وصل می شود . وظیفه این شیر جلوگیری از هدر رفتن آب به هنگام خاموش بودن دستگاه تصفیه آب می باشد . خرابی این شیر نیز به دو حالت است :

1) شیر برقی سوخته است و آب را رد نمی کند: در این حالت شیلنگ خروجی از شیر برقی را در بیاورید اگر هنگام روشن بودن دستگاه ، آب رد نشد که شیر برقی خراب است و باید تعویض شود.

2) شیر برقی گیر کرده است: در این حالت بدلیل رسوب بالای آب شهری ، میله قطع کن شیر برقی در بالا گیر می کند و راه آب را نمی تواند ببندد و آب یکسره به داخل فاضلاب می رود و در این حالت نیز باید تعویض شود.

https://abresantehran.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی