اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195695017464

نرم افزار رزرواسیون آرایشگاه و سالن‌های زیبایی

کد: 140011195695017464

https://bit.ly/3HGb3YH

، (اخبار رسمی): ممکن است شما یک آرایشگر متخصص و حرفه‌ای باشید ولی مدیریت و برنامه‌ریزی تخصص شما نباشد. سامانه رزرو نوبت سالن زیبایی ، آرایشگاه ها و اسپا در واقع سامانه مدیریت آرایشگاهی و نوبت‌دهی آنلاین پلنو به شما کمک می‌کند مدیریت کسب و کار را نیز به بهترین شیوه ممکن انجام دهید.

نرم افزار رزرواسیون آرایشگاه و سالن‌های زیبایی
پلنو

سامانه رزرو نوبت سالن زیبایی ، آرایشگاه ها و اسپا در واقع سامانه مدیریت آرایشگاهی و نوبت‌دهی آنلاین پلنو به شما کمک می‌کند مدیریت کسب و کار را نیز به بهترین شیوه ممکن انجام دهید.

رزرو نوبت سالن زیبایی

شاید برای هریک از ما پیش آمده باشد که برای رفتن به آرایشگاه از قبل وقت گرفته، اما به دلیل مشغله بالای کاری، ساعت یا تاریخ آن را فراموش کرده باشیم. این اتفاق برای نوبت‌هایی که در بازه‌های زمانی قبل از نوروز می‌گیریم بیشتر پیش می‌آید، چرا که در اکثر موارد این نوبت‌دهی از یک ماه پیش و گاهی زودتر انجام می‌شود تا بهترین زمان انتخاب شود، اما به مرور که به ایام عید نزدیک می‌شویم، فشردگی کارهای خانه‌تکانی و … باعث فراموشی برنامه‌هایی می‌شوند که از مدت‌ها قبل تنظیم شده‌اند.

شاید برخی مدیران مجموعه‌های آرایشگاهی تمهیداتی اندیشیده‌ باشند که منشی دفتر مدیریت از طریق تماس تلفنی وقت شما را یادآوری کند. ولی این کار به اتلاف وقت و صرف هزینه زیاد برای آرایشگاه منجر شده و باعث می‌شود منشی نیز نتواند به خوبی پاسخگوی مراجعین حضوری باشد که در این مقاطع زمانی تعدادشان زیاد و درخواست‌هایشان نیز متنوع است و گاهی ممکن است چند نفر به طور هم‌زمان وارد آرایشگاه شده و هریک خواسته متفاوتی را داشته باشند.

به این اتفاقات، مشتریانی را نیز اضافه کنید که از حضور در آرایشگاه به هر دلیلی منصرف شده و مراجعه نکرده‌اند و به دلیل اشغال بودن خطوط تلفن از اعلام کنسلی برنامه خود منصرف شده‌ و زمان خالی بدون برنامه‌ریزی ایجاد کرده‌اند. نرم افزار رزرواسیون آرایشگاه و سالن‌های زیبایی و اسپا و سامانه رزرواسیون مدیریت آرایشگاهی پلنو راهی مطمئن است که مشتریان و صاحبان کسب و کار آرایشگاهی بتوانند با خیال آسوده برنامه‌های خود را تنظیم کرده و بدون دغدغه فراموشی یا برهم خوردن برنامه‌هایشان، زمان خود را مدیریت کنند.

پلنو سامانه رزرواسیون و خدمات نوبت‌دهی آنلاین است که می‌تواند به صورت مستقل و یا از طریق ادغام با وب‌سایت اختصاصی کسب و کارها عمل کند. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید به عنوان مدیر یک سالن زیبایی و آرایشگاه، با معرفی کسب و کارتان، کارکنان و شرایط محیط کاری، برنامه زمانی و تقویم فعالیت سالن؛ علاوه بر مدیریت امور داخلی مجموعه خود، تراکنش‌های مالی را به صورت آنلاین انجام داده و به مشتریان خود نوبت بدهید. این خدمات علاوه بر این‌که از طریق مرورگرهای وب، بدون وقفه در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته بدون تعطیلی قابل انجام است، به صورت یک اپلیکیشن نیز قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه بوده و کافی است شما با اختصاص زمان بسیار کوتاهی بدون این‌ که نیازی به آموزش تخصصی و دانش برنامه‌نویسی و یا هرگونه سخت‌افزار یا نرم‌افزار خاصی داشته باشید، با انتخاب پکیج‌های آماده پلنو، نام و مشخصات فعالیت‌های قابل انجام در سالن زیبایی خود را وارد سیستم کرده و برنامه زمانی خود را اعلام کنید. در بقیه مراحل، کاربران با ورود به سامانه می‌توانند با رویت فعالیت‌ها و خدماتی که در آرایشگاه انجام می‌شود، خدمات و زمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و مبلغ پیش پرداخت تعیین شده را به صورت اینترنتی واریز کرده و نوبت خود را ثبت کنند. حتی می‌توانند در صورت نیاز زمان خود را تغییر دهند و یا با رعایت شرایط تعیین شده توسط مدیریت، وقت خود را کنسل کنند.

سایر خدماتی که از طریق پلنو برای رزرو نوبت سالن زیبایی و آرایشگاه ها می‌توانید دریافت کنید به شرح ذیل است:

  • امکان ایجاد، لغو و مدیریت رزروها از طریق پنل مدیریت
  • امکان معرفی تمام خدمات با قیمت‌گذاری متنوع و بدون محدودیت
  • امکان ادغام با وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی آرایشگاه
  • امکان دریافت پیش‌پرداخت
  • ارسال رزرو، تغییر برنامه و کنسلی
  • امکان ارسال پیام یادآوری
  • و...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلنو

پلنو سامانه‌ای جامع برای برنامه ریزی وقت ملاقات و رزرواسیون خدمات از تمامی افراد، کسب و کارها و سازمانهایی است که ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبان در آنها بر اساس یک ترتیب زمانی است. بزرگترین مزیت سرویس رزرواسیون آنلاین در کنار امکانات بی‌نظیری که در این سامانه در نظر گرفته شده است، ابری و مبتنی بر وب بودن آن است که به مشترک این اجازه را میدهد تا به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت سلف سرویس، یک وبسایت نوبت دهی اینترنتی خدمات و رزرو آنلاین وقت را برای کسب و کار یا سازمان خود پیاده سازی نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی