اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205695918103

منبع تغذیه ( power supply ) پاور سرور /منابع تغذیه مشترک HPE پاورهای HPE

چرا پاورهای سرور اچ پی؟

کد: 140011205695918103

https://bit.ly/3BbqkOJ

، تهران , (اخبار رسمی): پاور های سرور های اچ پی در مدل ها و انواع مختلف بسته به کارایی سرور های اچ پی برای انها تولید شده و به بازار ارائه شده است .منابع تغذیه عملکرد HPE انعطاف پذیری کار در زیرساخت های برق مرکز داده متفاوت با ولتاژهای ورودی برق AC/DC متعدد را فراهم می کند

منبع تغذیه اسلات انعطاف پذیر HPE (اسلات فلکس) طراحی الکتریکی و فیزیکی مشترکی دارند که امکان نصب بدون ابزار را در راه حل های سرور HPE فراهم می کند.

ماهان شبکه ایرانیان با بهره برداری از بهترین امکانات وارداتی کالاهای اچ پی تمام قطعات سرور های اچ پی مثل پاور را با کمترین قیمت برای شما مشتریان عزیز اماده کرده هست.

منبع تغذیه اسلات انعطاف پذیرHPE

منبع تغذیه اسلات انعطاف پذیر HPE (اسلات فلکس) طراحی الکتریکی و فیزیکی مشترکی دارند که اجازه می دهد اتصال داغ، نصب بدون ابزار در راه حل های سرور HPE. منابع تغذیه Flex Slot HPE دارای گواهینامه هستند عملکرد با راندمان بالا و ارائه گزینه های خروجی توان متعدد، به کاربران امکان می دهد یک پاور را با اندازه مناسب انتخاب کنند عرضه برای تنظیمات سرور خاص این انعطاف‌پذیری به کاهش اتلاف انرژی، کاهش انرژی کلی کمک می‌کند هزینه ها، و اجتناب از ظرفیت "به دام افتاده" برق در مرکز داده.
منبع تغذیه Flex Slot برای گواهینامه سطح پلاتین با راندمان تا 94٪ و گواهینامه Titanium Level با راندمان تا 96٪ رتبه بندی شده است. پشتیبانی از خدمات HPE Power Discovery، از طریق embedded
فناوری ارتباطی خط برق درسرورهای Gen9 ProLiant با 800 وات نیز موجود است تیتانیوم و مدل 1400 وات پلاتینیوم پلاس. این ویژگی هر سرور را قادر می سازد تا با شناسایی ارتباط برقرار کند،ریت مصرف انرژی و کارایی در مرکز داده، با HPE Insight Control به اشتراک گذاشته شده است.

 
 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]