اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276527918103

خرید سرور hp

خرید نسل های مختلف سرور اچ پی در زیرساخت های دیتاستر شما چه تاثیری دارد

کد: 140106276527918103

https://bit.ly/3qONE0o

، تهران , (اخبار رسمی): در مورد قطعات سرور اچ پی مطالب متقاوتی می توان نوشت اما مدنظر داشته باشید که این قطعات شامل هارد سرور اچ پی، رم سرور اچ پی، مادربرد سرور اچ پی، پاور سرور اچ پی، کش و باطری سرور اچ پی،ریل کیت سرور اچ پی، گدی سرور اچ پی و بسیار از قطعات دیگر است که نمیتوان همه اینها را یکجا و در یک مقاله توضیح داد.

خرید نسل های مختلف سرور اچ پی در زیرساخت های دیتاستر شما چه تاثیری دارد
https://www.drhp.ir/22-hp-server
خرید نسل های مختلف سرور اچ پی در زیرساخت های دیتاستر شما چه تاثیری دارد
https://www.drhp.ir/22-hp-server
خرید نسل های مختلف سرور اچ پی در زیرساخت های دیتاستر شما چه تاثیری دارد
https://www.drhp.ir/22-hp-server

قیمت سرور تاور

یکی از مهمترین موارد که در خرید سرور اچ پی و قیمت سرور اچ پی و همچنین مشاوره باری استعلام قیمت سرور اچ پی مهم هست قیمت سرور تاور میباشدکه بسیار حساس هست قیمت سرور تاور در بازار بسیار متفاوت میباشد این سرور ها ی تاور که مدل های محدودی هم داری و معمولا بین دو مدل ml350 g10  ,  ml110خلاصه می شود می توانید در مورد این دو سرور تاور که پسند سلیقه های مختلفی میباشد با همکاران ما در ماهان شبکه ایرانیان صبحت کنید.

خرید سرور

در دکتر اچ پی می توانید بهترین قیمت سرور اچ پی را تهیه کنید و با اینکه سرور های اچ پی ای رو می توانید در هر جایی استفاده کنید.

قیمت سرور تاور به موارد بسیار بسنگی دارد یکی از انها مورد مدل هارد اچ پی شما هست که باید روی این سرور نصب و پیاده سازی شود .اگر سری هارد های بزرگ در این سرور نصب کنید باید سری های ال ال اف خریداری کنید و اگر سری هارد ها کوچک برای سرورتاور خود در نظر دارید باید سری سرور های اس اس اف خریداری کنید .

مشخصات سرور hp

مشخصات سرور hp   را در استعلام قیمت سرور اچ پی خود به صورت کامل و واضح برای همکاران فروش سرور اچ پی ما بفرستید. هر جایی که نمیدانید و فکر میکنید اشتباه است با همکاران فروش سرور اچ پی ما تماس بگیرید و در مورد هر قیمت سرور اچ پی که مکمن است مربوط به پردازنده سرور اچ پی هارد سرور اچ پی یا رم سرور اچ پی است سوال کنید و پارت نامیبرهای قطعات سرور اچ پی را بصورت دقیق از نرم افزار بولتن یا اینترنت پیدا کنید.

اگر مدل خاصی شک دارید کافیست در واتز اپ همکاران فروش ما درخواست خود را بفرستید تا با توجه به نیازمندی شما پارت نامبر خاص شما را برای شما پیداکرده و ارسال کنند. مشخصات سرور اچ پی در مورد پاور سرور اچ پی بسیار مهم است و میتوانید انواع پاور سرور اچ پی رو در قسمت پاور سایت ماهان شبکه ایرانیان نگاه کرده و  عکس تمام قطعات که ممکن است در مورد آنها شک داشته باشید را چک کنید و مطمعن شوید. در مورد ریل کیت سرور اچ پی هم می‌توانید بررسی کنید اگر سرور خریداری شده شما نیو و پک اچ پی باشد دیگر نگران چیزی نباشید. معمولا ریل کیت های اورجینال هستند و در داخل تمام کارتن های شماموجود هستند.

قیمت سرور g10

سرور hp

جدیدترین سرور موجود در بازار می‌توانید به سراغ سرور g10 بروید این سرور های که جدیدترین تکنولوِزی موجود دربازار هستند و از بروزترین قطعات سرور اچ پی این جدیدترین پردازنده‌های سرور اینتل و جدید ترین رم های سامسونگ و کیگستون با لیبل اچ پی ای  پشتیبانی می‌کنند. در مورد این سرورها دومدل سرور dl380 g10 , سرور dl360 g10 پرفروش ترین این سرورها هستند.

انواع سرور hp

سرور اچ پی دارای دو مدل پر فروش در ایران می‌باشد مدل تاور یا کیس سرور. مدل بعدی رکمونت یا کتابی است.

مدل رکمونت سرور hp چیست؟

این مدل سرور اچ پی رو معمولا برای دیتا سنتر ها و جاهایی که نیازمندی رک بالایی دارند خریداری می کنند و البته ارزان تر هم است.

مدل کیس سرور اچ پی یا تاور سرور hp چیست؟

کیس سرور اچ پی معملولا مثل کیس سرور در اتاق معمولی یا رو ی میز گزاشته می شود و کارایی مثل همه کیس های معملولی دارد ولی برای سرور استفاده می شود قدرت بالاتری دارد و سیستم کوکلینگ بسیار مناسبی نیز دارد.

برای خرید سرور hp میتاونید با کلیک روی لینک سایت دکتر اچ پی یا drhp.ir وارد سایت ما شده و از تمام محصولات ما دیدن کنید دکتر اچ پی سرویس های ویزه ای برای خریداران عزیز دارد. همچنین می توانید وارد سایت فروشگاهی ماهان شبکه ایرانیان شده و به ادرس mahanshabake.com و از انواع سرور های اچ پی ای یا هارد اچ پی یا رم اچ پی دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | باشگاه‌ها