اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255771018103

خرید کارت شبکه سرور HP

کد: 140012255771018103

https://bit.ly/3ihv7Wi

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله از دکتر اچ پی به بررسی کارت شبکه سرور HP و نکات مهم هنگام خرید کارت شبکه HP می‌پردازیم. با ماه همراه باشید...

خرید کارت شبکه سرور HP
خرید کارت شبکه سرور HP

کارت شبکه یا Network Card یکی از قطعات ضروری برای اتصال به انواع شبکه است. اما این همه چیز نیست! در این مقاله از دکتر اچ پی، به بررسی کارت شبکه سرور HP و نکات مهم هنگام خرید کارت شبکه HP می‌پردازیم. پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کارت شبکه سرور

در سرورهای HP می‌توان از چندین کارت‌شبکه استفاده کرد که هر کدام از این کارت‌های شبکه، وظایف جداگانه‌ای را انجام می‌دهند. این عمل باعث افزایش ضریب امنیت می‌شود. یک سرور HP بدون کارت شبکه HP نمی‌تواند کار کند. تمامی پردازش‌های انجام شده توسط کارت‌شبکه سرور به کلاینت می‌رسد.

کارت‌های شبکه سرور تفاوت‌های زیادی با کارت‌شبکه کامپیوتری دارد. در زیر به بعضی از این موارد اشاره می‌کنیم:

تفاوت کارت‌شبکه سرور با کارت‌شبکه کامپیوتری

سرعت انتقال اطلاعات

کارت‌شبکه‌ای که در سرور استفاده می‌شود، حجم بالایی از دیتا را جابه‌جا می‌کند. در سرور هم از چندین کارت‌‎شبکه استفاده می‌شود، پس سرعت انتقال کارت‌شبکه سرور باید بسیار بالا باشد تا در انتقال اطلاعات مشکلی پیش نیاید. کارت‌‌شبکه‌هایی که در سرور استفاده می‌شوند معمولا سرعت هایی بین ۱۰G و ۲۵G و ۴۰G و ۱۰۰G دارند.

مصرف CPU پایین‌

یک سرور باید در لحظه ریکوئست‌های زیادی را هندل کند. اگر این کار به خوبی انجام نشود، ضرر بزرگی به سازمان و کسب و کار شما وارد می‌شود. از این رو کارت‌شبکه سرور باید حجم خیلی کمی از CPU را مصرف کند. کارت‌شبکه مخصوص سرور دارای چیپ خاصی است که می‌تواند تسک های زیادی از CPU بگیرد و بار کاری CPU را کم کند.

قیمت کارت‌های شبکه سروری

کارت‌شبکه سرور قیمت بسیار بیشتری نسبت به کارت‌شبکه کامپیوتر دارد. وظایفی که کارت‌شبکه موجود در یک سرور انجام می‌دهد اصلا قابل مقایسه با کارت‌شبکه کامپیوتر نیست. عوامل تاثیرگذار در قیمت کارت شبکه سرور HP تعداد پورت و سرعت انتقال اطلاعات است. برای خرید کارت شبکه سرور HP می‌توانید به وب سایت اصلی دکتر HP مراجعه کنید. همچنین در صورت لزوم همکاران ما در قسمت فروش می‌توانند مشاوره‌های رایگانی در مورد انتخاب کارت‌های شبکه HP در اختیار شما قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]