اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011225700910569

بهترین روش دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام

سایت های دانلود از اینستاگرام آسان ترین روش دانلود پست و استوری

کد: 140011225700910569

https://bit.ly/3p6ZAuj

، آسارا , (اخبار رسمی): با پیدایش شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، حجم انبوهی از محتوا در اینترنت منتشر شده است. روزانه افراد بیشماری از سراسر جهان در رسانه های اجتماعی مختلف محتوای تصویری و یا ویدئویی تولید می کنند.

سایت های دانلود از اینستاگرام آسان ترین روش دانلود پست و استوری
سایت دانلود از اینستاگرام

سایت های دانلود از اینستاگرام، پلتفرم آنلاین هستند که به کاربران اینستاگرام امکان دانلود پست های اینستاگرام مورد نظر خود را می دهند.

اینستاگرام  نیز یکی از این رسانه های اجتماعی پرطرفدار می باشد که در سال های اخیر برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. میلیاردها کاربر که تصاویر و ویدیوهای خود را به طور مرتب با مخاطبان شان به اشتراک می گذارند. اما همانطور که می دانید اینستاگرام گزینه ای برای دانلود تصاویر و یا ویدئو ارائه نمی دهد که برای بسیاری از کاربران دردسرساز شده است.

 همه ما می خواهیم تصاویر و ویدیوهای جالب و آموزنده اینستاگرام را دانلود و یا با دوستان خود به اشتراک بگذاریم؛ از این رو به دنبال یک گزینه‌ برای دانلود محتوا از اینستاگرام هستیم تا ابزاری را به منظور ذخیره محتواهای دلخواه خود از اینستاگرام بیابیم. 

نرم افزارهایی زیادی برای دانلود از اینستاگرام در اینترنت وجود دارند؛ مهم ترین فاکتوری که در انتخاب این نرم افزارها باید در نظر بگیرید این است که عکس و یا ویدئوی مورد نظر شما بایستی بدون هیچگونه افت کیفیتی و به صورت کاملاً رایگان دانلود شود. علاوه بر این عمده معایب این اپلیکیشن ها این است که برای دانلود محتوای مورد نظر می بایست وارد اکانت کاربری خود گردید که همین موضوع امنیت پیج شما را به خطر می اندازد. 

استفاده از سایت های دانلود از اینستاگرام، روشی سریع و ایمن، در عین حال راحت ترین راه دانلود دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از بهترین سایت های دانلود از اینستاگرام، که نیازی به نصب و لاگین شدن ندارد و ایمن ترین روش ممکن است را برای شما معرفی کنیم. 

 

سایت های دانلود از اینستاگرام بهترین روش برای ذخیره عکس و فیلم

سایت های دانلود از اینستاگرام یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها جهت  دانلود فیلم و عکس اینستاگرام می باشد. در این روش نیازی به نصب برنامه های اضافی و ارائه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود ندارید و به راحتی می توانید از طریق لینک ارائه شده به منطور دانلود، فیلم ها و عکس های دلخواه خود  را از اینستاگرام دانلود و در گوشی و یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. 

به زبانی ساده تر می توان گفت این سایت ها یک پلتفرم آنلاین هستند که به کاربران اینستاگرام امکان دانلود پست های اینستاگرام مورد نظر خود را می دهند. نکته ای که در دانلود سایت از اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که هیچ محدودیتی برای دانلود از این سایت ها وجود ندارد و می توانید به راحتی و رایگان هر تعداد ویدیو که می خواهید را دانلود کنید.

در حال حاضر سایت های دانلود اینستا زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین سایت های دانلود اینستاگرام، دانلود از اینستاگرام کاملاً رایگان و بدون وارد کردن پسورد (لاگین شدن)  را به شما معرفی کنیم.

 

دانلود عکس، ویدیو و استوری  توسط سایت دانلود اینستاگرام دیجی فالوور

همانطور که قبلا ذکر شد، سایت دانلود اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های برای ذخیره کردن پست های اینستاگرام است. دیجی فالوور یکی از سایت های معروف و معتبر برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام می باشد. این سایت به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به نصب هیچ افزونه ای  یا برنامه جانبی از اینستاگرام دانلود کنند. مراحل دانلود از این سایت بسیار ساده است، بطوریکه حتی اگر جزء کاربران جدید اینستاگرام نیز باشید، به راحتی می توانید توسط این سایت مطالب دلخواه خود از اینستاگرام را دانلود کنید. 

اکنون دیجی فالوور چنین پلتفرمی را فراهم کرده است که در آن می توانید محتواهای تصویری و یا ویدیوی اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید. بدین منظور کافی است به سایت دانلود اینستاگرام دیجی فالوور مراجعه کرده و لینک پست مورد نظر خود را در باکس ارائه شده وارد کنید! به همین راحتی شما می توانید عکس یا فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. 

 

دانلود عکس‌ها و ویدئو‌های اینستاگرام با استفاده از گوشی

در شروع این مطلب سعی کردیم بهترین گزینه دانلود از سایت اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم. با وجود این راه های دیگری نیز برای  دانلود در اینستاگرام وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به طور معمول افرادی که می خواهند محتوایی را از اینستاگرام دانلود کنند، از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند و میزان استفاده از گوشی برای دسترسی به این شبکه اجتماعی بسیار بیشتر از سایر دستگاه ها است. از این رو چندین روش برای دانلود پست اینستاگرام از طریق موبایل را در این بخش بررسی خواهیم کرد:

 

 ربات تلگرام

بهترین و ساده ترین راه برای دانلود از اینستاگرام از طریق تلگرام است. شما می توانید هر نوع پست تصویری  و یا ویدئویی (به جز IGTV)  را از طریق تلگرام دانلود کنید. برای این کار کافیست در اینستاگرام پست مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی سه نقطه عمودی زیر هم در قسمت بالای پست کلیک کنید. حال در صفحه باز شده بر روی گزینه Copy Link کلیک کنید.

لینک کپی شده را در تلگرام  به ربات تلگرام ارسال کنید، چند ثانیه منتظر باشید تا تصویر و ویدیو به شما نشان داده شود؛ حال می توانید به راحتی آنها را دانلود و در گالری خود ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این روش فقط برای  اکانت های تجاری که به صورت عمومی هستند امکان پذیر است. 

کاربرد ربات تلگرام صرفاً به گوشی های هوشمند محدود نمی شود و کاربران می توانند در نسخه تلگرام دسکتاپ نیز از آن استفاده کنند. به کمک این ربات شما می توانید علاوه بر تصویر و ویدئو، استوری، پست های اسلایدی (کاروسل) و یا حتی ویدئوهای IGTV را نیز دانلود کنید، برای این کار کافیست لینک پست مورد نظر خود را در ربات تلگرام وارد کنید. 

یکی دیگر از ویژگی های جالب ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل است؛این ربات به شما این امکان را می دهد تا عکس پروفایل افراد را با کیفیت بالا دانلود کنید. همچنین این ربات امکان دانلود لایو های اینستاگرامی را نیز مهیا میسازد؛ در این صورت آدرس اکانت مورد نظر خود را در ربات تلگرام وارد کنید تا لایو را برای شما ضبط و ارسال کند. 

 

 اپلیکیشن های جانبی

نرم افزارهای مختلفی برای دانلود پست های تصویری و ویدئویی از اینستاگرام وجود دارد؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه مورد نظر خود را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن، بایستی لینک مربوط به پست یا ویدیوی مورد علاقه خود را  در اینستاگرام را کپی کرده و در باکس دانلود نرم افزار قرار دهید. 

 

دانلود از اینستاگرام توسط کامپیوتر

برخی از کاربران علاوه بر استفاده از گوشی هوشمند، برای ورود به شبکه های اجتماعی اینستاگرام از رایانه شخصی خود نیز  استفاده می کنند. در این حالت نیز 3 روش دانلود وجود دارد که در ادامه آن ها را نیز برای شما تشریح خواهیم کرد: 

 

از افزونه ها استفاده کنید. 

افزونه های متنوعی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارند؛ به صفحه افزونه دلخواه خود مراجعه کنید و بعد از دانلود افزونه، آن را بر روی مرورگر خود نصب و فعال کنید. استفاده از این افزونه بسیار راحت و آسان می باشد و هر فایل تصویری ، ویدئویی و یا حتی فایل های IGTV را می توانید با استفاده از این افزونه دانلود کنید. 

بعد از نصب و فعال کردن افزونه بر روی مرورگر خود، به هر صفحه ای بروید که افزونه را در قسمت Extensions فعال می بینید. بر روی افزونه کلیک کنید، لیستی از تمام عکس ها و فیلم های آن صفحه را مشاهده می کنید که می توانید هر کدام را دانلود کنید.    

 

از ربات تلگرام استفاده کنید.

همانطور که در قسمت دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی هوشمند اشاره کردیم، یکی از بهترین راه ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام ربات های تلگرام هستند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند و می توانید آن را در دسکتاپ تلگرام خود فعال کرده و از مزایای آن استفاده کنید. 

برخی از این ربات های عبارتند از: instatoolsbot > Regram < Instasave

 

از سایت های دانلود استفاده کنید.

راه دیگر دانلود پست های اینستاگرام از طریق سایت دانلود است؛ لینک پست مورد نظر را کپی کرده و در نوار جستجوی سایت مورد نظر قرار دهید. بعد از کپی کردن لینک در نوار جستجو، لینک دانلود به صورت خودکار برای شما ظاهر می شود، کافی است بر روی لینک کپی کنید تا فایل مورد نظر بر روی کامپیوتر شما ذخیره شود. در این روش نیز می توانید علاوه بر  تصاویر و ویدئوها، پست های کاروسل و یا فایل های IGTV  را نیز دانلود کنید. 

 

حرف آخر 

گفتیم اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی در جهان امروز است که به یک ابزار دیجیتال مارکتینگ قدرتمند برای کسب درآمد تبدیل شده است. این رسانه اجتماعی مملو از فیلم ها، تصاویر و عکس ها می باشد و موضوعات مختلفی از سرگرمی گرفته تا آموزش را پوشش می دهد. حتماً برای شما نیز اتفاق افتاده که  در حین اینستاگرام گردی، با یک محتوای بسیار مفیدی مواجه می‌شوید و می خواهید آن را بارها و بارها مشاهده کنید؛ در چنین حالتی مطمئناً به این فکر خواهید کرد که چگونه آن پست را ذخیره کنید و در صورت لزوم مجدد آن را مشاهده یا   برای افراد دیگر ارسال کنید. همچنین گفتیم راه های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد تا بتوانید عکس یا پست های ویدئویی مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

سایت دانلود دیجی فالوور یک پلت فرم قابل اعتماد است که به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی و یا پرداخت هزینه ای،  ویدیوها را از پلتفرم های رسانه های اجتماعی دانلود کنید. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]