اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245705517376

انواع عایق در تولید ساندویچ پانل در مراغه

کد: 140011245705517376

https://bit.ly/3uNYR4S

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانل ها امروزه بهترین مصالح در ساخت سازه ها با محصولات متنوع و قیمت مناسب می باشند. سرعت در ساخت و راحتی و نصب از گزینه های مهمی است که باعث محبوبیت آن شده است.

انواع عایق در تولید ساندویچ پانل در مراغه
انواع عایق در تولید ساندویچ پانل در مراغه

ساندویچ پانل ها امروزه بهترین مصالح در ساخت سازه ها با محصولات متنوع و قیمت مناسب می باشند. سرعت در ساخت و راحتی و نصب از گزینه های مهمی است که باعث محبوبیت آن شده است.

عایق ساندویچ پانل در مراغه

عایق ساندویچ پانل در مراغه، شیروانی یا ورق گالوانیزه محصولات اصلی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می باشند. این محصولات عایق ساختمان اغلب در شهرهای مرطوب شمالی، پشت بام کارخانه ها، خانه ها و سوله ها استفاده می شوند. عایق ساندویچ پانل در مراغه یکی از برترین عایق های حرارتی و حرارتی در جهان است. این محصول علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، از خروج هوای سرد یا گرم جلوگیری می کند و در صرفه جویی انرژی بسیار موثر است.

نشت آب ساندویچ پانل در مراغه
عوامل زیادی در آسیب و نشت آب در ساندویچ پانل در مراغه دخیل می باشند. از عوامل اصلی آسیب به سطوح فلزی ساندویچ پانل ها می توان به برف و باران شدید، زنگ زدگی بیش از حد ورق های فلزی، تابش مستقیم و شدید نور خورشید، وجود آلاینده های شیمیایی، صنعتی و نفتی، پوسیدگی و کهنگی ورق ها، استفاده از ورق های نامرغوب اشاره کرد. وقوع هر یک از این اتفاقات باعث نشت رطوبت به داخل سازه می شود.

آب بندی ساندویچ پانل در مراغه
مقاومت بالای ساندویچ پانل در مراغه و محصولات مشابه در برابر تنش و هرگونه ضربه بسیار مقاوم هستند. در صورت بروز هر اتفاقی که باعث نشت رطوبت به سازه شود راه های مختلفی برای رفع مشکل وجود دارد.

اولین راه برای آب بندی ساندویچ پانل در مراغه که پس از آسیب دیدن ساندویچ پانل به ذهن هر کارفرمایی می رسد، تعویض ورق ساندویچ پانل می باشد.

با توجه به تحریم های موجود و افزایش قیمت فلزات در ایران، تعویض ساندویچ پانل کارخانجات، سوله ها و مراکز بسیار بزرگ به هیچ وجه راه حل مقرون به صرفه ای نیست و نیاز به هزینه بالایی دارند.

دومین یا بهترین راه برای آب بندی ساندویچ پانل استفاده از عایق های ساختمانی است.انواع مختلفی از محصولات عایق وجود دارد. از انواع آن می توان به ماستیک، ایزوگام و عایق رطوبتی اشاره کرد. 

محصولات عایق ساندویچ پانل در مراغه

ماستیک
ارزان ترین روش عایق کاری ساندویچ پانل  در مراغه استفاده از ماستیک برای آب بندی می باشد. ماستیک نوعی درزگیر با ظاهر خمیری است. ماستیک با پوشاندن درزها، رولپلاک ها و روکش ها، ساندویچ پانل را آب بندی می کند. این محصول در نهایت به مدت 6 ماه تا 1 سال کاربرد دارد و در نهایت در اثر بارش برف و باران و یا قرار گرفتن در معرض محیط های گرم، قلیایی یا اسیدی از بین می روند.

ضد آب (ایزوگام)
دومین محصول در عایق کاری ساندویچ پانل در مراغه استفاده از ایزوگام می باشد. ایزوگام محصولی برای عایق کاری سطوح ساختمانی صاف و ناهموار بدون پایه بلند می باشد. سطوح فلزی مانند ساندویچ پانل، گالوانیزه، شیروانی به دلیل دارا بودن سطح موجدار نیاز به محصول عایق مایع دارند. سطوح فلزی موجدار مانع از قرارگیری مناسب محصولات عایق جامد مانند ایزوگام بر روی سقف و حبس مقداری هوا بین ورق ساندویچ پانل و ایزوگام می شود. وجود انبساط و انقباض سطوح فلزی در فصول مختلف باعث ترک خوردن ایزوگام می شود و در لبه روکش ها یا بین ورق های ایزوگام رطوبت به زیر ورق ایزوگام رفته و در نتیجه باعث پوسیدگی، تغییر رنگ می شود. خوردگی ساندویچ پانل، نشت رطوبت و در نهایت بالا آمدن ایزوگام می شود.

نشت رطوبت از زیر ورق های ایزوگام باعث مرطوب نگه داشتن فضای داخلی ایزوگام شده و باعث می شود که ایزوگام خیلی سریع و آسان از سطح کار جدا شود.

لازم به یادآوری است که استفاده از ایزوگام علاوه بر هزینه بالا برای محصول و اجرا، خود محصول ایزوگام به دلیل وجود ترکیبات نفتی در فرمولاسیون آن باعث تخریب، پوسیدگی، خوردگی و از بین رفتن سطح ساندویچ پانل می شود. . استفاده از ایزوگام برای آب بندی سطوح فلزی مانند ساندویچ پانل، عایق شیروانی و ورق های گالوانیزه زیاد توصیه نمی شود.

عایق رطوبتی پلیمری
محصول نهایی و بهترین محصول برای عایق ساندویچ پانل در مراغه عایق رطوبتی پلیمری ساندویچ پانل پلیمری می باشد. عایق رطوبتی نانو پلیمری با ظاهر مایع غلیظ با الیاف فایبر گلاس در قسمت روکش ها، کلاهک ها، بین ورق ها، کاترها و بدون الیاف در سایر قسمت های ساندویچ پانل باعث آب بندی 100% سطوح فلزی اعم از ساندویچ پانل، شیروانی و ورق های گالوانیزه می شود. 

کیفیت بالای عایق پلیمری باعث می شود که عایق به طور کامل به سطح ساندویچ پانل در مراغه بچسبد و هوا بین ورق و عایق پلیمری جمع نشود. چسبندگی بسیار زیاد عایق رطوبتی به ورق های ساندویچ پانل باعث شده است که عایق به هیچ وجه از سطح ساندویچ پانل جدا نشود.

تنوع رنگ و زیبایی عایق رطوبتی با هیچ یک از محصولات آب بندی قابل مقایسه نیست و اجرای سرد و بسیار آسان آن بدون داشتن تخصص در زمینه عایق کاری یکی دیگر از ویژگی های کلیدی عایق رطوبتی است که می تواند هزینه اجرا را  کاهش دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید