اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245706116447

جشنواره 100هزار بیمه رایگان تلفن همراه به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روزپدر

کد: 140011245706116447

https://bit.ly/3oH37z9

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه رایگان تلفن همراه به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر از 24 بهمن 1400 آغاز وتا 26بهمن 1400 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمچه، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره 100هزار بیمه رایگان تلفن همراه به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر و در دوره زمانی 3 روزه  برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تلفن همراه خود را را از طریق نصب اپلیکیشن بیمچه و ثبت نام در طرح بیمه رایگان تلفن همراه به صورت رایگان بیمه کنند.

مدیرعامل شرکت بیمچه مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بیمچه مراجعه کنید یا از طریق کافه بازار و مایکت نسبت به دانلود اپلیکیشن بیمچه اقدام نمایید و پس از نصب، از بیمه رایگان تلفن همراه بهره مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمچه

بیمچه، وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمچه می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. بیمچه برای ارائه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است. بیمچه به شما کمک می‌کند تا با آسودگی خاطر بیمه‌های خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت بیمه بیمچه از زمان اتمام بیمه، تاریخ سررسید اقساط بیمه‌ها و... مطلع شوید و در هر لحظه و در هر مکان به اطلاعات بیمه‌ای خود دسترسی داشته باشید. در نهایت، کارشناسان بیمچه همواره آماده ارائه مشاوره رایگان به شما برای خرید و دریافت خدمات بیمه‌ای می‌باشند. خرید از بیمچه، خریدی آگاهانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش