اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245706317376

ساندویچ پانل در خوی دیواری ساده

کد: 140011245706317376

https://bit.ly/34yP1ZV

، (اخبار رسمی): پانل های دیواری مدل ساده همان طور که از نامش پیدا است عاری از هر گونه طرح خاصی است. به درخواست مشتری با کرکره های سینوسی کوچک و بزرگ و ساده قابل سفارش می باشد. این مدل ساندویچ پانل معمولی محسوب می شود.

ساندویچ پانل  در خوی دیواری ساده
ساندویچ پانل در خوی دیواری ساده

پانل های دیواری مدل ساده همان طور که از نامش پیدا است عاری از هر گونه طرح خاصی است. به درخواست مشتری با کرکره های سینوسی کوچک و بزرگ و ساده قابل سفارش می باشد. این مدل پانل معمولی محسوب می شود.

ساندویچ پانل  در خوی دیواری

ساندویچ پانل در خوی دیواری از سه لایه تشکیل شده اندکه دو لایه بیرونی آن از ورق گالوانیزه رنگی یا بی رنگ و هسته میانی آن از فوم پلی اورتان و استایرن با ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شوند. به دلیل سختی بالای پلی اورتان، نفوذ ناپذیری حرارتی آن بسیار بالاست، به طوری که یک پانل دیواری 4 سانتی متری مانند یک دیوار آجری 50 سانتی متری عمل می کند و می تواند انرژی داخل ساختمان را حفظ کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری کند.

مزایای ساندویچ پانل در خوی دیواری
مقاوم در برابر رطوبت و گرما
کاهش وزن ساختار آن
قابلیت نصب سریع آن
عایق صدا
سبک بودن
عمر سازه را افزایش می دهد
مقاوم در برابر آفات
قابل شستشو
مقاوم در برابر زنگ زدگی
تنوع رنگ
قابل حمل بودن
مقاوم در برابر زلزله
تسریع در اجرا
قابل بازیافت

انواع ساندویچ پانل در خوی دیواری
ساندویچ پانل در خوی دیواری با توجه به مکان ها و موقعیت های مختلفی که مورد استفاده قرار می گیرند انواع مختلفی دارند ساندویچ پانل های دیواری قفل دار، پانل دیواری پیچ مخفی، پانل دیواری اتاق تمیز، پانل دیواری نر و ماده، پانل دیواری دوتایی نایلونی - پانل دیواری ساده.

مشخصات فنی ساندویچ پانل  در خوی دیواری
ضریب انتقال حرارت پانل دیواری به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان بالاست، بنابراین نسوز بودن یا کند سوز بودن آن از ویژگی های این پانل می باشد.

ضخامت پانل های دیواری 0.5 تا 0.7 میلی متر در رنگ های مختلف می باشند.

عرض ثابت 1/15 سانتی متر و عرض مفید 1/13 سانتی متر می باشد.

پانل های دیواری پلی اورتان از فوم با چگالی 2.40 کیلوگرم بر متر مکعب ساخته می شوند.

انواع پوشش های مورد استفاده درساندویچ پانل در خوی دیواری
1-فویل آلومینیومی (پانل فویل یک طرفه)
2-پی وی سی (پانل ورق پی وی سی)
3-ورق گالوانیزه (ساندویچ پانل ورق فولادی با روکش گالوانیزه)
4-ورق آلوزینک (پانل ورق استیل با روکش آلومینیوم و روی و رنگ کوره ای)
5-نایلون (پانل با نایلون ضخیم)
6-ام دی اف (ساندویچ پانل با چوب ام دی اف طرح دار)

نصب ساندویچ پانل در خوی دیواری
ساندویچ پانل در خوی دیواری که از دو طرف ورق فلزی که گالوانیزه یا ورق آلوزینک می باشد و در مواردی مانند سردخانه ها که یک طرف آن به سمت داخل است از فولاد ساخته شده است که دارای نصب های مختلف می باشد. که دو نوع می باشند:

نوع اول استفاده از زوایای آهنی و ناودانی است که اسکلت در قسمت دیوار با زوایای 90 درجه با ضخامت زیاد ساخته می شود تا یک قاب تشکیل شود، پانل ها در داخل این قاب ها قرار می گیرند و در کنار هر کدام نصب می شوند. دیگر. برای آب بندی فاصله پانل ها از چسب مخصوص استفاده می شود، از این روش برای ساخت سوله، چراغ خانه و کاروان استفاده می شود.

نوع دوم استفاده از پانل های پیچ مخفی است که برای سازه های بسیار مستحکم استفاده می شود زیرا در محل همپوشانی پانل ها یک ستون فلزی است که پنل ها به ستون پیچ می شوند تا پیچ ها نمایان نشوند. پانل بعدی روی پیچ پانل قبلی را می پوشاند و این باعث می شود دیوارها بسیار محکم شوند.

ساندویچ پانل در خوی دیواری طرح دار
این نوع ساندویچ پانل در خوی  دارای طرح های مختلفی می باشند. مانند طرح سنگ، طرح چوب و همچنین پانل های دیوار کرکره ای.

ورق های جانبی این نوع ساندویچ پانل از آلوزینک یا گالوانیزه بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف و یا به سفارش مشتریان ساخته و به فروش می رسند.

این نوع ساندویچ پانل دیواری علاوه بر کیفیت خوب، زیبا، شیک و مدرن هستند و این امر مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است.

ساندویچ پانل در خوی دیواری پیچ مخفی
همان طور که از نام آن پیدا است، پیچ های این پنل در هنگام نصب مخفی می شوند. لبه های بالایی به گونه ای طراحی شده اند که پانل ابتدا با پیچ به سازه بسته می شود. و لبه پانل بعدی روی آن قرار می گیرد تا پیچ ها پنهان شود. این ویژگی این نوع پنل باعث زیبایی آن می شود.

همچنین از این مدل پنل در پروژه هایی که می خواهند از نفوذ باد و آب جلوگیری کنند استفاده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان