اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011255707818224

بوت‌کمپ «هوشمندانه شروع کن» به ایستگاه اول رسید

کد: 140011255707818224

https://bit.ly/3rK9ELl

، (اخبار رسمی): بوت‌کمپ «هوشمندانه شروع کن» مرکز نوآوری و توسعه بین‌المللی آما دانشگاه صنعتی شریف که از 13 بهمن ماه آغاز شده بود، با پایان دوره‌های آموزشی در 22 همین ماه به میانه راه رسید.

بوت‌کمپ «هوشمندانه شروع کن» به ایستگاه اول رسید
بوت‌کمپ «هوشمندانه شروع کن» به ایستگاه اول رسید

شرکت کنندگان در این دوره تاکنون در 4 جلسه‌ 8 ساعته با مباحثی مانند هوشمندی استراتژیک، بوم کسب‌و‌کار، تیم‌سازی، مذاکره و ارائه به سرمایه‌گذار، اجایل و اسکرام و... آشنا شدند که می‌تواند نقش مهمی را در زندگی و کسب‌وکار آنها ایفا کند.

همه این مباحث با هدفمندی و نیازسنجی دقیق برای شروع کسب‌وکار، از سوی مدرسان خبره انتخاب و ارائه شده است و ادامه مسیر بوت‌کمپ را برای شرکت‌کنندگان آسان‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

شعار این بوت‌کمپ که سفر ماجراجویانه، تا خلق محصول نوآورانه است، در حال آماده‌سازی شرکت‌کنندگان برای ایده‌پردازی است و گام به گام آن ها را به سوی خلق محصول نوآورانه پیش خواهد برد.

بوت‌کمپ «هوشمندانه شروع کن» در کنار آموزش و منتورینگ شرکت‌کنندگان توسط 25 مدرس برتر، امکان بازدید از صنایع منتخب ایران، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، استقرار در فضای کار اشتراکی و امکان جذب سرمایه برای ایده‌های برتر را فراهم می‌کند.

گفتنی است که هدف از برگزاری این دوره، آماده‌سازی گروه‌های کسب‌وکاری برای ایده‌پردازی و فعالیت در حوزه‌های خودروهای سبز، انرژی، شهر هوشمند و هوش مصنوعی است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار