اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305715418224

قطار بوت‌کمپ هوشمندانه شروع کن یک ایستگاه دیگر به جلو رفت

کد: 140011305715418224

https://bit.ly/3LPWHb0

، (اخبار رسمی): در ادامه این سفر ماجراجویانه پس پایان دو هفته آموزشی، در آغاز هفته سوم در روز پنج شنبه 28 بهمن ماه شرکت‌کنندگان بوت کمپ هوشمندانه شروع کن، پس از معرفی خود به دیگر شرکت کنندگان به روش ارائه آسانسوری و شناخت بیشتر توانمندی‌های یکدیگر، به کمک جناب آقای دکتر شاهین شاکری اقدام به تیم سازی نمودند.

قطار بوت‌کمپ هوشمندانه شروع کن یک ایستگاه دیگر به جلو رفت
قطار بوت‌کمپ هوشمندانه شروع کن یک ایستگاه دیگر به جلو رفت

این رویداد در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و توسعه بین‌الملل آما دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید و تیم‌ها با حضور منتورها و مدرسان خبره‌ای همچون مهندس میثم پالیزدار، دکتر شاهین غازی بیات، دکتر حامد کاظمی، دکتر شاهین شاکری، دکتر ندا مفاخری، دکتر زهرا کوهکن، دکتر لاله احمدپوری، مهندس امیررضا کشاورز، مهندس محمدحسین مزارعی، مهندس آیدین افشار و مهندس روزبه بابازاده این بوت‌کمپ اقدام به ایده‌پردازی نمودند.

پس از پرورش ایده‌ها، هر تیم توسط نماینده خود ایده تیم را ارائه نمود. در آخرین بخش این روز سراسر هیجان، هر تیم با آموزش دکتر شاهین غازی بیات بوم کسب‌ و کار خود را تکمیل نمود و برای تکمیل هر خانه بطور مجزا منتورها به افراد مشاوره ارائه دادند. لازم به ذکر است که تیم‌سازی در این بوت‌کمپ، با بررسی تیپ شخصیتی شرکت‌کنندگان و متناسب با نتایج آزمون‌های روانشناسی انجام شد.

در این مرحله از بوت‌کمپ هوشمندانه شروع کن، هدف تمرین کار تیمی و پرورش ایده و تکمیل یک نمونه بوم کسب و کار بود، تا شرکت‌کنندگان بتوانند متناسب با هدف بوت‌کمپ حرکت کنند و ایده‌های هوشمندانه‌تری داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]