اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711318237

بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

کد: 140011275711318237

https://bit.ly/33poNZd

، تهران , (اخبار رسمی): مبلمان اداری یک دفتر کاری، نشان‌دهنده میزان اهمیتی است که مدیریت آن دفتر برای کسب‌وکار، کارمندان و مراجعین خود قائل است. امروزه، به دلیل اینکه بسیاری از افراد، ساعات متمادی را پشت میزهای کارشان سپری می‌کنند، بحث کیفیت، راحتی و طراحی ارگونومیک مبلمان اداری، بسیار مهم شده است.

بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس
بررسی قیمت بهترین مبلمان اداری مدرن و لوکس

مبلمان اداری یک دفتر کاری، نشان‌دهنده میزان اهمیتی است که مدیریت آن دفتر برای کسب‌وکار، کارمندان و مراجعین خود قائل است. امروزه، به دلیل اینکه بسیاری از افراد، ساعات متمادی را پشت میزهای کارشان سپری می‌کنند، بحث کیفیت، راحتی و طراحی ارگونومیک مبلمان اداری، بسیار مهم شده است. مسلما هرچه برندی که مبلمان اداری دفتر خود را از آن تهیه می‌کنید، لوکس‌تر باشد، این کیفیات، بالاتر رفته و هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

شاید سؤال شما نیز این باشد که چه چیزی سبب می‌شود که قیمت برخی برندها به‌ویژه برندهای لوکس، نسبت به دیگر برندها گران‌تر و بعضا چندین برابر باشد. در این مقاله، ویژگی‌های تأثیرگذار در قیمت یک برند را بررسی می‌کنیم. همچنین، بخشی را نیز به معرفی برترین برندهای ایرانی و خارجی در این زمینه به همراه قیمت‌هایشان اختصاص داده‌ایم. درصورتی‌که قصد خرید مبلمان اداری لوکس برای دفتر کاری خود را دارید با این مقاله همراه باشید.

عوامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری برای خرید مبلمان اداری از برندهای لوکس مسلما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما این هزینه، دقیقا بابت چیست؟ یکی از ویژگی‌هایی که یک برند را حرفه‌ای نشان می‌دهد، نه قیمت گران بلکه قابل توجیه بودن قیمت آن است. درواقع، مشتری قطعا درازای پرداخت هزینه بیشتر، انتظارات خاص خودش را نیز دارد. در اینجا، کیفیات مؤثر در لوکس شدن و درنتیجه، گران‌تر شدن یک مبلمان اداری را شرح می‌دهیم.

طراحی ارگونومیک مهم‌ترین ویژگی یک مبلمان اداری باکیفیت، طراحی ارگونومیک آن است. ارگونومی به معنی هماهنگی ساختار و مهندسی مبلمان، با بدن انسان است. در نگاه اول، این ویژگی ساده به نظر می‌آید اما چنین طراحی، اصلا ساده نیست. برندهای معتبر و لوکس از تیم‌های طراحی متخصص در این زمینه استفاده کرده و گاه حتی بودجه‌هایی را برای تحقیق دراین‌باره اختصاص می‌دهند. طراحی ارگونومیک، مزایای زیر را در بر دارد:

·        خستگی کمتر بدن به هنگام کار کردن

·        کاهش آسیب‌های واردشده به بدن، مانند آرتروز و غیره

·        افزایش بازدهی کار

طراحی کردن مبلمان به شکل ارگونومیک، فرآیند تولید را طولانی‌تر و پرهزینه‌تر می‌کند. به همین دلیل است که هر چه صندلی یا میز اداری راحت‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

کیفیت ساخت دیگر عامل مؤثر در قیمت مبلمان اداری، کیفیت مواد استفاده‌شده برای ساخت آن است. بازه مواد اولیه­ای که در ساخت مبلمان اداری به کار می‌رود از پلاستیک بی‌کیفیت تا فوم‌های هوشمند و دسته‌های با روکش طلا، متغیر است. کیفیت ساخت، در سه عامل زیر مؤثر است:

·        دوام مبلمان

·        ظاهر زیبا

·        راحتی در استفاده

مواد باکیفیت، مانند چوب طبیعی، فایبرگلاس‌های باکیفیت، چرم طبیعی و پارچه‌های روکش مبل اعلاء، دوام بیشتری داشته و درعین‌حال، گران‌تر نیز هستند. امروزه، برندهای لوکس و گران‌قیمت از فوم‌های هوشمند در بخش‌های مختلف صندلی‌های اداری خود استفاده می‌کنند که می‌توانند به‌خوبی، مطابق با آناتومی بدن فردی که از آن استفاده می‌کند، شکل‌گرفته و راحتی بیشتری را برای وی به ارمغان بیاورند. علاوه بر این، ظاهر صندلی نیز تا مدت‌ها بدون تغییر خواهد ماند.

علاوه بر دوام و راحتی در استفاده، کیفیت ساخت در هرچه لوکس‌تر به نظر رسیدن یک دفتر اداری، بسیار مؤثر است. این موضوع برای بسیاری از کسب‌وکارهایی که در سطوح کلان ملی یا بین‌المللی کار می‌کنند یا مشتریان لوکس دارند، بسیار مهم است. روکش کردن بخش­هایی از مبلمان مانند تاج صندلی از فلزات گران‌بهای نقره یا طلا، از نمونه اقداماتی است که برندهای لوکس مبلمان اداری در محصولات خود از آن استفاده می‌کنند.

امکانات مبلمان اداری مبلمان اداری از هر نوعی که باشد قطعا باید نسبت به نمونه‌های مشابهش که مصرف خانگی دارند، قابلیت­های بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های میز و صندلی اداری، قابلیت‌های تنظیم آن‌هاست. بخش‌های مختلف یک صندلی حرفه‌ای از یک برند لوکس را می‌توان از جهات مختلف و در حالت‌های متفاوت تنظیم کرد. این حالت‌ها می‌توانند، شامل موارد زیر باشند:

·        حالت استراحت

·        حالت کار کردن با کامپیوتر

·        حالت نوشتن

·        حالت صحبت کردن با تلفن

این ویژگی‌ها برای برخی کارمندان یا مدیران بسیار مهم است و سبب افزایش راحتی و بازدهی آن‌ها می‌شوند. دیگر انواع مبلمان اداری از کتابخانه و فایل گرفته تا مبلمان اتاق انتظار نیز می‌توانند، قابلیت‌های تنظیم و حالات مختلفی داشته باشند. هر چه این قابلیت‌ها بیشتر و استفاده از آن‌ها راحت‌تر باشد، قیمت مبلمان نیز بیشتر خواهد شد.

مقایسه قیمت برندهای ایرانی و خارجی مبلمان اداری با توجه به ویژگی‌های گفته‌شده، مشخص می‌شود که تنها تعداد اندکی برند معتبر در جهان از میان هزاران برند فعال در زمینه تولید مبلمان اداری می‌توانند، نیازهای کسب‌وکارهای لوکس را برطرف کنند. برخی از برندهای برتر خارجی در کشور ما نیز یافت شده و فروشگاه‌های معتبری مانند chidemanbartar.com آن‌ها را ارائه می‌دهند. برخی دیگر نیز به دلیل قیمت بسیار گران یا به‌صورت عمده وارد نمی‌شوند و یا در گذشته واردشده و امروز به‌صورت دست‌دوم، خریدوفروش می‌شوند. در اینجا بر قیمت لوکس­ترین برندهای خارجی و ایرانی فعال در این زمینه، مروری کوتاه خواهیم داشت.

مقایسه قیمت برندهای خارجی مبلمان اداری گران‌ترین برندهای دنیا در زمینه تولید مبلمان اداری، برندهای زیر هستند:

·        Steelcase

·        Herman Miller

·        Urban Office

·        Haworth

·        HNI

·        LA-Z-Boy

·        Knoll Inc

·        Global Furniture Group

·        Kimball

·        Humanscale

این برندها در فروشگاه‌های معتبری مانند Smart Furniture ، به‌صورت آنلاین و آفلاین ارائه می‌شوند و می‌توان نمونه‌های محصولات آن‌ها را در این وب‌سایت­ها مشاهده کرد. قیمت صندلی‌های این برندها از 400 تا 1.5 میلیون دلار متغیر است. در اینجا به دلیل شهرت بیشتر برند استیل کیس در کشور ما، قیمت برخی محصولات آن در وب‌سایت Smart Furniture را به‌منظور مقایسه، می‌آوریم:

·        صندلی‌های سری یک: از 521 تا 601 دلار

·        صندلی جستچر (Gesture): 1257 الی 1520 دلار

·        صندلی Leap: 1149 – 1325 دلار

·        استوریج کابینتی اداری: 450 الی 895 دلار

·        صندلی تفکر یا think chair: 778 الی 1068 دلار

·        استوریج فایل مدل کردنزا (credenza): 1265 الی 1287 دلار

·        میز کنفرانس: 1086 الی 1664 دلار

مقایسه قیمت برندهای ایرانی در کشور ما نیز برندهای متعددی در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها محصولات لوکس و نزدیک به استانداردهای جهانی را در سبد کالایی خود دارند. برخی از این برندها عبارت‌اند از:

·        نیلپر

·        لیو

·        آرکانو

·        راد سیستم

·        داتیس

·        آرتمن

·        اروند

·        جلیس

در این میان، قیمت محصولات نیلپر، جلیس و لیو از بقیه برندها نسبتا گران‌تر است. پس از آن­ها، برندهای داتیس، راد سیستم و اروند قرار می‌گیرند. ارزان‌ترین برندهای معتبر نیز در این لیست، آرکانو و آرتمن هستند. به همین نسبت نیز کیفیت و تنوع مدل‌های این برندها تغییر می‌کند. به‌عنوان ‌مثال، برند نیلپر باکیفیت‌ترین برند ایرانی است. بااین‌حال، نمی‌توان تأثیر نام برند شناخته‌شده­اش بر قیمتش را نیز نادیده گرفت. برندهای لیو و جلیس نیز نسبت به دیگر برندهای مبلمان اداری ایرانی، محصولات به‌روز و مدرن‌تری را تولید می‌کنند.

سخن آخر مبلمان اداری هر دفتر اداری، یکی از تأثیرگذارترین بخش‌های آن در بازدهی افراد، سلامت فیزیکی و همچنین وجهه کسب‌وکار، نزد مراجعین است. این مبلمان، هرچه لوکس‌تر و باکیفیت‌تر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. مهم‌ترین ویژگی‌های مؤثر در قیمت مبلمان اداری، شامل میزان ارگونومیک بودن، کیفیت ساخت و امکانات جانبی مبلمان می‌شوند.

معمولا برای خرید مبلمان با کیفیت باید هزینه بیشتری نیز پرداخت شود. به همین دلیل، قیمت برندهای معتبر جهانی و سپس ایرانی، نسبت به اکثریت تولیدکنندگان بی‌نام‌ونشان مبلمان اداری، بیشتر است. این برندها مانند Steelcase؛ برند آمریکایی شناخته‌شده؛ یا نیلپر؛ برند ایرانی معتبر؛ قیمت‌های نسبتا بالایی دارند. چنین برندهایی معمولا علاوه بر کیفیت ساخت و طراحی حساب‌شده، خدمات پس از فروش بالایی را نیز به مشتریان خود ارائه می ‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چیدمان برتر

شرکت چیدمان برتر با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری ، تولید و طراحی میز های اداری ، صندلی اداری کارمندی و کارشناسی ، صندلی مدیریتی ، تولید میز های مدیریتی و ... می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی، محیطی زیبا و پرنشاط را درشرکت ها و سازمان ها و دفاتر کار برای شما عزیزان ایجاد نماید.. چیدمان برتر با بهره مندی از پرسنل کارآزموده و مجرب، فضای کارخانه به مساحت ۸,۰۰۰ متر مربع، فضای نمایشگاهی به وسعت ۸۵۰ متر مربع در یکی از شعب تهران (حسن آباد ) و برای سهولت در امور مشتریان یک شعبه در شمال تهران (پارک وی) دایر کرده است ، استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و همچنین بهره مندی از بزرگترین شبکه نمایندگی در سراسر کشور توانسته تمامی هر آنچــه که نیازمند تجهیز یک فضــای اداری بوده را در سلایق مختلف تامین نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل