اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711418237

معرفی بهترین برندهای جدید مبلمان اداری و صندلی اداری

کد: 140011275711418237

https://bit.ly/3I9TOj3

، تهران , (اخبار رسمی): یک صندلی اداری حرفه‌ای و زیبا می‌تواند هر محیط کاری را به‌خوبی ارتقاء دهد. نشستن روی صندلی‌هایی که به‌صورت اصولی طراحی‌شده و اصطلاحا ارگونومیک هستند، بازدهی کار افراد را بالا برده و ضامن سلامتی آن‌ها خواهد بود. در دنیا، شرکت‌های بسیاری هستند که تنها بر این موضوع تمرکز کرده‌اند.

معرفی بهترین برندهای جدید مبلمان اداری و صندلی اداری
معرفی بهترین برندهای جدید مبلمان اداری و صندلی اداری
معرفی بهترین برندهای جدید مبلمان اداری و صندلی اداری  

در این مقاله، بهترین سه برند ایرانی و چهار برند خارجی شناخته‌شده مبلمان و صندلی اداری را معرفی خواهیم کرد. پیش از آن اما لازم است بدانیم که چه ویژگی‌هایی یک برند را در این صنعت، برجسته می‌کند. درصورتی‌که به دنبال خرید صندلی اداری مناسب برای دفتر اداری خود هستید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های صندلی اداری حرفه ای محصولات برندهای مطرح دنیا، همگی در ویژگی‌هایی که در این بخش برای صندلی و مبلمان اداری معرفی می‌کنیم، مشترک هستند. آن‌ها نه‌فقط اصول ارگونومی و هماهنگی صندلی با آناتومی بدن را در نظر می‌گیرند بلکه از مسئله کیفیت ساخت و زیبایی نیز غافل نیستند. در این بخش، چهار ویژگی مهم مبلمان اداری باکیفیت را بررسی می‌کنیم.

سهولت در تنظیم هرچه تولیدکننده صندلی، حرفه­ای­تر باشد، قطع به‌یقین، قابلیت‌های تنظیم مبلمان اداری­اش نیز بیشتر خواهد بود. هر کارمند یا شخصی که پشت میز و صندلی اداری می‌نشیند باید بتواند، قسمت­های مختلف آن را متناسب با آناتومی بدن خود تا جای ممکن، تنظیم کند. معمول‌ترین این قسمت‌ها عبارت‌اند از:

·        تکیه‌گاه

·        پشتی صندلی

·        تکیه‌گاه سر

·        ارتفاع

·        دسته‌ها

·        نشیمن

·        شیب میز

حمایت از کمر یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که پس از نشستن طولانی‌مدت، پشت صندلی‌های غیراصولی، سلامتی افراد را تهدید می‌کند؛ مشکلات مربوط به کمر و ستون فقرات است. کمر یک صندلی باید مطابق با الگوی حرکتی ستون فقرات، ساخته‌شده باشد و بتواند به‌خوبی آن را حمایت کند.

برندهای حرفه‌ای معمولا پشتی بلندتری برای صندلی‌های خود در نظر می‌گیرند تا شانه‌ها و کتف کاربر نیز به‌خوبی حمایت شود. در خصوص میزهای اداری نیز رعایت تناسبات اصولی طول، عرض و ارتفاع است که سبب راحتی کاربر در استفاده از آن می‌شود.

کیفیت بالشتک یک برند حرفه‌ای از هر متریالی برای ساخت بالشتک نشیمن صندلی خود استفاده نمی‌کند. متریالی که در بالشتک استفاده می‌شود باید بتواند به‌خوبی وزن فرد را توزیع کرده و درعین‌حال از قسمت پایین ستون فقرات، یعنی دنبالچه نیز، حمایت کنند.

طراحی ساده صندلی‌های اداری حرفه‌ای، کاربری ساده‌ای دارند. آن‌ها برای تنظیمات، به چند اهرم یا دکمه ساده متکی هستند. این ظاهر ساده، آن‌ها را کاملا مناسب محیط نسبتا رسمی یا رسمی ادارات کرده و همچنین تعمیرات آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

سه برند برتر ایرانی در صنعت مبلمان اداری در طول سالیان طولانی، برندهای ایرانی فراوانی وارد عرصه تولید مبلمان اداری شده­اند که تنها برخی از آن‌ها توان رقابت با محصولات خارجی دارند. از مزیت‌های برندهای ایرانی، خدمات پس از فروش بهتر، تعمیرات آسان‌تر و درنهایت، قیمت ارزان‌تر نسب به برندهای خارجی است. در اینجا، سه برند ایرانی در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

نیلپر نیلپر، نام‌آشناترین برند ایرانی در صنعت تولید مبلمان اداری است که سابقه آن در حال نزدیک شدن به 30 سال است. این برند، کار خود را با واردات کامپیوتر در ابتدای دهه هفتاد شمسی آغاز کرد. نیلپر از یک سیستم تخصصی جامع طراحی محصول، بهره می‌برد. سیستمی که برندهای معتبر دنیا نیز آن را برای خود تعریف می‌کنند. کارخانه نیلپر در شهرک صنعتی پرند، نزدیک به 40 هکتار وسعت دارد. از مزایای محصولات نیلپر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        تنوع بالای محصولات

·        کیفیت بالای ساخت و مواد اولیه

·        طراحی ارگونومیک محصولات

·        گارانتی محصولات به مدت سه سال

·        خدمات پس از فروش قوی

جلیس برند جلیس، یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید مبلمان اداری در کشور، با سابقه‌ای نزدیک به پنجاه سال است. محصولات این برند، نه‌فقط میز و صندلی بلکه تمامی نیازهای یک دفتر اداری را تأمین می‌کنند. این محصولات، شامل موارد زیر هستند:

·        میز و صندلی اداری

·        فایل و کتابخانه

·        میز کنفرانس

·        پارتیشن

از ویژگی‌های جلیس، می‌توان به این نکته اشاره کرد که نسبت به دیگر برندهای ایرانی، هماهنگی بیشتری با مد و تحولات روز دنیا در صنعت خود دارد.

لیوتاب برند لیو، یکی از جوان‌ترین برندهای ایرانی در عرصه تولید مبلمان اداری محسوب می‌شود. این برند، کار خود را از سال 1384 شروع کرده و بر تولید انواع صندلی اداری، تمرکز دارد. اصلی‌ترین محصولات لیو، شامل موارد زیر هستند:

·        صندلی مدیریتی

·        صندلی کارشناسی

·        صندلی کنفرانسی

·        صندلی انتظار مهمان

·        صندلی مخصوص کلاس‌های آموزشی

·        صندلی اپراتوری

·        صندلی رستورانی

·        چهارپایه

·        مبل و جلو مبلی اداری

·        کازوی چوبی

ازجمله ویژگی‌های محصولات لیو، الگوبرداری از شرکت‌ها و طراحان مطرح دنیا در این زمینه است. با توجه به اینکه امروزه در دنیا طراحی مبلمان به سمت هرچه ساده و هندسی‌تر شدن رفته است، طراحی اکثر محصولات لیو نیز چنین ویژگی‌هایی دارند.

چهار برند برتر مبلمان و صندلی اداری در دنیا در نظر گرفتن طراحی ارگونومیک، زیبایی، سادگی و کیفیت بالای ساخت مبلمان اداری، تنها از عهده برندهای برتر و متخصص برمی‌آید. در این بخش، چهار برند برتر دنیا در این صنعت را مطرح می‌کنیم. در کشور ما نیز برخی شرکت‌های فعال در این زمینه، مانند chidemanbartar.com، ارائه‌کننده محصولات تولیدشده توسط بعضی از این برندها هستند.

استیل کیس (steel case) استیل کیس، یک شرکت مبلمان اداری آمریکایی است که محصولاتش را به سراسر جهان از اروپا تا خاورمیانه و آفریقا صادر می‌کند. تخصص این شرکت، تولید مبلمان اداری برای شرکت‌هایی است که در زمینه فناوری، فعالیت می‌کنند. این شرکت، محصولاتش را از طریق بیش از 800 نمایندگی آنلاین خود نیز به فروش می‌رساند.

نشنال آفیس فرنیچر (National Office Furniture) این برند در سال 1980 در ایندیانای آمریکا شروع به فعالیت کرد. شعار این برند این بود که قصد دارد، علاوه بر راحت‌تر کردن فضاهای اداری آن‌ها را از یکنواختی بصری نیز دربیاورد. مهم‌ترین ویژگی این برند این است که باوجود کیفیت بسیار بالا در ساخت مبلمان اداری، قیمت مقرون‌به‌صرفه­تری نسبت به بسیاری از برندهای سطح بالای دیگر دارد. National Office Furniture، علاوه بر تولید میز و صندلی اداری، ملزومات دیگر مانند استوریج، میز پذیرش و میزهایی مخصوص اتاق هیئت‌مدیره را نیز تولید می‌کند.

هرمان میلر (Herman Miller) می‌توان گفت برترین صندلی اداری دنیا، متعلق به برند Herman Miller است. هرمان میلر، یک برند آمریکایی است که به تولید صندلی‌های اداری با پشتی مشبک، پایه محکم و در سایزهای مختلف شهرت دارد. بخش‌های متعددی از مبلمان این برند را می‌توانید، تنظیم کنید. همان‌طور که انتظار می‌رود در ساخت صندلی­های هرمان میلر، از بهترین متریال ممکن استفاده شده است و به همین دلیل، قیمت نسبتا گرانی نیز دارند. برخی از معروف‌ترین محصولات این برند عبارت‌اند از:

·        صندلی‌های Equa، Aeron و Eames Lounge

·        میز Noguchi

·        مبل پذیرایی اداری Marshmallow

اربن آفیس (Urban Office) این برند، نسبت به دو برند قبلی، جوان‌تر است و تنها 15 سال از شروع به فعالیتش می‌گذرد. دفتر مرکزی اربن آفیس، در لندن قرار دارد. این برند تمرکز و تخصصش را بر تولید مبلمان اداری با کانسپ­های مدرن در طراحی، قرار داده است. از ویژگی‌های اصلی محصولات این urban office قابلیت‌های تنظیم بسیار زیاد و مدولار بودن میز و صندلی‌ها هستند. این ویژگی‌ها، سبب شده­اند که بسیاری از شرکت‌های استارتاپی جدید امروزی، مشتری این برند باشند.

سخن آخر یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در بهبود تجربه کار در یک دفتر اداری یا حتی دورکاری، مبلمانی است که قرار است ساعات طولانی از روز از آن‌ها استفاده شود. این مسئله در بهبود بازدهی کار و سلامتی افراد نیز تأثیر چشم‌گیری دارد. در کشور ما برندهای متعددی با سوابق متفاوت به تولید مبلمان اداری مشغول هستند که در این مقاله سه مورد از برترین آن‌ها شامل نیلپر، جلیس و لیو را معرفی کردیم.

برندهای متعددی نیز در دنیا به تولید و ساخت مبلمان اداری باکیفیت مشغول هستند که برخی از آن‌ها موفق‌تر عمل می‌کنند. این برندها، علاوه بر رعایت اصول ارگونومیک به طراحی مدرن و زیبایی بصری نیز توجه می­کنند. در این مقاله، چهار مورد از آن‌ها شامل steel case، urban office، herman miller و national office furniture را به‌طور مختصر، معرفی کردیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چیدمان برتر

شرکت چیدمان برتر با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری ، تولید و طراحی میز های اداری ، صندلی اداری کارمندی و کارشناسی ، صندلی مدیریتی ، تولید میز های مدیریتی و ... می کوشد تا با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی، محیطی زیبا و پرنشاط را درشرکت ها و سازمان ها و دفاتر کار برای شما عزیزان ایجاد نماید.. چیدمان برتر با بهره مندی از پرسنل کارآزموده و مجرب، فضای کارخانه به مساحت ۸,۰۰۰ متر مربع، فضای نمایشگاهی به وسعت ۸۵۰ متر مربع در یکی از شعب تهران (حسن آباد ) و برای سهولت در امور مشتریان یک شعبه در شمال تهران (پارک وی) دایر کرده است ، استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و همچنین بهره مندی از بزرگترین شبکه نمایندگی در سراسر کشور توانسته تمامی هر آنچــه که نیازمند تجهیز یک فضــای اداری بوده را در سلایق مختلف تامین نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل