اطلاعات تماس
  • 091530*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011285712718220

37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 140011285712718220

https://bit.ly/3rUoTkM

، (اخبار رسمی): امکان ندارد کاربر اینستاگرام با پیج بیزینسی باشید و اهمیت تعداد فالوور را ندانید.

37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام
37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام

آیا روش های افزایش فالوور را می دانید؟ آیا می دانید چگونه می توان فالوور های اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید؟ برای افزایش فالوور های اینستاگرام 37 روش وجود دارد.

این 37 روش همه دارای ارزش هستند. زیرا بسیاری از بیزینس های موجود در اینستاگرام از همین راه درآمد زایی می کنند. بسیاری از پیج های مزون ها و یا حتی بلاگر ها از همین پلتفرم ساده مخاطبان زیادی پیدا کردند. این افزایش مخاطب سبب شده است که این اشخاص شهرت بالایی پیدا کنند به علاوه درآمد آن ها از اینستاگرام بسیار بالا است.

در سال های اخیر پلتفرم اینستاگرام برای رشد و نمو پیج های بیزینسی معیار سنجی انجام می دهد. مهم ترین معیاری که به پیج ها کمک می کند که رشد کند همین افزایش فالوور است. اما این افزایش فالوور صرفا ملاک نیست. بلکه لازم است پیج شما فالوور های فعال برای تعامل داشته باشد. در ادامه همراه ما باشید.

https://lh6.googleusercontent.com/koI7doji_xncvovqWTAK2Zqg-q6tF1VooAqPnSXEkqBRyUfiLpavPxv21eXMK12hXoACCYisgv0Yreuoym2g0F4Vkx48-whBtv1MyfD6vbV91oRyaAMt2tyFGhd9BBtPaWf29iOQ

راهکارهای افزایش فالوور های پلتفرم اینستاگرام

بسیاری از اکانت های اینستاگرامی به دلیل این که افزایش فالوور بسیار سخت و زمان بر است از ادامه راه در این مسیر صرف نظر می کنند. البته فالوور گرفتن در اینستاگرام آنقدر ها که فکر می کنید سخت نیست. بلکه با دانستن نکاتی که قرار است در ادامه فرا بگیرید شما به آسانی می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. اگر شما از این 37 راه حل به صورت منظم در پیجتان استفاده کنید به راحتی می توانید فالوور های خود را افزایش دهید.

1-بهبود بخشیدن به بیوگرافی پلتفرم اینستاگرام

اولین نکته قابل تامل در پیج های بیزینسی بیو یا پروفایل این پیج ها است. در این بیو شما به صورت مختصر در مورد برند خود صحبت می کنید. شما مجاز هستید تنها از 150 کلمه برای بیو اینستاگرامتان استفاده کنید. لازم است در بین این 150 کلمه از کلمات کلیدی و کاربردی که باعث افزایش تعداد مخاطب شما و جذب آنها به پیج باشد. شما می توانید علاوه بر این ها از تعدادی هشتگ که مخصوص برند خودتان باشد نیز استفاده کنید. در این میان افزایش فالوور برای شما راحت انجام خواهد گرفت.

2- زمانبندی مناسب برای انتشار محتوا و پست ها بر اساس آنالیز پیج

در اینستاگرام به راحتی و در زمان های دلخواه می توانید پست یا استوری خود را آپلود کنید. اما این به این معنی نیست که شما باید این کار را انجام دهید. بلکه با کمی آزمون خطا و تحلیل اینسایت های دیگر پست هایتان لازم است بدانید در چه زمانی عمده مخاطبان شما فعال هستند تا در این زمان پست مربوطه را آپلود کنید. زمانی که میبینید مخاطبین شما فعال هستند می توانید استوری بگذارید و دیگر کار ها را برای افزایش فالوور انجام دهید. در این بین همچنین می توانید از ابزار های اینستاگرامی استفاده کنید تا برای شما تقویم محتوایی بچیند و بهترین زمان را با توجه به مخاطبان به شما پیشنهاد دهد.

3- روش های استفاده از الگوریتم اپلیکیشن اینستاگرام

همانطور که می دانید اینستاگرام الگوریتم هایی دارد. این الگوریتم ها همراه با آپدیت های جدید که اینستاگرام ارائه می کند تغییر می کند. شما لازم است برای راه برد پیجتان این الگوریتم ها را بشناسید. زیرا اگر بر خلاف الگوریتم های اینستاگرام پیش بروید نمی توانید به خوبی افزایش فالوور داشته باشید. یا در برخی موارد ممکن است حتی محتواهایی که باعث ایجاد مشکل شوند را در پیجتان به اشتراک بگذارید. الگوریتم ها به خودی خود فاکتوری هستند که با آن پست ها شما رتبه می شوند. این رتبه بندی سبب می شود پست شما بازدید هایش بیشتر شود. به طور مثال در جدید ترین الگوریتم اینستاگرام پیج هایی که بتوانند از طریق پست و استوری و به طور کلی محتوای پیج خود مخاطبان را علاقمند کنند و روی آنها تاثیر گذار باشند آن ها را در رتبه های بالاتری قرار می دهد. پس از بالا آمدن رتبه شما در اینستاگرام، این پلتفرم به خودی خود شما را تبلیغ می کند. با کارهای مختلف از طریق اکسپلورر و دیگر موارد باعث می شود بازدید پیجتان افزایش پیدا کند. پس توجه کردن به الگوریتم اینستاگرام خیلی مهم است.

4- تداوم در تهیه پست و اشتراک محتوایی در اینستاگرام

شما باید تناسب مقدار پست و استوری را برقرار کنید. لازم نیست حتما در پیج تنها پست یا استوری بگذارید. بلکه با تناسب به تقویم محتوایی لازم است هم در زمان مناسب پست گذاری انجام دهید هم استوری بزارید. معمولا پیج های کاری برای افزایش فالوور خود در هفته به صورت میانگین 3 تا 4 پست به اشتراک می گذارند. این پست گذاری سبب می شود مخاطب شما فعال تر شوند. فعال شدن فالوور ها نشان دهنده واقعی بودن آنها است. در نتیجه اگر تلاش کنید مخاطبانی فعال داشته باشید روی بسیاری از فیلتر های اینستاگرام مانند اینسایت و غیره تاثیر گذار است و حتی می تواند بر روی افزایش فالوور شما تاثیر به سزایی بگذارد.

5- خلاقیت در خلق و انتشار محتوا در اینستاگرام

ممکن است پیج هایی باشند که به صورت منظم پست گذاری انجام می دهند، سر تایم استوری میگذارند و به طور کلی تقویم محتوایی کاملی دارند و سر تایم همه کار ها را انجام می دهد اما افزایش فالوور ندارد. این موضوع به چه علتی است؟ این موضوع به این علت است که پیج محتوای جالبی ندارد. در نتیجه باعث نمی شود مخاطب جذب آن شوند. در برخی موارد ممکن است حتی این موارد روی پیج شما تاثیر سوء نیز داشته باشد. همانطور که مستحضر هستید اینستاگرام برنامه ای برای شادی و سرگرمی است. بیشتر مخاطبان این پلتفرم به دنبال محتواهای خلاقانه به علاوه سرگرم کننده هستند. مخاطب هدف هر یک از محتوا ها نیز ممکن است متفاوت باشند. اما شما برای راهبرد بهتر پیجتان تلاش کنید تا از تمام موضوعات و محتویات در پیجتان ارائه کوچکی داشته باشید. به طور مثال در صورتی که از ریلیز استفاده می کنید حتما از عکس و یا igtv نیز استفاده کنید. این ها همه به شما کمک می کند تا مخاطب را به سوی خود جذب کنید. در نتیجه جذب فالوور هم هدف شما به واقعیت می پیوندد.

6- داشتن برند منحصر به فرد به جذب فالوور کمک می کند

تفاوت همیشه برای مخاطب ها جذاب است. خاص بودن نیز از فاکتور هایی هستند که مخاطبان شما قطعا هم به آن توجه می کنند هم به آن پی می برند. منحصر به فرد بودن یک برند تضمین کننده افزایش فالوور آن نیست. اما راهی است که به پیج های بیزینسی کمک می کند که پیجشان را به روز تر و بهتر کنند. شما باید به گونه ای باشید که شخص به راحتی بتواند شما را شناسایی کند. به طور مثال لوگوی مربوط به خودتان را داشته باشید یا مواردی از این قبیل.

7-استفاده از هشتگ ها به صورت اختصاصی و عمومی

هشتگ ابزاری بسیار کاربردی در تبلیغ پست استوری های شما است. همچنین این ابزار رایگان است و اگر استفاده درست از این ابزار را بلد باشید سبب می شود تا بتوانید افزایش فالوور داشته باشید. هشتگ های مرتبط با ویدئو هایتان می تواند به راحتی بازدید ویدئو در ادامه بازدید پیج را بالا ببرد. ابتدا زمینه کار خود را بشناسید. یعنی بدانید به طور دقیق در چه حوزه ای فعالیت دارید. پس از آن به دنبال هشتگ های ترند و پر بازدید در حوزه محتوای پیج استفاده کنید. سعی کنید از پست و محتوا و در عین حال هشتگ های متفاوت استفاده کنید. این کار به شما مخاطبان بیشتری می دهد. به هیچ عنوان از هشتگ های غیر مرتبط و پربازدید استفاده نکنید. زیرا این کار سبب می شود پیج شما افت کند. همچنین زمانی که مخاطب از هشتگ های پیج استفاده می کند قطعا از ترند ترین هشتگ استفاده نمی کند بلکه از هشتگ مرتبط استفاده می کند. به طور مثال وقتی شخصی به دنبال لوازم آرایشی باشد از این هشتگ استفاده می کند. این شخص در میان هشتگ های خواننده ها به دنبال پیج لوازم آرایشی نخواهد گشت. چه بسا زمانی که پیج شما را این بین ببیند آن را فیک تلقی کند.

8- افزایش تعامل در اینستاگرام

افزایش تعامل راه حلی تضمینی برای افزایش فالوور است. اگر تا کنون با راه های قبلی موفق به جذب فالوور نشدید این راه به شما کمک می کند در زمان کوتاه مخاطبان جدید پیدا کنید. افزایش نرخ تعامل به طور کلی هدف اینستاگرام محسوب می شود. و اینستاگرام با ابزار هایی که در اختیار مخاطب خود قرار داده است که این ابزار ها بر نرخ تعامل افزوده اند. اگر می خواهید فالوور هایتان را افزایش دهید حتما از تعامل با دیگر پیج ها بهره مند شوید. شما می توانید از طریق بخش های مختلفی که اینستاگرام دارد نرخ تعامل هود را با مخاطبانتان بالا ببرید. از طریق نظر سنجی هایی که می کنید باکس سوالات و دیگر موارد. حتی کامنت و لایک نیز برای پیج شما تعامل در نظر گرفته می شود.

9- تعامل با اینفلوئنسر های پر بازدید و فعال اینستاگرامی

اینفلوئنسر ها افرادی هستند که مخاطبان زیادی را تحت تاثیر خود دارند. اینفلوئنسر مارکتینگ در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این کار شغلی بسیار پر درآمد است. توجه داشته باشید اگر با اینفلوئنسر های خوب و فعال کار کنید باعث می شود پیج شما خیلی پیشرفت کند. همچنین این که اینفلوئنسر مربوطه شما در چه حوزه ای فعالیت می کند نیز بسیار حائز اهمیت است. حتما و حتما سعی کنید از اینفلوئنسری در حوزه کاری خود استفاده کنید. زیرا مخاطبان هدف این اینفلوئنسر ها قطعا به محتوای شما نیز علاقه مند خواهند خواهند شد. به طور مثال اگر شما پیج فروش لباس دارید لازم است از اینفلوئنسر هایی در حوزه استایل برای همکاری کمک بگیرید. اگر شما از بلاگری در حوزه لوازم آرایشی کمک بگیرید ممکن است فالوور دریافت کنید اما به طبع تعداد آن ها کمتر خواهند بود. کمپین هایی که اینفلوئنسر ها برگزار می کنند نیز راهی است که شما از طریق آن می توانید جذب مخاطب انجام دهید. شما می توانید تولید محتوا را خودتان در نظر بگیرید یا این که از خود شخص بخواهید محتوایی متناسب با شما فراهم کند. حتما و حتما از پیش برای تبلیغ خود آماده باشید جنس های خود و موجودی هایتان را نیز در نظر داشته باشید تا با آمادگی کامل به استقبال مخاطبان جدید تان بروید. این روش افزایش فالوور بسیار بر روی اکانت شما تاثیر گذار خواهد بود.

10- کپشن های پر محتوا و تاثیر گذار بر مخاطب

محتوای متنی به اندازه محتوای تصویری حائز اهمیت است. در نتیجه حتما روی متن کپشن یا استوری نیز وقت صرف کنید. کپشن به خودی خود سبب می شود مخاطب شما ماندگار تر شود زیرا تاثیر کلام بر روی اشخاص بسیار بالا است. شما باید به صورتی محتوا تولید کنید که فرد کنجکاو شود تا حتما کپشن را بخواند. این خواندن به این معنی است که مخاطب شما به عکس یا ویدئو مربوطه جذب شده است و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است. از کپشنی استفاده کنید که در عین کوتاه و حوصله سر بر نبودن جاذب باشد. یعنی هم بتواند مخاطب جذب کند هم در عین حال مختصر و مفید باشد تا حوصله شخص از خواندن آن سر نرود. حتما به این نکته نیز توجه داشته باشید که در کپشن هایتان غلط املایی نداشته باشید.

11- اینستاگرام و ارتباط آن با دیگر شبکه ها

شما ممکن است در دیگر شبکه های اجتماعی نیز مخاطب داشته باشید. این مخاطبان حتی ممکن است از پیج اینستاگرام شما نیز بیشتر باشد. اما تا به حال به این فکر کردید که این مخاطبان را به مخاطبان پیج خود بیفزایید؟ شما برای جذب فالوور در اینستاگرام تنها محدود به این اپلیکیشن نیستید. بلکه می توانید از پیج های بزرگ در نرم افزار های دیگر مانند لینکدین یا توییتر کمک بگیرید. همچنین در صورتی که وبسایت دارید نیز می توانید در آن پیج خود را تبلیغ کنید. همه این روش ها روش های رایگان و بدون هزینه برای جذب فالوور است. شما می توانید به راحتی وتنها با صرف زمان پیج خود را در این شبکه ها تبلیغ کنید. سعی کنید از تبلیغی یونیک و کارآمد استفاده کنید تا جذب مخاطب بهتر صورت بگیرد. در این صورت است که نتیجه بهتری از تبلیغ مورد نظرتان میگیرید.

12- آنالیز کردن نتایج و آمار های پیج اینستاگرام

شما نمی توانید پس از هر پست به صورت دقیق از آن آمار دستی بگیرید. در نتیجه نیاز به چیزی دارید که دقیق باشد و از روی حرف نباشد. اینسایت اینستاگرام این آمار و ارقام مورد نظر را به شما به صورت کاملا دقیق نشان می دهد. بدون خطا ترین راه آنالیز پیج اینستاگرامی تحلیل اینسایت پست است. این وسیله به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق میزان کاهش و افزایش فالوور را باتوجه به آن پست دریافت کنید. اینسایت اینستاگرام با شما در بازه های مختلف زمانی میزان فعالیتتان به علاوه آمار های بیشتر را نشان می دهد. همچنین اطلاعاتی از قبیل دلیل ریزش یا افزایش فالوور به علاوه میزان محبوبیت آن محتوا در میان مخاطبان را به شما می گوید. به طور کلی با این آمار ها می توانید یک پیج بهتر با برنامه کاری منظم تر داشته باشید. زیرا بسیاری از پیج های بزرگ از طریق همین روش های گفته شده توانستند که فالوور هایشان را افزایش دهند. اینکار ها به روند پیج شما بهبود می بخشد و کار ها را سریع تر پیش می برد.

13- بهبود بخشیدن به نام کاربری و عکس پروفایل پیج

نام کاربری از آن دسته موضوعات مهم است. شما لازم است زمان زیادی را صرف انتخاب نامی مناسب برای پیج کنید. این کار بر روی موضوعات سئو بسیار تاثیر گذار است. همانطور که میدانید هر چقدر پیجی سئوی بهتری داشته باشد در موتور جستجوگر در بالاترین رده قرار می گیرد. برای افزایش فالوور از طریق سرچ اینستاگرام لازم است نام کاربری صحیح انتخاب کنید. استفاده از نام های کاربری یونیک که در آن از اعداد و حروف عجیب استفاده نکنید بسیار به شما کمک می کند تا سئوی پیجتان را افزایش دهید. وقتی شما نام برندها را سرچ می کنید نام های شفاف و نسبتا کوتاهی می بینید که در جذب مخاطب موثر است. تمام این کار ها باعث می شود سئو شما مثبت شود در نتیجه افزایش فالوور در پیج شما صورت می پذیرد.

14- از تولید کننده های محتوای با تجربه استفاده کنید

فردی که تخصصش تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی باشد قطعا از یک شخص عادی بهتر عمل می کند. برای همین است که میگویند کار را لازم است به کاردان سپرد. برای بهبود محتوای پیج خود می توانید از شخصی که در این زمینه ماهر باشد و همچنین الگوریتم ها را بشناسد استفاده کنید. پس از اندکی تولید محتوای خوب و تاثیر گذار در پیج می توانید تاثیر آن را بر افزایش فالوور های اینستاگرامتان ببینید. روند فعالیت و اینسایت پیجتان نیز به طور قطع رو به بهبود خواهد رفت.

15- شیوه های عکاسی برای اینستاگرام

اینستاگرام فضایی است که بیشتر بر اساس محتوای تصویری است. پس با علم به این که عکاسی و محتوای تصویری مهم است لازم است تصاویر با کیفیت بالا در آن به اشتراک بگذارید. زیرا خود اینستاگرام نیز ممکن است کیفیت ویدئو یا تصویر شما را پایین بیاورد. در نتیجه شما می بایست از ویدئو و تصویری با وضوح و کیفیت بالا استفاده کنید. اگر شما عکسی با کیفیت پایین در نرم افزار فیسبوک یا توییتر منتشر کنید خیلی تاثیر گذار نخواهد بود. اما کیفیت پایین در اینستاگرام خیلی به چشم مخاطبان می آید. در برخی موارد ممکن است باعث ریزش فالوور های پیجتان نیز بشود. شما لزوما نیاز به دوربین های خیلی قوی و با کیفیت ندارید. بلکه با تلفن همراه نیز می توانید کار تولید محتوای تصویری را انجام دهید. زیرا اگر یک درصد نیز کیفیت عکس هایتان پایین باشد می توانید از طریق نرم افزار هایی این کیفیت را بالاتر ببرید. در نتیجه شما می توانید کار های خود را با کیفیتی متوسط ضبط و ثبت کنید و در ادامه کیفیت آن را با نرم افزار های ادیت بالا ببرید.

16- استفاده از ادمین کاربلد و فعال در اینستاگرام

یکی از افراد تاثیر گذار در پیج ها می تواند ادمین آموزش دیده و مسلط به اینستاگرام و ابزار های آن باشد. ادمین اصلی می تواند با صرف وقت روی پیج شما باعث افزایش فالوور های آن شود. اما در صورتی که برای پیج وقت کافی نداشته باشید باعث می شود که فالوور های پیجتان پایین بیایند و پیجتان کم کم به پیج مرده تبدیل شود. شما می توانید با استخدام ادمین تنها به کارهای تولید محتوای پیج بپردازید. در نتیجه راه حل بسیار مناسبی است که شما تنها بخشی از مسئولیت پیج را بر عهده بگیرید.

17- استفاده از کامنت های هدف دار در پست های اینستاگرامی

پست های اینستاگرامی به خودی خود بازخورد دارند. اما شما می توانید از طریق درج کامنت بازخورد این پست ها را بالاتر ببرید. به طور مثال اگر می خواهید تعداد کامنت های خود را بیشتر کنید می توانید در کامنت های خود سوالی هوشمندانه بپرسید تا دیگر افراد جواب بدهند بدین صورت است که تعامل در پست شما بالاتر می رود.

18-ترفند کال تو اکشن

کال تو اکشن یکی از موثر ترین ترفند های اینستاگرامی است. این ترفند به راحتی باعث تعامل بیشتر از طریق فالوور های پیج تان می شود. شما در پست یا استوری از کاربران خود می خواهید که پست هایتان را با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند. در عوض این کار ساده و راحت نیز هدیه ای کوچک دریافت دریافت خواهند کرد. یا علاوه بر شیر در زیر پوست دستان خود را نیز تگ کنند و به شانس خود در گرفتن جایزه بیا افزایند.

19- استفاده از ایموجی در محتواهای پیج اینستاگرام

ایموجی ها تاثیر به سزایی در پست های شما دارند. در برخی موارد اموجی های مرتبط با پست و کپشن ممکن است منجر به رفتن پست به اکسپلور شود. در نتیجه استفاده از اموجی نیز می تواند در پست گذاری به شما کمک کند.

20- بروز کردن هشتگ های پست

در قسمت قبل در مورد تاثیر به سزای هشتگ ها با شما صحبت کردیم. اما شما لازم است چند وقت یکبار برای بالا بردن بازدید پست های قدیمی پیجتان هشتگ های آنها را به هشتگ های به روز تغییر دهید. زیرا هشتگ های تکراری ممکن است مانند قبل پربازدید و پر مخاطب نباشند.

21-ترند های اینستاگرامی راهیست برای افزایش فالوور

موضوعاتی که در اینستاگرام پر طرفدار هستند و در بسیاری از پیج ها نشر داده می شوند را ترند می گویند. استفاده از این خبر های ترن می تواند بر روی افزایش فالوور های شما بسیار تاثیر گذار باشد. به طور مثال ترند چند وقت اخیر استفاده از موسیقی در استوری ها است. اگر در تمامی موارد پیج خود بروز باشید قطعا جذب فالوور بیشتری خواهید داشت.

22-تولید محتوای مورد علاقه مخاطبین

اولین و مهم ترین فاکتور برای جذب مخاطب تولید محتوا طبق سلیقه مخاطب است. اگر به تازگی پیج زده اید و می خواهید حداقل 1200 فالوور دریافت کنید لازم است علاقه مخاطبانتان را بشناسید.

23-استفاده از تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور است. حتی روش های مختلفی برای تبلیغ پیج های اینستاگرامی بوجود آمده است. سعی کنید در تبلیغ های خود به تمام نکات مهم توجه کنید و بهترین خود را در آن ارائه کنید تا جذب مخاطب بهتری داشته باشید.

24-برگزاری مسابقات اینستاگرام

یکی دیگر از روش های جذاب و پر مخاطب ایجاد مسابقه های اینستاگرامی است. در این روش شما مسابقه کوچکی بر گذر می کنید و تعدادی جایزه برای آن در نظر میگیرید. به طور مثال آنها می بایست پست شما را 24 ساعت در استوری خود به اشتراک بگذارند و پس از آن جایزه دریافت می کنند. و شما با استفاده از چندین پیج تبلیغ می شوید و فالوور جذب می کنید.

25-قابلیت استوری های تعاملی در اینستاگرام

استوری یکی از آیتم هایی بود که بعد ها در در حدود سال 2016 به این برنامه اضافه شد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا با فالوور هایتان تعامل ایجاد کنید. زمانی که نرخ تعامل شما بالاتر برود باعث می شود فالوور هایتان نیز افزایش پیدا کند.

26-برگزاری لایو در پیج اینستاگرام

لایو ها نیز ابزار هایی هستند که طرفداران منحصر به خود را دارند. اگر سعی کنید با همکاری چند پیج لایو برگزار کنید تاثیر آن بیشتر می شود. سعی کنید محتوایی را برای این لایو ها انتخاب کنید که مورد توجه قرار بگیرد و دیگر پیج ها نیز شما را فالو کنند.

27-شناخت علایق مخاطبین پیج در طول زمان فعالیت

علایق همه افراد در حال تغییر است. شما لازم است مرتبا سلیقه مخاطب خود را زدی نظر داشته باشید و در مورد پیج خود نظر سنجی کنید. زیرا ممکن است مخاطب شما روزی محصول را در عکس بیشتر بپسندد اما روزی دیگر ویدئو محصول را بیشتر دوست داشته باشد.

28- تنوع ایجاد کردن در بین مخاطبین فعال پیج

همه افراد در ابتدای راه دنبال مخاطبین یکسان هستند. اما اگر دوست دارید فالوور هایتان به صورت زنجیره ای افزایش پیدا کنند، سعی کنید همه نوع فالووری جذب کنید.

29-دریافت تیک آبی برای پیج اینستاگرام

اگر جزو بلاگر یا واینر های شناخته شده هستید قطعا فن پیج های زیادی خواهید داشت. در نتیجه شناسایی پیج اصلی شما در میان این فن پیج ها خیلی سخت است. خصوصا که ممکن است فن پیج ها نیز روز به روز فالوور دریافت کنند. در نتیجه اگر تیک آبی داشته باشید می توانید راحت در این فضا فعالیت کنید.

30-طراحی نماد و استیکرهای برند

استیکر ها تاثیر فوق العاده ای در تبلیغات و استوری های شما دارند. باعث می شوند بازدید های شما تا حد نسبتا چشمگیری بالا برود.

31-منشن کردن پیج های مشهور در زمان منتشر کردن محتوا

یکی از روش هایی که می توانید از طریق آن خیلی خوب فالوور دریافت کنید تگ کردن پیج سلبریتی ها و اینفلوئنسر ها است. با تگ کردن نام کاربری آن ها مخاطبان این افراد در حین سرچ پیج شما را نیز می بینند و ممکن است به مخاطب شما نیز تبدیل شوند.

32-انتشار محتوا با قابلیت اشتراک گذاری

اشتراک گذاری ها معمولا توسط مخاطبین انجام می شود. شما لازم است تا از طریق insight دیگر پست هایتان بررسی کنید و ببینید کدام پست هایتان اشتراک گذاری بیشتری داشته است. و محتوای خود را از آن دسته بیشتر تولید کنید.

33-لایو های همکاری پرکاربرد اینستاگرام

پس از دوران پاندمی و شیوع کرونا لایو های اینستاگرامی در میان مردم بسیار محبوب شد. به خصوص لایو هایی که در مورد جلسات رویارویی با خود شخص و یا مدیتیشن و از این قبیل بودند. اگر شما نیز موضوعات مناسب فالوور هایتان دارید می توانید آنها را در لایو های اینستاگرامی اجرا کنید. حتی می توانید این کار را با همکاری پیج های دیگر انجام دهید.

34-وارد شدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام

ورود به اکسپلورر یکی از هدف هایی است که همه پیج ها برای آن تلاش می کنند. اما مهم ترین چیز در این میان بحث افزایش فالوور است. در اکسپلورر با استفاده از بسیاری از ترفند ها می توان جذب مخاطب انجام داد.

35-خرید فالوور ایرانی و واقعی فعال در اینستاگرام

یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام خرید فالوور است. این کار از طریق بسیاری از وبسایت ها صورت می گیرد و افراد از طریق پرداخت هزینه تعداد مورد نظر فالوور های خود را خریداری می کنند.

36-ساخت دوره های آموزشی در اینستاگرام

اینستاگرام همچنین فضایی برای یادگیری است. بسیاری از پیج ها محتوای تولیدی خود را در این فضا به فرو می گذارند. این روش یکی از روش های عالی برای افزایش فالوور است. حتی شما می توانید با ارائه رایگان در ابتدا جذب مخاطب بیشتری نیز داشته باشید. همچنین با این کار توجهات بیشتری به سمت پیج شما جذب می شود.

37-اینفلوئنسر ها در استوری شما

در بخش های گذشته به روش های مختلف تبلیغاتی اشاره کردیم. علاوه بر این شما می توانید از اینفلوئنسر ها به صورت مستفیم در استوری اینستاگرامی خود استفاده کنید. این راه نیز خود روشی برای جذب فالوور است. در این روش شما می بایست در ویدئو یا عکس خود از آن اینفلوئنسر مورد نظر استفاده کنید.

جمع بندی نهایی

این ها نیز مواردی هستند که با استفاده از آنها می توانید فالوور های پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهید. بیشتر این راه ها رایگان هستند و شما با صرف زمان کمی روی آن ها می توانید مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091530*****
[نمایش اطلاعات]