اطلاعات تماس
  • 091530*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011285712818220

37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 140011285712818220

https://bit.ly/3LD6TU3

، (اخبار رسمی): برای افزایش فالوور در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد ما به اختصار 37 روش افزایش فالوور اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پس اگر می خواهید با این 37 روش مهم آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مقاله را از دست ندهید و با وب سایت ما همراه باشید.

37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام
37 روش ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام

آشنایی با 37 روش افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور خواسته و نیاز خیلی از فعالان اینستاگرام است. چرا که با افزایش فالوور، نرخ تعامل شما بالاتر رفته و از قابلیت های بیشتری برای پیج خود بهره مند می شوید، در ادامه به موارد ساده ای که به شما کمک می کند تا فالوورهای پیج خود را زیاد کنید، می پردازیم.

https://lh6.googleusercontent.com/XJ1Q3cO_7ug5wrczm51L2J9xtOxvOkMb4ym39BbpGBXn4B_95n8bScve-5xeVEsgOoEAdd4lfHd8lUJGy2jbEXA1MeMhDGLAZ0ZUJHM_XZYLIeQxIb0ODhHI_H-7PrCSHJ5LPj5o

1. بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام

بیو اینستاگرام بخشی از پروفایل شما است که تمام افراد می تواند آن را ببینند و مطالعه کنند. در نتیجه اولین نکته بهینه سازی بیوگرافی اینستاگرام شما است. بیوگرافی پیج اینستاگرام اولین ارتباط شما با مخاطبان و فالوورهای شما به حساب می آید.

شما باید بیوگرافی خود را بهینه کرده باشید تا وقتی افراد آن را مطالعه می کنند؛ به راحتی بتوانند حوزه کاری شما را درک کرده و همچنین جذب پیج شما شوند. ولی اگر بیوگرافی پیج خود را بهینه نکرده باشید؛ وقتی افراد آن را می خوانند؛ نمی تواند به راحتی درک کنند که شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید و جذب پیج شما نخواهند شد.

2. انتشار محتوا در زمانبندی مطابق با اینسایت

شاید با خود فکر کنید که هر وقت محتوایی را در اینستاگرام خود منتشر کنید؛ مورد توجه فالوورها قرار میگیرد و می توانید بازخورد خوبی از آن دریافت کنید. بهترین راه برای رسیدن به زمانبندی مناسب انتشار پست و استوری، بررسی اینسایت اینستاگرام است. بررسی کنید فالوورهای شما چه ساعاتی از شبانه روز فعالیت بیشتری دارند و محتوای خود را در این ساعت منتشر کنید. به این شکل بازخورد بیشتری از فالوورهای خود دریافت می کنید.

3. تداوم در پست گذاشتن در اینستاگرام

شاید پیج شما فعالیت زیادی در استوری های خود داشته باشد و با استفاده از آن محتوای زیادی به اشتراک بگذارید و فکر کنید که نیازی به منتشر کردن پست در اینستاگرام نیست.

اگرچه استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام به جذب و افزایش فالوور اینستاگرام کمک زیادی می کند اما نباید اهمیت انتشار پست را نادیده بگیرید. در انتشار پست های اینستاگرام خود تداوم داشته باشید تا افزایش فالوور بیشتری تجربه کنید.

4. استفاده از الگوریتم های اینستاگرام

دیگر روشی که می خواهیم به شما معرفی کنیم استفاده از الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام است. الگوریتم های اینستاگرام همواره در حال بروزرسانی و تغییر هستند و شما می توانید از آنها سود بیشتری ببرید.

به عنوان مثال الگوریتم اخیر اینستاگرام توجه زیادی به پست های ویدئویی داشت که بتوانند مخاطبان بیشتری را به اینستاگرام علاقه مند کنند و تشویق به فعالیت می کنند. اگر شما چنین پست هایی را منتشر کنید به راحتی می توانید پیج خود را ارتقا دهید.

5. خلاقیت در به کار بردن انواع محتوا

اینستاگرام بهترین فضا را برای استفاده از خلاقیت در محتوا خود می دهد. محتوایی که صرفا برای پست و استوری منتشر میشود در بلند مدت فالوورهای شما را خسته و دلسرد می کند. پس شما باید در هربار انتشار خلاق باشید. علاوه بر پست های تصویری از ویدئو IGTV و ریلز استفاده کنید.

محتوایی که انتشار آن تاثیر چندانی بر روی مخاطب نداشته باشد در افزایش فالوور شما کمک زیادی نخواهد کرد. پس برای رشد پیج شما بهتر است در انتشار خلاق باشید و از پست، استوری، لایو و... برای انتشار آنها استفاده کنید.

6. برندی منحصر به فرد با فالوورهای بالا

به این نکته توجه داشته باشید که صرف داشتن نام برند در اینستاگرام نمی توانید شناخته شوید و به درآمد برسید. شما باید بتوانید محتوایی منحصر به فرد ارائه کنید و برندی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید. به اینصورت می توانید در میان رقبا خود بدرخشید و شناخته شوید.

7. درج کپشن جذاب در انتشار پست

کپشن یکی از مهم ترین بخش های اشتراک گذاری پست در اینستاگرام است که برای جذب مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین کارهایی که باید در زمان انتشار پست به آن توجه کنید نوشتن کپشن جذاب و قوی برای آن است. کپشن جذاب می تواند تاثیر آن پست را بر روی مخاطب چندین برابر کند و آن را به پیج شما علاقه مند کند. خیلی از افراد می گویند که منتشر نکردن پست هیچ فرقی با منتشر کردن پست بدون کپشن ندارد. اما این نگاه درستی به انتشار اینستاگرام نیست و در بلند مدت باعث کاهش فالوورهای شما می شود.

8. استفاده از هشتگ اختصاصی و عمومی

هشتگ گذاری در زیر پست می تواند تاثیر زیادی در ریچ، ایمپرشن و فالوورهای شما داشته باشد. در اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ وجود دارد، زمانی که شما از هشتگ های اختصاصی و عمومی در پست های خود استفاده کنید؛ پست های شما برای افرادی که این هشتگ را دارند ارسال می شود.

9. افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

بالا بردن نرخ تعامل در اینستاگرام به این معنی است که میزان ارتباط و تعامل پیج بیزینسی خود را با فالورها و مخاطب جدید بالا ببرید. هرچه تعامل در پیج شما بیشتر شود؛ علاوه بر اینکه تعداد فالوورها افزایش می یابد اینستاگرام به رشد شما اهمیت بیشتری می دهد. این اهمیت به معنی کمک و پشتیبانی بیشتر شما برای داشتن شرایط رشد بیشتر است.

  10.همکاری با اینفلوئنسرهای فعال و پربازدید

در اینستاگرام اینفلوئنسر به افرادی گفته می شود که تعداد فالوورهای زیادی دارد و تاثیر آن بر روی افراد فعال در اینستاگرام زیاد است. همکاری با این افراد می تواند به شما کمک کند که تعداد فالوورها زیاد شود. چون این افراد تعداد فالوورهای بسیار زیادی دارند؛ وقتی با آنها همکاری کنید؛ آن افراد پیج شما را خواهند دید و همچنین می توانند شما را فالو کنند. در انتخاب اینفلوئنسرها به این نکته توجه کنید که از اینفلوئنسر هایی با حوزه کاری مشترک استفاده کنید. در اینصورت است که می توانید فالوورهای هدفمند داشته باشید که به محصول شما علاقه مند هستند.

11. لینک اینستاگرام در دیگر شبکه های اجتماعی

شما علاوه بر اینستاگرام می توانید در سایر شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. اما حتما از لینک اینستاگرام در این شبکه ها استفاده کنید تا افراد بیشتری به سمت شما هدایت شوند.

افراد با بازدید از لینک شما وارد پیج می شوند، محتوای شما را بازدید می کنند و اگر مورد علاقه آنها قرار بگیرد لایک و فالو می کنند. با این کار شما به راحتی می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

12.آنالیز پیج اینستاگرام

بهترین راه برای شناختن فالوورهای فعال اینستاگرام که برای شما مفید و هدفمند هستند و می توانند فروش و درآمد ایجاد کنند؛ آنالیز اینستاگرام است. شما پیج خود را آنالیز می کنید چون به فالوور نیاز دارید با افزایش فالوور به رشد بیشتر دست پیدا می کنید. زمانی که رفتار و محتوا و سبک فعالیت شما مطابق نظر و دلخواه فالوورهای شما است به شما رشد تضمینی می دهد.

13. بهینه کردن نام و عکس پروفایل اینستاگرام

در اولین روش به شما گفتیم بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه سازی کنید. از دیگر مواردی که باید آنها را نیز بهینه سازی کنید؛ نام و عکس پروفایل شما است. شما باید نام اینستاگرام خود را طوری انتخاب کنید که علاوه بر آسان بودن به حوزه فعالیت شما نزدیک باشد. بهتر است از چهره نزدیک خود یا لوگو کسب و کار برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

14.استخدام تولیدکننده محتوا حرفه ای در اینستاگرام

شاید این ضرب و المثل را شنیده باشید که می گوید: هرکسی را برای کاری ساختند. این ضرب المثل نشان می دهد شما باید کارهای خود را به دست افراد متخصص و حرفه ای بسپارید. وقتی شما یک تولید کننده محتوا حرفه ای در اینستاگرام استخدام کنید؛ مطمئنا محتواهایی که او تولید می کند خیلی بهتر و جذاب تر از محتواهایی است که شما تولید می کنید.

 15. انتخاب عکس اینستاگرام با کیفیت و منحصر به فرد

تصویر پروفایل یکی از مهم ترین بخش های پروفایل اینستاگرام است که باید حتما به آن توجه کنید. تصویری که برای پروفایل اینستاگرام خود انتخاب می کنید باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد تا مخاطب بتواند آن را درک کرده و ببیند. سعی کنید برای عکس پروفایل از لوگو برند، چهره نزدیک استفاده کنید که کیفیت بالایی دارد. چرا که به این شیوه فالوورها ارتباط بیشتری با شما می گیرند. عکس پروفایل شما منحصر به فرد باشد؛ یعنی اینکه از دیگران کپی نکرده باشید و مخصوص خودتان باشد و هیچکس دیگری از آن استفاده نکرده باشد.

16.استخدام ادمین فعال در اینستاگرام

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید در اینستاگرام انجام دهید استخدام ادمین است. ادمین اینستاگرام به شما در مدیریت کردن اینستاگرام کمک می کند. شما نمی توانید به صورت دائم و همیشگی در اینستاگرام فعالیت کنید در نتیجه به کسی نیاز دارید که بتواند به فعالیت شما در اینستاگرام کمک کند. با این ترفند با کمترین زمان بیشترین نتیجه را می گیرد و هزینه ای که برای ادمین اینستاگرام در نظر گرفته اید جبران می شود.

17.درج کامنت های زیرکانه در پست اینستاگرام

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود انجام دهید، کامنت گذاشتن برای پست های اینستاگرام است. هرچه تعداد کامنت های شما بیشتر باشد نظر افراد بیشتری را به شما خود جذب می کنید. افراد به واسطه کامنت ها تشویق می شوند کامنت بگذارند و دیده شوند. توجه به کامنت فالوورها و مخاطبین به این معنی است که به آنها اهمیت می دهید در نتیجه برای همیشه شما را فالو می کنند. همین دلیل است که این کار می تواند به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند.

18. استفاده از ترفند کال تو اکشن

ترفند کال تو اکشن نیز یکی از بهترین راه هایی است که می تواند به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند. شما با استفاده از ترفند کال تو اکشن، مخاطبان و فالوورهای خود را به فعالیت بیشتر تشویق می کنید. وقتی که این افراد فعالیت شان در پیج اینستاگرام شما بیشتر شود؛ باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما می شود که در بخش های قبلی به آن پرداختیم. وقتی نرخ تعامل پیج شما افزایش یابد؛ باعث می شود که تعداد فالوورهای شما نیز بالا برود.

19. درج ایموجی در محتوای پست و استوری اینستاگرام

ایموجی ها همان شکلک هایی هستند که شما با می توانید با استفاده از آنها به راحتی احساس خود را به مخاطب منتقل کنید و در بیشتر مواقع مخاطب احساس شما را درک می کند. وقتی از ایموجی اینستاگرام در پست های خود استفاده کنید؛ محتواهای شما شکل بسیار زیبایی به خود خواهد گرفت و جذابیت آن زیاد می شود. محتوای جذاب می تواند به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک بسیار زیادی کند.

20. بروزرسانی هشتگ پست اینستاگرام

در بخش های قبلی از اهمیت استفاده از هشتگ در پست اینستاگرام با خبر شدید و توانستید آن را بشناسید. وقتی که از زمان انتشار پست های شما چند روزی می گذرد تنها روشی که این پست ها می توانند همچنان بازدید کسب کنند، استفاده از طریق هشتگ های هدفمند و پربازدید است. اما نکته اینجاست که استفاده از هشتگ تکراری باعث کم شدن بازدهی آن می شود. پس باید برای اینکه هشتگ هایی که استفاده می کنید مفید باشد؛ از هشتگ های پر بازدید و جایگزین خبر داشته باشید تا از آنها در کپشن پست های خود استفاده کنید.

21. ترندهای اینستاگرام راهی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

موضوعات ترند به موضوعاتی گفته می شود که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و در پیج های بسیار زیادی بازنشر می شود. استفاده از این موضوعات ترند می تواند در بر روش افزایش تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام تاثیر مستقیم داشته باشد. پس استفاده از این موضوعات می تواند به شما در افزایش تعداد فالوور کمک بسیار زیادی کند.

22.انتشار محتوای مورد علاقه مخاطبین

مهم ترین نکته ای که باید در تولید محتوا به آن توجه کنید، موضوع آن است. به یاد داشته باشید که شما برای فالوورها و مخاطبین تولید محتوا می کنید. پس باید محتوایی را منتشر کنید که مخاطب دوست دارد آن را ببیند؛ نه آن محتوایی را که خودتان بیشتر آن را دوست دارید. زمانی که تولید محتوا می کنید و برای انتخاب و انتشار محتوا دو دل می شوید، محتوایی را انتخاب کنید که فالوورهای شما بیشترین حمایت را داشتند. شما می توانید به راحتی با آنالیز پیج به این اطلاعات دست پیدا کنید.

23.پیاده سازی مسابقات اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام کمک کند، این است که از مسابقات در اینستاگرام استفاده کنید. مسابقات زیادی مانند، بیشترین کامنت، تگ کردن دوستان زیر پست، استوری کردن پیج و تگ کردن آن و... وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. مسابقات چون روحیه رقابتی دارند؛ افراد زیادی از آنها استفاده می کند.

24.قابلیت استوری تعاملی در اینستاگرام

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در اینستاگرام انجام دهید استوری های متوالی است. استوری های تعاملی استوری هایی هستند که مخاطبان می توانند در آن نظر بدهند. این کار باعث می شود که تعامل افراد در پیج شما افزایش بیابد و این در ادامه باعث افزایش تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام می شود.

25.بارگذاری لایو در اینستاگرام

لایو اینستاگرام یکی از مهم ترین قابلیت این برنامه می باشد که طرفداران زیادی دارد. لایو برای مخاطبان اینستاگرام بسیار جالب است. چون این افراد به مشتاق دیدن تصاویر زنده می باشند. اگر شما با همکاری چند پیج لایو برگزار کنید؛ این لایو می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. اگر پیج هایی که با آنها لایو مشترک برگزار می کنید؛ مورد علاقه فالوورهای شما باشد؛ بازدهی لایو برای شما چندین برابر خواهد شد.

26.شناخت تغییر علایق فالوورها در طول زمان فعالیت

یکی دیگر از کارهایی که انجام آن می تواند به شما کمک کند که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید؛ این است که باید علایق فالوورهای فعلی خود را بشناسید و در طول فعالیت شما با اضافه شدن دیگر فالوورها و همچنین تغییر علایق برخی از فالوورها؛ شما باید با توجه به علایق آنها در اینستاگرام تولید محتوا کنید. به عنوان مثال شاید فالوورهای شما علاقه ای به دیدن محصول در تصویر نداشته باشند؛ پس شما برای اینکه فالوورهای خود را راضی نگه دارید؛ باید از محصولات خود ویدیو تهیه کرده و منتشر کنید.

27.ایجاد تنوع در فالوورهای فعال پیج

پیج های بسیار زیادی وجود دارند که می خواهند فالوورهای آنها در نظر سلیقه و علایق یکسان باشند؛ چون در این شرایط می تواند یک نوع محتوا یا همان محتوای متمرکز تهیه کنند. این کار در ابتدای راه فعالیت شما در اینستاگرام می تواند مفید باشد. ولی اگر می خواهید که تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام همیشه در حال افزایش باشد؛ باید در نوع فالوورها تنوع ایجاد کنید. چون این کار باعث می شود که شما محتواهای مختلفی را در اینستاگرام تولید کنید و هر شخصی با هر سلیقه ای که وارد پیج شما می شود؛ ممکن است که شما را فالو کند.

28.دریافت تیک آبی برای پیج اینستاگرام

تیک آبی یکی از مهم ترین عوامل شناخته شدن در اینستاگرام است که تمام افراد به آن توجه می کنند. وقتی که شما در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنید؛ تمام افراد بر این باورند که شما پیج کاملا شناخته شده و مطمئن هستید و با فالو کردن شما، باعث می شوند که تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش بیابد. تیک آبی نشانه این است که شما از نظر اینستاگرام یک فرد شناخته شده و تایید شده هستید و این می تواند در افزایش تعداد فالوور به شما کمک بسیار زیادی کند.

29.طراحی نماد و استیکرهای برند

طراحی نماد استیکرهای مخصوص برند شما می توانید چهره بسیار جالب و زیبا از شما نزد مخاطب بسازد. یکی از بهترین کارهایی که می توانید در تبلیغات اینستاگرام انجام دهید این است که از استیکرهای مخصوص برند خود استفاده کنید. این کار باعث می شود که مخاطبان شما بیشتر با لوگو شما آشنا شوند.

30.تگ کردن پیج های معروف در زمان انتشار

تگ کردن افراد مشهور در زمان انتشار پست ها به شما کمک می کند که افراد بیشتری پست های شما را ببیند. وقتی که شما افراد مشهور را در پست های خود تگ می‌کنید؛ پست شما در بخش تگ شده های اکانت آن شخص خواهد رفت و افراد زیادی آن را می بینند. این کار باعث می شود که تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش یابد.

31. انتشار محتوا با قابلیت اشتراک گذاری

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که می توانید در اینستاگرام استفاده کنید؛ این است که برای پست های خود با قابلیت اشتراک گذاری منتشر کنید. این قابلیت به مخاطبان شما کمک می کند که محتواهای شما را به اشتراک بگذارند و به بقیه افراد ارسال کنند. این کار می تواند به شما کمک کند که تعداد فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

32. لایو های همکاری پرکاربرد اینستاگرام

در این شرایط که بیماری کرونا بیشتر فعالیت های کاری از جمله برگزاری جلسات را با مشکل روبرو کرده است؛ استفاده از لایوهای اینستاگرام می توانند راهی بسیار جالب برای برگزاری جلسات کاری باشد. این لایو ها را مخاطبان شما نیز می توانند ببیند و تعداد فالوورهای شما به راحتی افزایش می یابد.

33.ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای ارتقای پیج خود در اینستاگرام انجام دهید؛ ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های کاربردی است که پست های زیادی در آنجا به نمایش گذاشته می شود و افراد زیادی چندین ساعت از شبانه روز خود را در آن صرف می کنند.

وقتی که پست های شما وارد اکسپلورر شود؛ افراد بسیار زیادی آن را می بینند. از بین این افراد ممکن است که کسانی وارد پیج شما در اینستاگرام شده و اگر از محتواهایی که شما به اشتراک گذاشته اید؛ خوششان بیاید؛ پیج شما را فالو کرده و باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما می شوند.

34. خرید فالوور ایرانی واقعی و فعال در اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام یکی از رایج ترین کارهایی است که در اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوور انجام می شود. این کار آسان ترین روشی است که می توانید فالوورهای خود را با استفاده از آن افزایش دهید.

35. ساخت دوره های آموزشی

یکی دیگر از کارهایی که می تواند به شما کمک کند تا تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام افزایش بیابد؛ ساخت دوره های آموزشی است. چون افراد زیادی به دنبال دوره های آموزشی هستند؛ پیج شما را فالو کرده و باعث افزایش تعداد فالوورهای شما می شوند. این دوره های آموزشی می تواند به این معنی باشد که پیج آموزشی ایجاد کنید و به صورت کوتاه مختصر مطالب آموزشی مفید به فالوورهای خود ارائه دهید.

36.اینفلوئنسر در استوری شما

در بخش های قبلی به شما درباره همکاری با اینفلوئنسرها چیزهایی را گفتیم. استفاده کردن از اینفلوئنسرها در استوری اینستاگرام می تواند بر روی افزایش تعداد فالوورهای شما تاثیر مستقیم داشته باشد. چون این افراد طرفداران زیادی دارند؛ پیج شما برای افراد زیادی معرفی خواهد شد.

37.استفاده از خدمات تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات یکی از مهم ترین، بهترین و موثرترین کارهایی است که می تواند به شما در افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام کمک کند. وقتی شما در پیج پرطرفدار و پربازدید تبلیغات می کنید؛ تمام فالوورهای آن پیج تبلیغات شما را می بینند و ممکن است وارد پیج شما شوند. از بین این افرادی که وارد پیج شما می شوند، ممکن است که افرادی پیج شما را فالو کنند. البته ناگفته نماند که در تبلیغات اینستاگرام به پیجی باید تبلیغات بدهید که با حوزه کاری شما مرتبط باشد.

کلام آخر

افزایش فالوور اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چقدر که الگوریتم های اینستاگرام تغییر کنند؛ باز هم از اهمیت این کار چیزی کم نخواهد شد. از اینکه با وب سایت ما همراه بودید از شما متشکریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091530*****
[نمایش اطلاعات]