اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305714818250

یک اپلیکیشن حرفه‌ای به حوزه پزشکی وارد شد

مدینو، دریچه‌ای بزرگ به جهان پیشرفته را به روی پزشکان باز می‌کند

کد: 140011305714818250

https://bit.ly/3I22Cao

، (اخبار رسمی): در این فرصت قصد داریم شما را با یک اپلیکیشن منحصر به فردی به نام «Medino» به عنوان دریچه‌‌ای بزرگ به جهان درمان و صنعت سلامت آشنا کنیم.

مدینو، دریچه‌ای بزرگ به جهان پیشرفته را به روی پزشکان باز می‌کند
مدینو، دریچه‌ای بزرگ به جهان پیشرفته را به روی پزشکان باز می‌کند

جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، جهانی گسترده و متنوع از انواع دستاوردها و اطلاعات در همه زمینه‌هاست. رشد همه‌جانبه زندگی که با سرعتی شگفت‌انگیز در حال پیشرفت است، نیاز بشر به سازوکارهایی مدرن در قالب دریافت آسان خدمات اجتماعی را بیش از پیش ضروری کرده است و خدمات پزشکی به دلیل حساسیت بالا، در این میان از اهمیتی ویژه برخوردارند.در این فرصت قصد داریم شما را با یک اپلیکیشن منحصر به فردی به نام «Medino» به عنوان دریچه‌‌ای بزرگ به جهان درمان و صنعت سلامت آشنا کنیم.

 

همه چیز درباره دارو و درمان با نصب یک اپلیکیشن رایگان

اگر بخواهیم Medino را به ساده‌ترین زبان معرفی کنیم، باید از آن به عنوان جامع‎‌ترین مرکز  فعال با کاربری بسیار آسان برای فعالان در کادر درمانی کشور نام ببریم، در این درگاه اینترنتی و اپلیکیشن حرفه ای که به شکل اختصاصی برای استفاده جامعه پزشکی طراحی شده است، پزشکان کشور می‌توانند با نصب رایگان، از صفر تا 100 اطلاعات لازم و کاربردی در امر دارو، درمان، آزمایش‌ها و سایر مطالب پزشکی را در اختیار داشته باشند.

پزشکان با در اختیار داشتن این اپلیکیشن، نه تنها با بزرگترین مرجع درمانی کشور در ارتباط هستند، بلکه می‌توانند از اطلاعات جامع و دسته‌بندی شده و مفاهیم مهم در امر سلامت و پزشکی مانند دستیابی به منابع و رفرنس‌های درمان، بهره‌مندی از مراجع دارویی ایران و جهان، آشنایی با تفسیرآزمایش‌ها واستفاده از وبینارهای رایگان مهارت‌آموزی پزشکی، جهت رفاه حال بیماران بهره‌مند شوند.

 

خدمتی متفاوت به جامعه پزشکی

اپلیکیشن مدینو، با هدف نگاه توسعه‌محور در زمینه پزشکی و سلامت، علاوه بر ایجاد راه‌های آسان برای دستیابی پزشکان به اطلاعات لازم دارویی و درمان، منبعی بسیار مهم برای جامعه پزشکی به شمار می‌رود. تجمیع اطلاعات دسته‌بندی شده و توضیح کامل آن‌ها در بخش‌های متنوع، نیاز پزشکان به منابع دور از دسترس را مرتفع کرده است؛ به گونه‌ای که آنها می‌توانند با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه، حجم بالایی از اطلاعات را کسب و در اختیار بیماران قرار دهند.

 متخصصان پزشکی با عضویت در این اپلیکیشن می‌توانند ضمن آشنایی با دیگر گروه‌های پزشکی و رد و بدل کردن اطلاعات جدید در زمینه‌های مختلف تخصصی، دامنه فعالیت خود در زمینه‌هایی همچون پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی داخلی، جراحی، کودکان ، زنان و زایمان و ده‌ها رشته پزشکی دیگر را گسترش دهند.

محتواهای تخصصی منتشر‌شده در Medino، شکل کاملی از اطلاعات هستند که به ساده‌ترین روش‌ها تولید شده‌اند تا به عنوان منبعی برای تفسیر آسان بیماری‌ها در اختیار پزشکان قرار بگیرد.

 

هدف رسیدن به ارزش‌های بالا با بیش از ۱۸هزار پزشک برجسته

بنیان‌گذاران مدینو، با هدف رسیدن به بالاترین درجات کیفیت ارائه خدمات پزشکی و با رعایت سه اصل اساسی، هم‌اکنون خود را به عنوان مطمئن‌ترین مرکز آموزشی و خدماتی آنلاین کشور معرفی کرده‌اند. این سه اصل بنیادین به این شرح هستند:‌

1-     دسترسی آسان وسریع پزشک به منابع و رفرنس‌ها.

2-     ارائه محتواهای آموزشی به روز براساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا با توجه به متغیر بودن داده‌های پزشکی.

3-     تسهیلات برای رفع نیازمندی‌های علمی و شغلی جامعه پزشکی.

این مجموعه تاکنون موفق به جذب همکاری با بیش از ۱۸ هزار پزشک و کادر درمان، بر بستر افق‌هایی روشن چون خلق ارزشی تمام عیار در حوزه پزشکی دیجیتال و تلاش برای رفع تمام نیازهای بیمار و پزشک در بستر یک اپلیکیشن شده است.

عمده تلاش بنیان‌گذاران  Medino این است که با جمع‌آوری و ارائه تمامی مطالب و بخش‌ها و بانک‌های اطلاعاتی به روز شده در قالب یک نرم‌افزار، درهای بزرگی را در شناخت هرچه‌ بیشتر دستاوردها، به روی جامعه پزشکی باز کند.

 

شناخت سریع رفرنس درمان

رفرنس درمان در زبان ساده، توصیف کامل بیماری‌ها، علائم و نشانه ها، اقدامات تشخیصی و درمانی و نکات بالینی است. یعنی همان مسائلی که پزشکان به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. کارشناسان زبده در مدینو، با ایجاد سازوکارهایی بر اساس داده‌های علمی معتبر، دستیار شما در ارزیابی بیماری‌ها و انتخاب پلن درمانی مناسب هستند. رفرنس‌های درمان که تحت نظر مقررات و اصول کاملا علمی تهیه می‌شوند، بر اساس داده‌هایی از بهترین مراکز علمی جهان در تایید یک پلن درمانی عرضه می‌شوند که در نوع خود خدمتی بزرگ به جوامع گوناگون است و می‌تواند در سرعت درمان بیمار از سوی پزشک بسیار موثر باشد.

 

آشنایی با مراجع دارویی

یکی از دغدغه‌های همیشگی پزشکان در تجویز دارو، تغییر مداوم دوزهای دارویی و تداخلات آنها و نیز عرضه مکرر داروهای جدید توسط شرکت‌های دارویی است که این در دنیای پزشکی امروز، اصلی اجتناب ناپذیر و همیشگی است.

کارشناسان در اپلیکیشن مدینو، با مطالعه همه‌ جانبه کارکردها و تحلیل و بررسی آخرین مراجع دارویی ایران و جهان، عموم پزشکان را با هزاران اطلاعات دارویی تازه آشنا می‌کنند و شما به عنوان یک پزشک می‌توانید با جستجوی ساده نام یک دارو، علاوه بر کسب اطلاعات چگونگی دستیابی، معلومات بیمارتان را پیرامون مکانیزم اثرگذاری دارو، گروه دارویی، گروه شیمیایی، شناخت میزان مصرف، موارد ممنوعیت مصرف، آشنایی با عوارض جانبی و راهکارهای مقابله با آن، شناخت تداخلات احتمالی داروها و ارزیابی بالینی در قالب آموزش به بیمار و خانواده بالا ببرید.

تفسیر آزمایش‌ها در Medino

کارشناسان حاضر در اپلیکیشن مدینو، در کنار ارائه دانستنی‌های کاربردی در زمینه دارو و درمان و آموزش‌های تخصصی پزشکی، بستری را فراهم آورده‌اند که می‌تواند در تحلیل و تفسیر آزمایش‌های مختلف تخصصی، دستیار و کمک پزشک باشد.

 

چرا شرکت در وبینارهای مهارت‌آموزی مهم است؟

همانگونه که گفته شد، یکی از دیگر ابتکارات گروه متخصصان مدینو، ایجاد راهکارهایی آسان و رایگان برای شرکت پزشکان در وبینارهای مهارت‌آموزی حوزه سلامت و پزشکی است. شرکت در وبینارهای مختلف در حوزه پزشکی و سلامت که در دوران همه‌گیری بیماری کرونا، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، شامل آشنایی مجموعه پزشکان با اهمیت داده‌ها در حوزه سلامت و پزشکی مدرن و متداول جهان است. پزشکان با شرکت در این سلسله وبینارها، با رویکردهایی در عالم سلامت آشنا خواهند شد که از زبان زبده‌ترین همکاران پزشک کشور یا جهان بیان می‌شوند.

 

معرفی محصولات مراقبتی در Medino برای همه

اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات در زمینه محصولات مراقبتی پوست، موضوع پوست، مو و زیبایی هستید، همه اطلاعات پیش از مراجعه به اپلیکیشن مدینو را فراموش کنید؛ چون کارشناسان در این اپلیکیشن با معرفی بیش از ۶ هزار محصول مراقبتی و بهداشتی که به طور مستقیم بر سلامت همه اجزای بدن تاثیر دارد، گامی نو در این زمینه برداشته‌اند.

شما در این بخش می‌توانید علاوه بر شناخت بهترین محصولات مراقبتی، با کارکردهای موثر آن‌ها به عنوان یک سپر دفاعی برای پوست به عنوان تنها محافظ بدن، آشنا شوید. محصولاتی که در مدینو با آن‌ها آشنا می‌شوید، شامل موارد زیر است:

·        آشنایی پزشکی کامل با انواع شوینده‌های پوست و مو.

·        آشنایی پزشکی با انواع کرم‌های ضدآفتاب.

·        آشنایی پزشکی با مرطوب‌کننده‌های پوست.

·        آشنایی پزشکی با محصولات پاکسازی پوست.

·        آشنایی پزشکی با انواع سرم پوست.

·        آشنایی با تاثیرات رژیم غذایی بر پوست و مو.

·        و بسیاری موارد دیگر…

راه‌های آشنایی بیشتر با اپلیکیشن مدینو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Medino علاوه بر مراجعه به سایت این مجموعه، به نشانی https://medinoapp.com می توانید با شماره 26721618-021 تماس بگیرید.

نصب اپ رایگان:

medinoapp.com/اندروید:

medinoapp.com/آیفون

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان