اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145792118250

خدمات مدرن و نوظهور اپلیکیشن medino برای پزشکان و کادر پزشکی

تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی با یک ثبت نام ساده در اختیار کادر پزشکی

کد: 140101145792118250

https://bit.ly/3u20Bq2

، (اخبار رسمی): عبور جهان ما به سمت تحول دیجیتال و گسترش پدیده‌هایی چون بزرگ داده‌ها (big data) که منبع اتکای بسیاری از کسب و کارها و حوزه‌های تخصصی شده است، کشورهای مختلف را بر آن داشته است تا نسبت به تقویت پتانسیل‌های خود در این زمینه حساس باشند.

تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی با یک ثبت نام ساده در اختیار کادر پزشکی
تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی با یک ثبت نام ساده در اختیار کادر پزشکی

یکی از بخش‌هایی که در حوزه‌های فوق بسیار موثر عمل می‌کند، زیست بوم‌های استارتاپی است که خوش بختانه به نحو احسن فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را ادامه داده، به کمک نهادهای مختلف و زیرساخت‌های علمی و عملی کشور آمده اند.

استارتاپ‌های حوزه پزشکی به طور اخص و صنعت درمان به طور اعم، یکی از موفق‌ترین بخش‌های استارتاپی کشور بوده و هستند. گسترش اپلیکیشن‌های موثر و کارآمد که عمدتا به واسطه عملکرد موثرشان مورد استقبال اقشار مختلف جامعه و صاحبان حرف و مشاغل مختلف قرار گرفته است، بخشی از این موارد هستند.

نیاز به ذهنیت‌های پویا و لزوم در دسترس قرار دادن سریع و آسان احتیاجات جامعه، مخصوصا در حوزه درمان و پزشکی که به وسیله این اپلیکیشن‌ها عملیاتی شده است، در اولویت برنامه‌هایی قرار دارد که این اپلیکیشن‌ها و استارتاپ‌های توسعه دهنده آن‌ها، توجه خود را بدان معطوف کرده اند. واقعیت این است که علم و تکنولوژی پزشکی با سرعت در حال پیشرفت است. به این خاطر جامعه پزشکی بدون اتکا به دستاوردهایی چون پلتفرم خلاقانه و کاربردی «مِدینو» امکان همسان‌سازی خود با این رشد شتابان را ندارند.

در راستای همین نیازها و در مسیر تحقق آرمان تحول دیجیتال در زیرساخت‌های کشور،‌ ایجاد سازوکارهایی در دستیابی پزشکان به آخرین دستاوردهای علوم پزشکی جهان به جامع‌ترین شکل ممکن، حرکتی موثر از سوی کارشناسان و متخصصان طراحی اپلیکیشن medino محقق شده است. برنامه ای که تاکنون توانسته نظر طیف گسترده‌ای از پزشکان ومتخصصین این حوزه را به سوی خود جلب کند. 

اپلیکیشن Medino و جلب اعتماد پزشکان

ابتکار طراحان اپلیکیشن مِدینو در دسته بندی کلیه اطلاعات پزشکی در همه تخصص‌های موجود، تاکنون به شکل قابل ملاحظه ای مورد استفاده پزشکان کشور قرار گرفته است. موفقیت این برنامه به حدی است که حتی پزشکان پیشکسوت و سخت گیر نیز خرسندی خود را از وجود چنین امکانی ابراز کرده و در اظهار نظرهای کارشناسی خود از کیفیت و کارآمدی این اپلیکیشن اظهار خوشنودی کرده اند.

جلب نظر پزشکان از سراسر کشور که بیش از 19 هزار نفر را شامل می شود، نشان از اصالت و کارایی اپلیکیشنی دارد که با رویکرد سلامت و با هدف ساده سازی فرایند درمان برای پزشکان، فعالیت می‌کند و توانسته است یک بستر علمی قابل اعتماد و مستند برای جامعه پزشکی و کادر درمان کشور فراهم کند. بستری که بدون شک می‌تواند در پیشرفت و استانداردسازی صنعت درمان و تسهیل کار پزشکان و کادر درمان و در نهایت دسترسی اقشار مختلف مردم به خدمات درمانی موثر و با کیفیت، بسیار مفید باشد.

سریع‌ترین دسترسی به اطلاعات درمانی در مِدینو

عنصر زمان، مهم‌ترین بخش از اقدامات درمانی است. آن هم در دوره‌ای که علوم پزشکی هر لحظه درحال دگرگون شدن است. اطلاعات دست اول و آگاهی از تازه ترین روش‌های درمانی و شناخت اثرگذاری داروهای مختلف، تداخل‌های دارویی، (بویژه داروهای جدید) از جمله نیازهای ضروری کادر درمان به شمار می‌رود.

ابتکار medino در این است که اغلب نیازهای پزشکان را با دسته‌بندی لحظه‌ای اطلاعات پزشکی، برای مراجعه به کتب و مقالات مکتوب برطرف کرده است. یعنی این که پزشکان به راحتی می‌توانند با یک جستجوی ساده و بدون صرف وقت، اطلاعاتی که به شکل سنتی ممکن است چندین ساعت یا چندین روز طول بکشد را در کسری از ثانیه به دست بیاورند.

اهمیت این منبع عظیم اطلاعاتی در این است که همه این داده‌ها مستند و روزآمد بوده و به طور پیوسته در حال به روز رسانی است. 

نگاه جامع توسعه دهندگان medino در حوزه درمانی کشور

نصب اپلیکیشن رایگان medino بر روی گوشی همراه، علاوه بر این که آسودگی خیال کادر درمان را در زمینه دسترسی به اطلاعات دست اول راحت می‌کند، دریافت مشاوره‌هایی کلیدی را که جزئی لاینفک از علم پزشکی مدرن به حساب می‌آیند، را نیز میسر می‌کند.

یکی دیگر از دلایل اهمیت این سرویس در صنعت درمان کشور، مطالعه سویه‌های درمانی بین‌المللی و تلاش برای ارائه بهترین راهکارهای سریع درمانی است که اعتماد به این اپلیکیشن را رونق بخشیده تا جایی که در محافل پزشکی از آن به عنوان یک عامل موثر در فرایند درمان یاد می‌شود.

پزشکان کشور با همه تخصص‌ها می‌توانند ضمن کسب اطلاعات لحظه‌ای دستاوردهای پزشکی، به سرعت و صرف کمترین زمان ممکن، نوع بیماری را تشخیص و با استفاده از اطلاعات دارویی، پروسه درمان را آغاز کنند.

همان طور که گفته شد یکی از ویژگی‌های مِدینو کامل بودن و جامعیت اطلاعات است. به این معنا که علاوه بر اطلاعات دسته‌بندی شده، دانستنی‌هایی به این شرح را نیز در اختیار کادر درمانی کشور قرار می‌دهند:

  • آشنایی و راهنمایی درمان و معرفی دارو برای بیماری‌های شایع قرن.
  • آشنایی و راهنمای درمان و معرفی دارو برای سویه‌های جدید بیماری‌های قدیمی و بیماری‌های نوظهور و ناشناخته.
  • ارائه شکل‌های مختلف بروز هر بیماری و نوع مقابله با آن در قالب معرفی بهترین راهکارهای درمانی جهان.
  • معرفی تازه‌ترین راه‌ها در تشخیص‌ علل‌ بروز بیماری و آغاز فعالیت‌های مهار بحران شیوع بیماری.
  • نحوه برخورد با سویه‌های مختلف جهت جلوگیری از شدت گرفتن بیماری‌های مختلف.
  • راه‌های کنترل و پیشگیری‌ از ابتلا به بیماری‌های شایع و نوظهور.
  • آشنایی با چگونگی تجویز یک دارو با هدف پیشگیری از عواقب‌ و عوارض بعد از مصرف هر دارو.
  • آموزش شناخت آخرین داروها و چگونگی تجویز آنها به بیمار با کمترین ریسک.
  • آموزش و شناساندن آخرین دستاوردهای درمان، طبق آخرین دستورالعمل‌های جهانی.
  • اصول‌ کلی درمان‌ در قالب معرفی انواع داروها.
  • دستیار مطمئن برای پزشکان پیرامون انواع فعالیت در زمان ابتلا به یک بیماری و علمی‌ترین شیوه‌های گذراندن دوره نقاهت و پیشنهاد سازوکار رژیم‌ غذایی لازم در این دوره.

دسترسی به اطلاعات به ساده‌ترین شیوه‌ها

نکته‌ای که medino را به اپلیکیشنی قابل اعتنا تبدیل کرده، نوع نگاه کارشناسان و تهیه‌کنندگان مقالات، در ساده‌سازی مفاهیم پیچیده پزشکی و ارائه آنها به پزشکان، دندانپزشکان و متخصصین است. کارشناسان medino در این بخش، با هدف تسریع روند درمان، تمام تلاش خود را در بومی‌سازی مفاهیم و انتقال سریع اطلاعات به مخاطب به کار گرفته‌اند. پزشکان می‌توانند بدون مشغولیت ذهن، درباره یک کلمه یا یک شیوه درمانی پیچیده، خیلی سریع با جهان علم ارتباط برقرار کرده و روند درمان را آغاز کنند. 

ظرفیت عظیمی که مِدینو در صنعت زیبایی ایجاد کرده است

معرفی ۶۰۰۰ محصول تازه در حوزه زیبایی، گستردگی حوزه‌های تحت پوشش اپلیکیشن مِدینو را نشان می‌دهد. گستردگی این اپلیکیشن کاربردی صرفا به حوزه دارو و درمان محدود نیست و توجه به محصولات مراقبتی و آموزش‌های لازم در مورد چگونگی تهیه و نوع استفاده از آنها را هم باید به این فعالیت اضافه کنیم.

از آنجایی که استفاده از محصولات مراقبتی معمولا به شیوه‌های غیراستاندارد و بدون دخالت پزشک در کشور انجام می‌شود، اپلیکیشن Medino در ابتکاری تازه تلاش کرده است مفهوم این نوع استفاده‌ها را به سوی جنبه‌های علمی جهانی طبق آخرین دستاوردهای پزشکی سوق دهد.

بنابراین، مخاطب با استفاده از داده‌های مراقبتی این اپلیکیشن می‌تواند ضمن شناخت راه‌های دریافت این محصولات، با چگونگی مصرف صحیح آنها بدون بروز هیچ نوع عوارضی، به این شرح آشنا شود:

  • تازه‌ترین و بهترین دستاوردهای مرطوب کننده و آبرسان.
  • تازه‌ترین و بهترین تقویت کننده‌های پوست.
  • تازه‌ترین و بهترین کرم‌های ضد آفتاب.
  • تازه‌ترین و بهترین کرم‌های دور چشم.
  • معرفی راه‌‌های مختلف لایه برداری پوست.
  • آموزش انواع شستشو و پاکسازی صورت همراه با ارائه اطلاعات جامع. 

سفر به تازه های جهان‌پزشکی با شرکت در وبینارهای مهارت‌آموزی medino

شاید مِدینو تنها اپلیکیشنی باشد که اقدام به برگزاری رایگان وبینارهای آموزشی برای پزشکان کشور کرده است. این وبینارها که با هدف تقویت دانش‌های پزشکی و تبادل اطلاعات میان پزشکان و متخصصان زبده کشور برگزار می‌شوند، علاوه بر ایجاد تعامل و صمیمیت پزشکی، راهی هستند برای آشنا شدن با ناشناخته‌های علوم پزشکی به ساده‌ترین روش‌های ممکن. شرکت در این وبینارها که با استقبال گسترده پزشکان همراه شده است، دارای وسعتی به اندازه همه دستاوردهای مدرن پزشکی است. دستاوردهایی که نمی‌توان بدون همفکری و رایزنی‌های علمی در حوزه سلامت، به راحتی به همه آنها دست پیدا کرد.

ویژگی‌های جدید مدینو

مدینو در کنار عرضه خدمات انحصاری فوق، فضایی مناسب برای تبلیغات و برندینگ وارد کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات و لوازم پزشکی و دندانپزشکی نیز هست. در ادامه، به صورت فهرست وار به برخی از ویژگی‌های تازه و انحصاری مِدینو که به این اپلیکیشن پزشکی اضافه شده است اشاره می‌کنیم:‌

  • معرفی محصولات جدید پزشکی و دندانپزشکی برای استفاده شرکتهای وارداتی، تولیدی پزشکی و دندانپزشکی.
  • معرفی محصولات فروشگاهی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی با بیش از 8 هزار کالا .
  • خدمات گردشگری جهت مسافرت‌های مختلف از جمله تورهای علمی، پزشکی و تفریحی.
  • بخش طراحی و چاپ که امکان چاپ سرنسخه و کارت ویزیت را با طرح‌های جذاب و طرح دلخواه فراهم کرده است.
  • طراحی و چاپ انواع اوراق اداری (بیمارستانی، مطب، کلینیک).
  • و...

راه‌های آشنایی بیشتر با اپلیکیشن medino

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن مِدینو و نصب نصب سریع و آسان آن روی گوشی‌های اندروید و آیفون، علاوه بر مراجعه به سایت این مجموعه، به نشانی medinoapp.com می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 26721618-021 تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی