اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015718218265

آشنایی با کفشور ساختمانی

کد: 140012015718218265

https://bit.ly/359XfYb

، (اخبار رسمی): کفشور ها المان های پر اهمیت هستند و از استفاده آنها در ساختمان ها نمیتوان اجتناب کرد. کفشور ها آبهای سطحی موجود در پشت بام ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و ... را جمع آوری و به فاضلابه مربوطه انتقال میدهد .

کفشور ساختمانی
آشنایی با کفشور ساختمانی

کف شور یکی از یراق‌آلات پرمصرف است که در هر خانه و ساختمان دیده می‌شود. کف شور معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز است و در وسط سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه، حوض و بالکن قرار می‌گیرد. کف شور از طریق لوله‌های تعبیه شده در ساختمان به سیستم فاضلاب متصل است و آب را منتقل می‌کند. کف شور در سرویس‌های بهداشتی و حمام حتما وجود دارد و آب مصرفی را منتقل می‌کند. 
ساختمان کف شورها بسیار ساده و آسان است و نیازی به نصب ندارد. کف شورها شبیه به درپوش هستند ولی به طور کامل پوشیده نشده‌اند. روی کف شورها معمولاً روزنه‌هایی وجود دارد که آب را به‌راحتی منتقل می‌کنند. استفاده از کف شور ضروری و واجب است زیرا در غیر این صورت ممکن است هرگونه وسیله‌ی اضافی وارد لوله شود و گرفتگی مسیر آب به وجود آید. کف شور یراقی ارزان است و بهتر است از آن استفاده شود زیرا عدم استفاده از آن ممکن است هزینه‌ای سنگین ایجاد کند. 
برخی از کف شورهای پلاستیکی فرورفته هستند و سبدی کوچک برای جمع‌آوری مواد غیر از آب دارند. این نوع کف شورها را باید هر چند روز یک بار خالی کرد تا آب به‌راحتی از این کف شورها رد شود. به این نوع کف شورها توری کف شور نیز گفته می‌شود. کف شورها در حیاط و بالک نیز دیده می‌شوند. پس از شستن و بارندگی معمولاً برگ و شاخه‌های زیادی در اطراف کف شور جمع می‌شوند. 

کفشور استیل
کفشور استیل یکی از مقاوم ترین انواع کف شورها است و با استفاده از آن کسی دیگر نگران فرسایش ناشی از شوینده های اسیدی نیست. این کف شوی همچنین زیبایی ظاهری برتری نسبت به انواع دیگر کفشورها دارد و دلپذیری خاصی به محیط می بخشد. از دیگر مزایای کفشور استیل می توان به رسوب نگرفتن و عمر طولانی آن نیز اشاره نمود.

خرید کف شور
بهترین قیمت  به همراه  ضمانت پنج ساله برای با کیفیت ترین کفشور مورد نیاز برای شما موجود است . هدف اصلی ما ارائه بهترین ،با کیفیت ترین کف شور اعم از کف شور خطی ، کف شور مربعی و کف شور سرامیکی  با ابعاد و اندازه های مناسب در دو نوع کفشور برنجی و کفشورهای استیل و برای استفاده عزیزان در آشپزخانه وحمام و سرویس بهداشتی و استفاده در مراکز تجاری می باشد

قیمت گاتر

برای تحلیل قیمت گاتر پیش ساخته در مقایسه با گاتر های سنتی ساخته شده با مصالح بنایی ابتدا می بایست یک تقسیم بندی کلی انجام دهیم:

قیمت گاتر پارکینگ
قیمت گاتر استخر
قیمت گاتر PVC
در هر یک از این موارد نوع گاتر پیش ساخته به کار رفته و قیمت آن متفاوت می باشد. همچنین در صورتی که بخواهیم با مصالح بنایی گاتر را ایجاد نماییم نیز متریال و دیتیل اجرایی متفاوتی با یکدیگر دارند که در این بخش به بررسی و مقایسه ی هر یک از کاربری ها می پردازیم.

قیمت گاتر پارکینگ
گاترهای پارکینگی در صورتی که تردد اتومبیل از روی آنها انجام شود از مقاومت وزنی بالایی می بایست برخوردار باشند. به خصوص در ابتدا یا انتهای رمپ که علاوه بر تردد خودرو ممکن است در اثر سرعت یا قرار گرفتن در شیب، به گریتینگ ضربه وارد شود. گاتر و گریل پارکینگ پیش ساخته این مزیت را دارد که در صورت انتخاب محصول مناسب و اجرای صحیح، تا 50 سال بدون شکستگی و یا ایجاد سرو صدا هنگام عبور چرخ اتومبیل، در آن ساختمان پابرجا بماند. قیمت گاتر پارکینگ بستگی به نوع انتخابی از حاشیه پارکینگ تا رمپ پر تردد یک مجتمع، می تواند متفاوت باشد.

اما اگر بخواهیم قیمت گاتر پیش ساخته را با گاترهای ساخته شده با مصالح بنایی مقایسه کنیم می بایست دیتیل اجرایی کانال آبرو را بدانیم. برای ساخت گاتر با مقاومت وزنی بالا بدنه ی کانال معمولاً از جنس سنگ یا بتن با مقطع مستطیلی ساخته می شود. دو طرف این بدنه از نبشی فلزی به عنوان محل قرارگیری گریل استفاده می کنیم. گریل یا گریتینگ نیز با پروفیل فولادی قوطی یا نبشی در محل، با ابعاد مورد نیاز، توسط آهنگر جوشکاری شده و روی کانال قرار می گیرد. نقاط ضعف این روش را می توان اینچنین برشمرد:

عمر مفید پایین ( دفرمه شدن گریتینگ و جدا شدن نقاط جوش داده شده )
ایجاد سرو صدا هنگام عبور اتومبیل از روی گریتینگ ها
فرسایش و شکستن بتن یا سنگ اطراف نبشی نشیمن گریتینگ
ظاهر نا زیبا
از این مشکلات که بگذریم شاید اگر قیمت گاتر و گریتینگ ساخته شده در محل را درست تحلیل کنیم، حتی نسبت به گاتر پیش ساخته قیمت بالاتری داشته باشد! برای برآورد صحیح قیمت گاتر سنتی علاوه بر قیمت متریال به کار رفته، دستمزد آهنگر، مدت زمان تحمیل شده به پروژه و دستمزد بنا را نیز می بایست در نظر گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار