اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015718418265

آشنایی با نور خطی

کد: 140012015718418265

https://bit.ly/3570DDb

، (اخبار رسمی): نور خطی سبک جدیدی از مدل های روشنایی محیط است که بسیار شیک تر از حالت های سنتی است و میتوان از آن به عنوان طراحی خاص داخلی استفاده کرد

نور خطی
آشنایی با نور خطی

چراغ خطی (نور خطی) LED توکار مدل لاین
بدلیل بهره گیری از چراغ خطی (نور خطی) در معماری مدرن، صنایع روشنایی نورانه اقدام به تولید این دسته از محصولات نموده است. چراغ خطی (نور خطی) LED توکار مدل لاین در عرضهای 3.5 ، 6 و 9 سانتی متر به منظور نورپردازی خطی انواع فضاها، و در طول های سفارشی و رنگ های متنوع تولید و عرضه می گردد.

از ویژگی های الکتریکی این چراغ ها ماژول SMD LED شرکت ترایدونیک اتریش با طول عمر بیش از 50000 ساعت و درایور الکترونیکی با بازده بالای 90% و ضریب توان >0.9 بوده و آماده در دمای رنگ 3000، 4000، 5000، 6500 کلوین و TW می باشد.

روشنایی خطی یا لاین نوری گستره ی وسیعی از کاربردها در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، اقامتگاهی، فروشگاه ها، هتل ها و … را در بر می گیرد و علاوه بر تامین نور اصلی فضاها تا ارتفاع 8 متر ، جلوه ای مدرن به فضا می بخشند.

تمامی محصولات دارای 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.

انواع چراغ خطی :
چراغ های خطی در مدل های مختلفی قابل استفاده هستند از جمله : چراغ خطی توکار، چراغ خطی روکار، چراغ خطی توکار بدون فریم، چراغ  خطی دفنی، چراغ خطی به صورت استوانه ای و …
این چراغ می توانند به عنوان راهکار روشنایی در فضاهای مختلف استفاده بشوند. تنوع مدل های این چراغ باعث می شوند تا ایده های متفاوتی با آن ها قابل اجرا باشند. همین موضوع این چراغ ها را به سرعت بین معماران، کارفرمایان و مالکان پروژه ها محبوب کرده است.

نور خطی توکار :
این مدل اغلب در سقف های کاذب متداول مانند کناف اجرا می شود. عرض فریم های متنوع این ویژگی را فراهم می سازند تا براساس نوع معماری فضا بتوان فریم مناسب را انتخاب کرد.
این مدل هم به عنوان تامین کننده نور اصلی محیط و هم به عنوان نورخطی دکوراتیو استفاده می شود. البته این چراغ در سایر متریال ها از جمله چوب، سنگ و … نیز قابل اجرا است. از ویژگی های دیگر این مدل می توان به قابلیت اجرا در سقف و دیوار در امتداد هم اشاره کرد که از زیباترین ایده های نورهای خطی است.

نور خطی کناف چیست؟

کناف ها در واقع دکوراسیون داخلی هستند که درون سقف کار می شوند و در واقع یکی از مهم ترین شیوه های در دسترس شما می باشند. در نظر داشته باشید که مدل های مختلفی از کناف برای دیوار و سقف پیاده سازی می شود و می توانیم انتظار داشته باشیم که با نورپردازی اصولی می توانیم زیبایی محیط را دوچندان کنیم. به طور کلی کناف ها به دلیل سادگی که دارند کمتر بدون نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا می توان گفت که نورپردازی به صورت اصولی و با استفاده از چراغ های خطی به صورت مخفی برای این دسته از محصولات توصیه می شود. باید در نظر داشته باشیم که قرارگیری چراغ ها و همچنین طراحی نورپردازی در این شیوه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

چراغ خطی در مدل های مختلفی تولید می شود و امروزه به یکی از بهترین شیوه های نورپردازی مخفی کناف در نظر گرفته می شود.

قرنیز چیست ؟

قرنیز نوار کوچکی از جنس ام دی اف، پی وی سی، پلی استایرن، چوبی و یا سنگ می باشد که در پایین ترین قسمت دیوار و در امتداد آن نصب می شود. خرید قرنیز چوبی و ام دی افی به تمام افرادی توصیه می شود که کفپوش چوبی یا لمینی دارند. در این بین مدل های چوبی و ام دی افی ظاهری شبیه به هم دارند اما درواقع با متریال های مختلفی ساخته می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش