اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015719118267

خرید دستگاه کالباس

قبل از خرید دستگاه کالباس بر، این نکات را به یاد داشته باشید

کد: 140012015719118267

https://bit.ly/3oY5PQX

، (اخبار رسمی): قبل از خرید دستگاه کالباس بر رعایت یک سری نکات لازم و ضروری است ولی ابتدا باید شناخت کلی درباره این دستگاه و کارکرد آن و همچنین انواع آن بدست آورید تا انتخاب بهتری را داشته باشید. در تعریفی که از دستگاه کالباس بر یا به اصطلاح دیگر اسلایسر می شود،

قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید
قبل از خرید دستگاه کالباس بر، این نکات را به یاد داشته باشید

قبل از خرید دستگاه کالباس بر رعایت یک سری نکات لازم و ضروری است ولی ابتدا باید شناخت کلی درباره این دستگاه و کارکرد آن و همچنین انواع آن بدست آورید تا انتخاب بهتری را داشته باشید. در تعریفی که از دستگاه کالباس بر یا به اصطلاح دیگر اسلایسر می شود، می توان گفت برای برش دادن ورقه ای کالباس در ضخامت های مختلف بکار می رود. در واقع این محصول به شما کمک خواهد کرد تا بدون دخالت دست، به راحتی و با سرعت بالایی برش دادن کالباس را انجام دهید. این محصولات امروزه در نوع خانگی و صنعتی ساخته شده اند که انتخاب آن ها بنا بر نیاز کاربر و حجم کاری آن برآورد می شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره ی این محصول و انواع آن خواهیم پرداخت. 

نکات لازم قبل از خرید دستگاه کالباس بر 

میزان استفاده شما از دستگاه: توجه داشته باشید که چه مدت از روز نیاز دارید از دستگاه استفاده نمایید و در هر نوبت چقدر دستگاه روشن است و یا برش مواد غذایی در چه حجمی می باشد. این نکات از ضروری ترین عوامل در انتخاب meat slicer هستند که باید بررسی شوند. 

تیغه: تیغه ی این محصولات بهتر است که از جنس استیل ضد زنگ باشد تا در هنگام شست و شوی دچار زنگ زدگی نگردد. همچنین استیل از خاصیت دیر کند شدن و برش های تمیز و یکدست برخوردر است. سایز تیغه برای این دستگاه ها بنابر حجم کاری مصرف کننده در اندازه ی 25، 27.5، 30، 32 و 35 سانتی متر قرار دارد. 

ابعاد: قبل از خرید دقت نمایید که فضای اختصاص یافته برای این کالا چقدر است؟ ابعاد این دستگاه ها مختلف بوده و وزن آن ها نیز بر حسب همین ابعاد سنجیده می شود. بیشتر این دستگاه ها علی الخصوص مدل فروشگاهی، به صورت رومیزی طراحی شده اند. 

جنس بدنه: استفاده از آلومینیوم آنودایز شده در بدنه که طی آخرین فناوری های روز در ساخت این قطعات بکار می رود، موجب می شود ضمن ایجاد مقاومت بالا در دستگاه از تمیز کردن راحتی نیز برخوردار باشد. 

قابلیت شست و شوی: چون این دستگاه ها مستقیماً با مواد غذایی در ارتباط هستند، بنابراین بهتر است که محصولی را خریداری مایید که قطعات آن به راحتی قابل تمیز شدن باشد. 

صدا: هر چقدر قدرت دستگاه بالاتر باشد، صدای تولید شده آن نیز بیشتر است. توجه نمایید که اگر برای مصارف خانگی از این دستگاه ها استفاده می کنید، از این نکته غافل نشوید. 

موتور دستگاه: کالباس بر ها دونوع موتور دارند: موتور چرخ دنده دار و تسمه دار. در نوع اول یعنی چرخ دنده، قدرت بیشتر و صدای تولید شده نیز بلند تر است. هزینه ی تعویض این موتورها بالا بوده و بدون داشتن تخصص نمی توان آن ها را تعویض کرد. در نوع دوم یعنی تسمه ای، قدرت کمتر و در نتیجه صدای تولیدی هم کمتر است. این موتور ها ارزان بوده و به راحتی قابل تعویض اند. 

نکات لازم در نگهداری از دستگاه کالباس بر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تخصصی کالباس بر

فروشگاه کالباس بر با 10 سال سابقه ی درخشان یکی از پر آوازه ترین مجموعه های فروش انواع دستگاه های کالباس بر در سطح کشور شناخته می شود که مطابق با قوانین و مقرارت مجموعه فروش آنلاین توانسته محصولاتی را ارائه نماید که در وهله ی نخست دارای بالاترین سطح بازدهی از لحاظ عملکرد و طولانی ترین طول عمر از نظر کیفیت هستند. این فروشگاه یکی از نخستین مراکز بزرگ در جهت فروش اینترنتی، حضوری و تلفنی می باشد که با سرلوحه قرار دادن رضایت مصرف کننده در حیطه ی کاری خود در جهت ارج نهادن به این وظیفه ی خطیر برآمده و توانسته از جمله مراکزی شناخته شود که یکی از بهترین ها است. این بهتر بودن را با پشت سر گذاشتن رمز و راز های بسیار و بکار گیری شایسته ترین نیرو و همچنین تلاش در جهت ارائه مناسب ترین قیمت با کم کردن سود خود انجام داده و برای پیش بردن این عمل از هیچ کاری دریغ نمی کند. این مجموعه از مهم ترین نمایندگی های سطح کشور است که علاوه بر فروش به تعمیر و تعویض قطعات پرداخته و در کنار انجام این عمل ها در ابتدا تلاش کرده تا سرعت کار را زیاد کند و در مقابل قیمت را کاهش دهد تا راهی برای جلب و سلب آسایش مشتریان ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش