اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111177151118267
در دسترس نیست

نمایندگی کالباس بر براکس

نمایندگی کالباس بر اتوماتیک براکس

کد: 140111177151118267

، (اخبار رسمی): کالباس بر براکس را نمی توان در دسته اسلایسرهای گران جای داد. سطح تولیدات این کارخانه به گونه ای بوده که ارزان هستند، به همین خاطر قیمت تمام شده برای آن ها نیز در نمایندگی کالباس بر براکس، با بهترین رقم در نظر گرفته می شود.

نمایندگی کالباس بر اتوماتیک براکس
نمایندگی کالباس بر اتوماتیک براکس

براکس دستگاه هایی را ساخته که دارای عملکرد دستی و در بعضی اتوماتیک است. کالباس بر اتوماتیک براکس با حذف اپراتور، برش دادن کالباس را به راحتی ممکن می سازد. شما در این روش نیازی به دخالت نیروی دست ندارید و می توانید پس از قرار دادن ژامبون بر روی دستگاهتان، منتظر خروجی کار خود باشید که بی شک، اسلایس های یکدست و هم اندازه ای خواهد بود. 

مدل دستی این دستگاه های برش ژامبون نیز مشخص است. هر زمان که نیاز به استفاده از محصول را داشته باشید، باید شخصی در کنار دستگاه حضور داشته باشد، تا با تکان دادن دسته درجه پس از قرار گرفتن کالباس، کار برش دادن را رونق بخشد. 

براکس بی شک کیفیت را به رخ رقیبان کشانده که سبب همین کیفیت را ساختاری با دوام با طول عمر بالا، کاربری راحت و در عین حال کاربرد فوق العاده پوشش می دهد. ظاهر آن ها نیز خوب است و می تواند ایده آل هر مخاطبی باشد. بدنه آن ها را آلومینیوم آنودایز و در برخی دیگر ترکیبی از استیل در کنار این پوشش تشکیل می دهد. پس می توان از لحاظ مقاومت آن را تأیید کرد.

این دستگاه های کالباس بر ایرانی از توانایی تنظیم ضخامت لایه کالباس نیز برخوردار شده اند و قادر به ارائه برش هایی خواهند بود که می توان قطر آن ها نازک و یا ضخیم برید. بنابراین مزیت دیگر آن همین قابلیت پیشرفته است. 

قدرت موتور در آن ها نیز خلق کننده عکس العمل قابل بیانی ست که مجذوب کننده است و می تواند شما را در مصارف پروتئینی، رستوران ها، کارخانجات بسته بندی و … یاری نماید. 

ابعاد بدنه در هر مدل متغیر بوده و وزن نیز بنا بر همین اندازه جثه دستگاه متفاوت می شود. این دستگاه ها در نوع کالباس بر رومیزی اند که البته یک مدل ایستاده هم در بین آن ها به چشم می خورد که نمی تواند ذهن شما را چندان درگیر خود کند. ولی خب ظاهر در کارکرد آن ها هرگز تأثیر گذار نبوده است. درواقع این مدل را می توان در گروه بزرگ ترین کالباس برهای براکس جای داد. 

از دیگر مزیت های محصولات نام برده، قرار گرفتن قطعه ای به نام تیز کنی ست که بر روی دستگاه تجهیز شده تا در مواقعی که دسترسی به نمایندگی مقدور نیست و شما هم نیاز به تیز کردن تیغه کند شده را دارید، بتوانید با چند حرکت ساده دوباره آن را تیز نمایید. تیغ این اقلام را فلزی به اسم استیل ساخته، استیل بودن تیغه از دیگر آپشن ها برای این تجهیزات در نظر گرفته شده که باعث می گردد تا شست و شوی را بدور از زنگ زدگی برای مخاطب پدید آورد و همچنین دیرتر کند گردد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تخصصی کالباس بر

فروشگاه کالباس بر با 10 سال سابقه ی درخشان یکی از پر آوازه ترین مجموعه های فروش انواع دستگاه های کالباس بر در سطح کشور شناخته می شود که مطابق با قوانین و مقرارت مجموعه فروش آنلاین توانسته محصولاتی را ارائه نماید که در وهله ی نخست دارای بالاترین سطح بازدهی از لحاظ عملکرد و طولانی ترین طول عمر از نظر کیفیت هستند. این فروشگاه یکی از نخستین مراکز بزرگ در جهت فروش اینترنتی، حضوری و تلفنی می باشد که با سرلوحه قرار دادن رضایت مصرف کننده در حیطه ی کاری خود در جهت ارج نهادن به این وظیفه ی خطیر برآمده و توانسته از جمله مراکزی شناخته شود که یکی از بهترین ها است. این بهتر بودن را با پشت سر گذاشتن رمز و راز های بسیار و بکار گیری شایسته ترین نیرو و همچنین تلاش در جهت ارائه مناسب ترین قیمت با کم کردن سود خود انجام داده و برای پیش بردن این عمل از هیچ کاری دریغ نمی کند. این مجموعه از مهم ترین نمایندگی های سطح کشور است که علاوه بر فروش به تعمیر و تعویض قطعات پرداخته و در کنار انجام این عمل ها در ابتدا تلاش کرده تا سرعت کار را زیاد کند و در مقابل قیمت را کاهش دهد تا راهی برای جلب و سلب آسایش مشتریان ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]