اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015720018272

ارزان ترین لایک اینستاگرام را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟

کد: 140012015720018272

https://bit.ly/3h52smV

، (اخبار رسمی): این این پست سایتی را معرفی میکنیم که برای خرید فالوور و لایک اینستاگرام ، قیمت بسیار به سرفه ای دارد و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک است و با خیال راحت میتوان از آن خرید کرد.

ارزان ترین لایک اینستاگرام را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟
ارزان ترین لایک اینستاگرام را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟

در این پست سایتی را معرفی میکنیم که برای خرید فالوور و لایک اینستاگرام ، قیمت بسیار به سرفه ای دارد و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک است و با خیال راحت میتوان از آن خرید کرد.

با جستجوی کلمه خرید لایک در گوگل به قیمت های نجومی بسیاری برخورد خواهید کرد. اما دلیل گرانی برخی از این قیمت ها چیست؟ آیا ارزانتر از این قیمت ها ، نشان دهنده جعلی و بی کیفیت بودن این نوع محصولات است؟

جالب است بدانید در حوضه فروش لایک و فالوور ، سایت هایی که در گوگل برای شما نمایش داده میشود ، حدود 3 تا سایت اول متعلق به یک شرکت است و قیمت هایی که در این سایت ها نمایش داده میشود ، از یک نوع محصول بوده و دو سایت در رتبهای دیگر نتایج گوگل ، کمی گرانتر از سایت اول است ، زیرا تبلیغ بسیار خوبی برای سایت اول میباشد تا همیشه در نتایج گوگل اول باقی بماند. اما این اول بودن ، نشانه ارزانی و با کیفیت بودن محصولات است؟ قطعا خیر. زیرا فالوور ها و لایک هایی که فروخته و با سرور ارسال میشوند ،تمام آنها کیفیت 100 درصدی ندارند و مشکلات خود را دارند.

اما ارزانی چطور؟ ارزانی بودن سایت اول را میتوان با مقایسه با سایت دوم و سوم فهمید که سایت اول بسیار ارزانتر از سایت های دوم و سوم است. اما این نیز نوعی تبلیغ به سود سایت اول است.

هر کا فالوور را با قیمت بالای 10 هزار تومان تا حتی 20 هزار تومان به فروش میرسانند. اما در این میان سایتی وجود دارد که رتبه اول نمیباشد ، اما به دلیل وجود نماد اعتماد ، میتوان به آن اعتماد کرد. سایتی که برای خرید لایک اینستاگرام مبلغ 1300 تومان برای 1000 لایک پرداخت خواهید کرد!!

این سایت که شیراز سوشال نام دارد ، کار خود را در سال 1400 آغاز کرده است و محصولات خود را بسیار ارزان به فروش میرساند. برای خرید فالوور اینستاگرام از این فروشگاه برای 1000 فالوور فقط 9000 تومان پرداخت خواهید کرد. دلیل این ارزانی ، بی کیفیت بودن خدمات نیست ، بلکه مشکل ، گران فروشی سایت هایی است که جایگاهای اول را در نتایج گوگل کسب کرده اند و با اعتمادی که کاربران به سایت های رتبه اول دارند ، هر چه گرانتر نیز بفروشند ، کاربران به دلیل اعتماد به نتایج گوگل ، و معیار قرار دادن جایگاه گوگل برای اعتبار ، این هزینه های زیاد را قبول میکنند. اما کافیست سایت های دیگر را بررسی کنید تا متوجه شوید که قیمت های کمتری نسبت به سایت های رتبه برتر دارند.

چطور میشود به سایت هایی که در نتایج گوگل رتبه ندارند ، اعتماد کرد؟

برای اعتماد به این نوع سایت ها ، بررسی نماد اعتماد از ارگان دولتی اینماد بهترین راه است. اینماد ، سازمانی است که هویت مدیران هر نوع کسب کار را استعلام میگیرد و بررسی میکند ، در صورت واقعی بودن هویت فروشندگان یک محصول ، به آن شخص نماد تعلق میگیرد. در صورتی که شکایتی از این کسب و کار ها داشته باشید ، میتوانید با مراجعه به اینماد ، به راحتی شکایت خود را مطرح کرده و سفارشات خود را پیگیری کنید و دیگر نیازی به مراجعه و شکایات قضایی نخواهید داشت و به آسانی میتوانید مشکلات خود را پیگیری کنید. حال از آنجا که تمام هویت این فروشندگان توسط این سازمان بررسی شده و تایید شده ، تمام مسئولیت های اعتماد شما به عهده این سازمان بوده و تمام خواستهای شمارا پیگیری میکنند . مدیران کسب و کار نیز برای از دست ندادن نماد اعتماد و... قطعا مجبور به پیگیری مشکلات کاربران هستند و اگر پیگیری نکنند ، بعد از 48 ساعت نماد خود را از دست داده و خسارات بسیاری را باید پرداخت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]