اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101035779418272

آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب با روش های جدید 1401

کد: 140101035779418272

https://bit.ly/3iV2BKJ

، (اخبار رسمی): آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب با روش های جدید 1401 ، بهترین ترفند هایی که میتوانید میزان سابسکرایب کانال یوتیوب خود را افزایش دهید.

افزایش سابسکرایب یوتیوب با روش های جدید 1401
آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب با روش های جدید 1401

در این پست آموزشی ، روش های افزایش سابسکرایب یوتیوب را به شما آموزش میدهیم که در هیچ جا ذکر نشده و بیش از 5 ترفند جدید نیز اضافه شده است.

با افزایش سابسکرایب یوتیوب ، به درآمد بسیار بالایی در یوتیوب خواهید رسید.اما با وجود رقابتی که وجود دارد ، کسب سابسکرایب یوتیوب ، بسیار سخت شده است.

  • co-citation (روش کوسایتیشن)

آیا پیت‌بول (خواننده) را میشناسید؟ قطعا این خواننده را از زمانی میشناسید که در کنار دیگر خوانندهای محبوب مانند جنیفر لوپز و... دیده شد.پیتبول با هنری که داشت ، خود را در کنار خوانندهایی مانند مارک آنتونی، شکیرا، کریس براون، ایکان، امینم، فلو رایدا، جیسون درولو و... نشان داد و این باعث شد تا در کنار معروفیت این خوانندگان ، خود نیز معروف شود و به اعتبار و افتخارات بسیاری دست پیدا کند. 

حال اگر در کنار دیگر خوانندگان ، آهنگی نمیخواند ، میتوانست تا این حد معروف شود ؟ قطعا خیر.

پس روشی که ابتدا به شما آموزش میدهیم ، این است که با اشخاصی که قبلا در یوتیوب فعالیت دارند ، همکاری کنید .این همکاری در ابتدا ممکن است هزینه داشته باشد ، اما بسیار پر بازده تر است. به یوتیوبر های معروف پیام دهید و از آنها بپرسید که شرایط همکاری با آنها چگونه است . اگر همکاری با شما را قبول نکردند ، بهتر است بحث هزینه را پیش بکشید و برای هر همکاری و معرفی شما ، هزینه ای را بپردازید.

اگر آن شخص یوتیوبر معروفی است و شما را به عنوان یوتیوبر حرفه ای در زمینه دیگر گیم ها معرفی کند (به روش تبلیغ استوری و..) باعث میشود اشخاصی که آن شخص را دنبال میکنند و  به گیم و استریم علاقه دارند نیز شمارا با اعتبار آن شخص ، دنبال کنند. اما اگر همین هزینه را در پیج های سرگرمی و فان و عمومی صرف کنید ، ،با هزینه چندین برابر نیز ، آنقدر که میتوانید از استریمر معروف ، سابسکرایب کسب کنید ، از دیگر پیج ها نخواهید توانست!

بهترین روش اطلاع رسانی از استریم شما ، اینستاگرام است ، اگر آن شخص استریمر اکانت با فالوور زیاد در اینستاگرام دارد ، از آن بخواهید ویدئو یا لایو شما را معرفی کند ( با هزینه یا بی هزینه )

اما فراموش نکنید که در کنار اعتبار آن استریمر ، نیاز است که کیفیت کار شما نیز بالا باشد تا آن استریمر تبلیغات شما را قبول کند.

  • روش دوم ، فعالیت در تمام شبکهای اجتماعی

شاید سخت باشد ، اما بسیار پر بازده است ! زمانی که در یوتیوب کانال ساختید ، و ویدئو منتشر کردید ، تیکهایی از آن ویدئو را در دیگر شبکهای اجتماعی منتشر کنید و از کاربران بخواهید که برای مشاهده ویدئو کامل ، به کانال شما در یوتیوب مراجعه کنند!

با کیفیت ترین ویدئو خود را برای انتشار در یوتیوب انتخاب کنید ، زیرا اگر کیفیت ویدئو کم باشد ، احتمال اینکه کاربران و بازدید را از دست بدهید ، بسیار است!

به عنوان مثال ، در اینستاگرام پیج ، در تلگرام کانال ، در توییتر اکانت بسازید . در آپارات ، تماشا ، نماشا ، میهن ویدئو نیز حساب بسازید و تیکهای جالب و فان و... ویدئو های خود را منتشر کنید.

  • سه ثانیه طلایی در اینستاگرام !

شما از فعالیت در اینستاگرام و جذب فالوور ، بسیار زیاد میتوانید برای کانال یوتیوب خود ، سابسکرایب به دست آورید ، ولی جذب فالوور در اینستاگرام آسان نبوده ، ولی با ترفند های مخصوص خود میتوانید دنبال کنندهای بسیاری را به دست آورید.

اگر ویدئویی در اینستاگرام منتشر کنید ، فقط 3 تا 5 ثانیه طلایی اول ویدئو های خود ، فرصت دارید توجه کاربر را به خود جلب کنید!در سه تا پنج ثانیه اول کلیپ های خود ، باید جالب یا خنده دارترین تیکه از هر قسمت ویدئو خود را در ابتدای ویدئو قرار دهید تا توجه کاربر را به خود جلب کنید.اگر در 3 تا 5 ثانیه نتوانید توجه کاربر را جلب کنید ، کاربر ویدئو شما را رد کرده و به سراغ دیگر ویدئو های اینستاگرام میرود و شما فرصت اینکه هنر و تخصص خود را به نمایش بگذارید و فالوور جذب کنید را از دست خواهید داد!

پس چند ثانیه از هر قسمت جالب ویدئو خود را کپی کنید و در ثانیه های اول ویدئو های خود نمایش بگذارید تا اگر کاربر از آن 5 ثانیه کلیپ لذتی برد ، تا انتهای ویدئو شما را دنبال کند.

  • ویدئو های خود را بدون کادر و طراحی لوگو منتشر نکنید .

قطعا تا حالا توجه کردید که پیج اینستاگرام یا کانال های یوتیوب که برای ویدئو های خود تصاویر و کادر های زیبا طراحی میکنند ، تعداد فالوور و بازدید بیشتری دارند.حتی اگر از نظر کیفیت و هنر ، کمتر از دیگر ویدئوهایی باشند که کادر و طراحی ندارند!

  • خود را از دوربین مخفی نکنید.

برای اینکه اعتماد کاربران به خود را بیشتر کنید ، سعی کنید خود را در دوربین نشان دهید ( با هر نوع پوششی ، حتی با ماسک مخصوص خود)

کاربران بیشتر جذب افراد و پیج هایی میشوند که براشون هویت استریمر مشخص باشد . چرا که اکثر پیج های اینستاگرام کپی هستند و اکثر ویدئو ها کپی از دیگر ویدئو های دیگر پیج ها است و کاربران اگر مشاهده کنند که شما خود را در دوربین نشان نمیدهید ، ممکن است خیال کنند که پیج شما ، فن پیج یا پیج فیک یک شخص است.

  • سابسکرایب یوتیوب خریداری کنید

خرید سابسکرایب یوتیوب ، به شدت تاثیر گذار است . چرا که کاربرانی که به دنبال استریم یا موضوع خاصی در یوتیوب میگردند ، کانالی را سابسکرایب میکنند که دنبال کننده های بیشتری دارد(راهی وجود ندارد که کاربر متوجه شود تعداد سابسکرایب واقعی یا فیک است)

اما در باید مراقب باشید که یوتیوب ، متوجه افزایش ناگهانی سابسکرایب ها خواهد شد و ممکن است سریع پیج شما را مسدود کند  ، پس زمانی اقدام به خرید سابسکرایب یوتیوب کنید که قبل از آن ، سابسکرایب های طبیعی به دست آورده باشید. اگر هزار سابسکرایب یوتیوب از راه واقعی و بدون خرید کسب کرده اید ، فقط اقدام به خرید 500 سابسکرایب یوتیوب کنید . اگر عجله دارید و هنوز سابسکرایب ندارید، سعی کنید به تعداد بسیار کم در روز ، سابسکرایب خریداری کنید. یعنی امروز 50 عدد سابسکرایب و فردا 30 عدد و پس فردا 40 عدد و همینطور کم کم اقدام به خرید کنید و به ناگهان در یک روز 1000 سابسکرایب خریداری نکنید!

اما توجه کنید که سابسکرایب فیک خریداری نکنید ، چرا که ریزش پنج تا ده تایی فالوور های واقعی بسیار بهتر و طبیعیتر از سابسکرایب هایی میباشد که هیچ ری اکشنی ندارند و این ضرری به شما نخواهد زد.

  • عنوان قابل جستجو در گوگل برای ویدئو های خود انتخاب کنید

شاید به جرات میتوان گفت که بالای 80 درصد از بازدید های یک ویدئو از طریق جستجوی کاربران از سمت خود است.  سعی کنید عنوانی برای ویدئو خود انتخاب کنید که دور از ذهن کاربران نبوده و آن عنوان توسط کاربران در گوگل ، سرچ داشته باشد.

به عنوان مثال یک ویدئو را میخواهید منتشر کنید ، حال عنوانی که ممکن نیست توسط شخصی جستجو شود :

{ امروز gta رو به بازی کردم ، امید وارم خوشتون بیاد } همانطور که از عنوان مشاهده میکنید ، این عنوان هرگز به ذهن کسی خطور نخواهد کرد به در گوگل جستجو کند.

اما : { بررسی و معرفی بازی gta v } این عنوان ، دقیقا همان چیزی هست که تمام کاربران آن را در گوگل جستجو میکنند تا به ویدئو مورد نظر برسند و ویدئو هایی که با این عنوان در نتایج گوگل نشان داده میشود ، به شدت بازدید بسیاری را کسب خواهند کرد. 

دقیقا عنوان را در خط اول کپشن ویدئو ها باید به کار ببرید و در خط های بعدی  ،هر نوع توضیحی که میخواهید. با  این کار ، ویدئو شماهم در گوگل نشان داده میشود و بازدید بسیاری را کسب خواهید کرد.

  • هر شب ، در یک پلتفرم ، استریم نکنید 

اگر قصد استریم دارید ، سعی کنید همزمان در یوتیوب ، آپارات ، توییچ و دیگر شبکهای استریم ، همزمان اقدام به استریم کردن کنید.چرا که وقت و عمر شما بسیار با ارزش است و هر کاربر در هر زمان ، در یکی از پلتفرم های استریمری سر میکند و شما با این کار ، شانس بیشتری برای کسب سابسکرایب خواهید کرد.

  • خود را برای بد دهانی ها و ناسزایی ها آماده کنید

کاربران بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که ممکن است از ویدئو و سبک ویدئو های شما راضی نباشد و اقدام به توهین و ناسزا گویی کند که این مورد دلایل بسیاری دارد. هرگز اینجور موارد را به خود نگیرید و سعی کنید هرگز ناسزاگویی هارا قبول نکنید. قدیمی ترین ویدئو های هر استریمر را مشاهده کنید و کامنت های پست های قدیمی را با کامنت های پست های جدید مقایسه کنید که مشاهده میکنید بسیار فرق دارد.شما اگر سنگ هم باشید ، روز به روز با انتشار ویدئو ها و کسب تجربه های زیاد ، تبدیل به طلا خواهید شد . هرگز کار و هدف خود را به خاطر حرف دیگران ، حتی افراد نزدیک خود را کنار نگذارید.

ویدئو های قبلی استریمر ایرانی معروف ، آریا کئوکسر را مشاهده که کنید ، میبینید که کیفیتش به شدت بد بوده ، اما به حرف مردم و ناسزاگو ها نکرده و روز به روز کیفیت کار و ویدئو های خود را افزایش داده.

  • اخبار و مطالب روز را دنبال کنید

در شبکهای اجتماعی به صورت بازاریابی محتوا ، فعالیت کنید ، اما نه به قصد جذب سابسکرایب یوتیوب ، فقط به قصد اینکه اکنون در فضای اینترنت چه خبر است و مردم چه محتوایی را بیشتر دنبال میکنند. اگر خبر از رویداد جالب شده است ، بهتر است سریع دست به کار شوید و محتوایی برای آن رویداد تولید کنید و عنوان را مربوط به آن رویداد و خبر انتخاب کنید تا کاربرانی که در مورد آن رویداد و خبر در گوگل جستجو میکنند ، ویدئو شما را هم در یوتیوب مشاهده کنند.

  • خود را بزرگتر یا حقیر تر از سابسکرایب های خود تصور نکنید

سعی کنید به مخاطبین خود به صورتی برخورد کنید که نه از آنها سرتر یا حقیرتر هستید. با مخاطبین خود رفیق باشید و با جملات زیبا با آنها سخن بگویید ، به طوری که چندین سال است که دوستای مجازی هستید ! اما حقیر تر هم نشان ندهید که باعث عدم اعتماد و کسر اعتبار شما نزد طرفدارانتان شود.

  • بر اساس زمانبندی و برنامه ریزی ، ویدئو منتشر کنید

اگر محتوایی ندارید یا محتوا های بسیار کمی دارید ، سعی کنید به طوری فعالیت کنید که کاربران خود را زیادی منتظر نگذارید.

اگر هر روز ویدئو منتشر کنید و یک هفته فعالیت خود را متوقف کنید ، مخاطبین بسیاری را از خود نا امید میکنید و بازدید های ویدئو شما به شدت کاهش پیدا میکند.مخاطبینی که هر روز به پیج شما مراجعه میکنند و تا چند روز متوجه شوند که دیگر فعالیت ندارید ، ممکن است به کانال های دیگر مراجعه کنند و دیگر به پیج شما بر نگردند.

بهتر است هفته ای یکبار ویدئو منتشر کنید تا هر روز فعالیت کنید و یک هفته فعالیتتون متوقف شود. یا یک یا سه روز در میان....اگر در یک روز ، چندین ویدئو ضبط کردید ، همه را در همان روز منتشر نکنید و سعی کنید در زمان بندی مناسب خودش آن را منتشر کنید.

به انتهای آموزش افزایش سابسکرایب یوتیوب رسیدیم . توجه کنید که انجام تمام کار های بالا به صورت هزمان باهم ، سرعت افزایش سابسکرایب های شما را افزایش خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]