اطلاعات تماس
  • 091048*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045727018234

بررسی معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوچرخه ایران و دنیا

کد: 140012045727018234

https://bit.ly/3sbm0fw

، (اخبار رسمی): دوچرخه یکی از ابزار های مهم در قرن کنونی است که هم برای دوچرخه سواران و هم برای مردم عمومی کاربر دارد و در انواع سایز ها و برند ها برای سنین های مختلف کودکانه، بزرگسال، دخترانه و پسرانه خرید می شود.

بررسی معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوچرخه ایران و دنیا
بررسی معتبرترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوچرخه ایران و دنیا

دوچرخه یکی از ابزار های مهم در قرن کنونی است که هم برای دوچرخه سواران و هم برای مردم عمومی کاربر دارد و در انواع سایز ها و برند ها برای سنین های مختلف کودکانه، بزرگسال، دخترانه و پسرانه خرید می شود. همچنین در مناطق مختلف برای دوچرخه سواری میتواند تنوع داشته باشد از قبیل دوچرخه های کوهستان، کورسی، زمستان که کاربرد های مختلفی دارند.

فروشگاه دوچرخه آریا چرخ یکی از بزرگترین فروشگاه های حضوری و آنلاین فعال در زمینۀ فروشِ نه تنها دوچرخه بلکه ماشین شارژی، لوازم جانبی و قطعات دوچرخه است. این فروشگاه از زمان تأسیس تا کنون فعالیت خود را همگام با بروزترین اصول مشتری مداری و روش های تازۀ خدمت رسانی، گسترش داده تا جاییکه فروشگاه اینترنتی آریا چرخ را به راه انداخته تا بستر خرید آنلاین و حضوری همزمان برای خریداران مهیا باشد. آریا چرخ اساسِ فعالیت خود را بر جلب رضایت مشتری بنا کرده و از این رو روز به روز به تعداد مشتریان آن اضافه می شود. در این فروشگاه ده ها محصول از دوچرخه گرفته تا لوازم و قطعاتِ آن یافت می شوند که از 16 برند مختلف و چندین نوع هستند. این فروشگاه قدمتی 10 ساله در فروش دوچرخه دارد که آنرا از سایر دوچرخه فروشی ها متمایز می کند، قدمتی که همواره با تلاش برای ترقی توأم بوده است. از آنجا که آریا چرخ در صدد ارائۀ پاسخ به تقاضای مشتریان از همه اقشار با هر سن و خواسته ای است، ورایِ جمع آوری بهترین و با کیفیت ترین دوچرخه ها، دست به ابتکار عمل زده و ماشین شارژی هم به کالکشن خود اضافه کرده است. بعلاوه تمام قطعات دوچرخه مانند شانژمان و لوازم دوچرخه مثل لباس دوچرخه سواری نیز در این فروشگاه پیدا می شود.

همانطور که اشاره شد این برند مرغوبترین و کاراترین محصولات را گردهم آورده تا کامل ترین مجموعه را برای بزرگترین طرفدارانِ دوچرخه به نمایش بگذارد. آفروشگاه اینترنتی آریا چرخ به آدرس اینترنتی ( arya-charkh.ir (ده ها دوچرخه از 16 برند معتبر و مطرح را در دل خود جای داده و حالا بعد از تلاش های فراوان جهت ارتقاء وضعیت خود، به جایگاه والایی در میان فروشگاه های دوچرخه در سر تا سر ایران رسیده است بطوریکه حالا به نمایندگی تمامی 16 برند موجود در خود تبدیل شده است. از میان این برندها نام جاینت بزرگترین تولید کنندۀ دوچرخه در جهان نیز به چشم می خورد که کسب نمایندگیِ آن یک افتخار و امتیاز بزرگ برای آریا چرخ بوده است. مدیران این مجموعه نتیجۀ 10 سال تجربه، تحقیق، کوششِ بسیار، مشاهده رفتار و شناسایی نیازهای مشتریان را الگوی خود در انتخاب و عرضۀ محصولات و خدمات  قرار داده اند تا عالی ترین تجربه از خرید دوچرخه را در ذهن خریداری ثبت کنند. در ادامه تعدادی از این محصولات و خدمات را بازگو خواهیم کرد و در انتها مقایسه ای بین فروشگاه اینترنتی آریا چرخ را با دو وبسایت BIKE DISCOUNT و BIKES ONLINE را شاهد خواهیم بود.

هر آنچه در پیِ آن هستید در آریا چرخ پیدا می شود آریا چرخ به دوچرخه دوستان نوید می دهد که بابت تنوع محصولات خیالشان آسوده باشد و با اطمینان پا به این فروشگاه بگذارند یا آدرس وبسایت را در مرورگر وارد کنند زیرا همه می توانند در آنجا به مراد دل خود برسند. کالاهایی که در این فروشگاه توزیع می شوند در دسته های کلیِ دوچرخه، لوازم دوچرخه و قطعات دوچرخه تقسیم می شوند که در این میان دستۀ دوچرخه خود به چند صورت شاخه بندی می شود.

دوچرخه در فروشگاه اینترنتی آریا چرخ برای سهولت دسترسی به بخش های مختلف دسته بندی صورت گرفته که در سربرگ ها قابل مشاهده است. یکی از این دسته ها با عنوان دوچرخه مشخص شده است که با نگهداشتن اشاره گر روی آن خواهید دید که چندین گروه دیگر که سایزها و انواع (در دوچرخۀ بزرگسال)، بانوان و بچگانه را شامل می شوند نیز در اینجا مورد اشاره قرار گرفته است.

دوچرخه بزرگسال: دوچرخه های بزرگسال را می توان غنی ترین کالکشن این برند دانست زیرا تعداد آنها از 100 نیز عبور می کند. دوچرخه های بزرگسال در این فروشگاه در انواع کوهستان، شهری، کورسی، ساحلی و برقی از 16 برند مختلف عرضه می شوند. اگر دقیق تر دوچرخه های بزرگسال را بررسی کنیم مشاهده می کنیم که دوچرخه های کوهستان نسبت به تمام انواع دیگر غنی تر است در حالیکه دوچرخه های ساحلی کمترین تعداد را دارند. از لحاظ برند نیز باید گفت که بیشترین تعداد دوچرخه به جاینت با 198 عدد وسیله، تعلق می گیرد.

سایز دوچرخه های بزرگسال مبنایِ دیگری برای گروهبندیِ آنها است که  از 26 آغاز شده با 5/27 و 28 ادامه یافته و به 29 ختم می شود. این نوع گروهبندی برای یافتن بهترین دوچرخه برای فیزیولوژی مختص به هر دوچرخه سوار حیاتی است. مسئولین فروشگاه آریا چرخ با علم بر این مطلب مهم که هر دوچرخه سوار به سایز مطابق با بدن خود نیاز دارد و این سایز از شخصی به شخص دیگر ثابت نیست، دوچرخه هایی در تمام سایزهای مذکور را موجود کرده اند. 5/27 با اختلاف کم پر تکرارترین سایز در این فروشگاه است و 26 با وجود تنوع کمترین تعداد را در این وبسایت دارد.

دوچرخه بانوان: جاینت هیچ گروه از دوچرخه دوستان را از قلم نینداخته و بانوان نیزاز امر مستثنا نیستند. مجزا بودن ساختار و آناتومی بدن بانوان و آقایان سرمنشأ تفاوت بین این دوچرخه هاست. دوچرخه های بانوان در این وبسایت در سایزهای مختلف و از سه برند بسیار پرآوازۀ LIV، اسکات و فلش در انواع شهری و کوهستان به فروش می رسند. البته این دوچرخه ها در حال حاظر موجود نیستند اما در مدت زمان کوتاهی موجودی آنها شارژ شده و دوچرخه های جدیدتر نیز به این کالکشن اضافه می شوند.

دوچرخه کودک: دوچرخه کودک به دوچرخه هایی گفته می شود که برای استفاده کودکان و در سایزهای 12، 14، 16، 20 و 24 تولید می شوند. این دوچرخه ها به دلیل حساسیت بالای گروه سنیِ هدف باید از لحاظ فنی و کیفی ممتاز باشند. آریا چرخ با آگاهی از این موضوع دوچرخه های کودک از بهترین برندها مثل قناری را در خود جای داده که در تمامی سایزها ارائه می شوند.

قطعات بعد از یافتن دوچرخۀ مورد نظر خود در این وبسایت که احتمال دست خالی خارج شدن از آن با این رِنج گستردۀ تنوع در محصولات و بازهٔ قیمت تقریباً صفر است، ممکن است از بابت هزینۀ جایگزینی و کمیاب بودن قطعات بترسید. اما آریا چرخ برای پاسخ به این نیاز هم برنامه های گوناگونی وضع کرده است تا هیچ نگرانی باعث خلل در لذت دوچرخه سوار از سواری نشود. این فروشگاه تمام اجزاء با اهمیت دوچرخه را داراست که همگی از مرغوبترین و محبوبترین برندها برگزیده و بفروش می رسند. شیمانو یکی از این برندهاست که اولین بار در ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد و دقیقاً صد سال بعد از آن حالا به یک قطب در صنعت ساخت قطعات دوچرخه تبدیل شده است. اگر در حین دوچرخه سواری یکی از قطعاتِ شانژمان، تیوب و تایر، شیفتر، دسته دنده، خودرو، زنجیر و ... در دوچرخۀ شما دچار مشکل شد به فروشگاه اینترنتی یا حضوریِ آریا چرخ سر بزنید قطعاً با کیفیت ترین ورژنِ قطعه ای که به دنبالش هستید را در آن می یابید.

لوازم جانبی بدنبال بست قمقه می گردید تا هنگام سواری تشنه نمانید؟ دسته آچار می خواهید تا در صورت مواجهه با مشکلات فنی به بن بست بر نخورید؟ کامپیوتر، کیلومتر شمار و ساعت لازم دارید تا همه چیز تحت کنترلتان باشد؟ به لباس، عینک، دستکش و کفش دوچرخه سواری نیاز دارید تا حرفه ای برانید؟ باربند دوچرخه، کولۀ دوچرخه سواری، تلمبۀ دوچرخه و ... و بیشتر از آن را می توانید در آریا چرخ پیدا کنید بدون اینکه مجبور باشید چند وبسایت دیگر را چک کنید یا از مغازه ای به به مغازۀ دیگر بروید.

خدمات خدمات آریا چرخ چه قبل از خرید، چه در حین انجام آن و چه بعد از نهایی کردن آن، شامل حال خریداران می شود که خود نشانی است مشهود بر احترام این فروشگاه برای نظر مشتریان. در قسمت های بعد چند نمونه از این خدمات را بازگو خواهد شد تا بهتر این فروشگاه را بشناسید.

1.      در مرحلۀ اول دریافت مشاوره: متخصصین در آریا چرخ همواره گوش بزنگ هستند تا به سوالات شما از طریق تماس تلفنی، واتساپ و ایمیل پاسخ دهند. این متخصصین همچنین با علم و دانشی که در این زمینه دارند می توانند مسیر انتخاب دوچرخه توسط مشتری را روشن تر سازند.

2.      مشتری مداری: مسئولین آریا چرخ با فعالیت در پلتفرم های گوناگون مثل کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام سعی کرده اند رابطه خود با مشتری را تقویت کرده و حفظ کنند. همچنین کادرِ این فروشگاه آماده اند با حوصله و با رفتار حرفه ای خریداران را راهنمایی کنند.

3.      کیفیت بالا در نتیجۀ اصالت تضمین شده: هیچ محصولی اعم از دوچرخه، قطعه ولوازم دوچرخه بدون ضمانت اصالت و گارانتی بفروش نمی رسد چراکه تمامی آنها از مجاری قانونی وارد شده و آریا چرخ گواهی وزارت صنعت، معدن و تجارت را داراست.

4.      پیشنهادات ویژه: این برند عرضه کننده دوچرخه در وبسایت پویای خود پیشنهادات ویژه ای مثل تخفیفات و ارسال اکسپرس و رایگان را به خریداران ارزانی می دارد. همچنین این برند فرصت عودت کالا را فراهم کرده تا شما در صورت عدم رضایت کالا از این فرصت استفاده کنید.

5.      نازل ترین قیمت در بازار: فروشگاه آریا چرخ تضمین می کند که محصولات خود را با کمترین قیمت به دست خریدار می رساند.

آریا چرخ VS بایک آنلاین (BIKEONLINE) VS BIKE_DISCOUNT حوزۀ فعالیت فروشگاه آنلاین آریا چرخ محدود به دوچرخه، قطعات دوچرخه و لوازم آن است. اگرچه حتی با این تفاسیر با وبسایت جامع و کاملی روبرو هستیم، می توان گفت در مقایسه با وبسایتی مثل www.bikesonline.com که بیشتر از انواع دوچرخه و محصولات مرتبط با آن را در خود جای داده یک ضعف بحساب می آید. به محض ورود به فروشگاه اینترنتی آریا چرخ با چندین تصویر برخورد خواهید کرد که هر کدام با لینکی به یک سری اطلاعات نظیر دوچرخه ها یا قطعات متصل است. همچنین در نوار بالای وبسایت شاهد 5 سربرگ هستیم که یا گروهبندی محصولات مختلف را نشان می دهند یا مختصر توضیحی دربارۀ تاریخچه این فروشگاه را در اختیار بازدید کنندگان می گذارند. در این صفحه که نخستین مواجهۀ شخص با فروشگاه است محتواهایی مانند تصاویر و لینک های مرتبط به صفحات خاص مثل دوچرخه های بزرگسال اقتصادی یا لوازم و قطعات گوناگون مانند کلاه دوچرخه سواری و شانژمان، اطلاعاتی در مورد نحوۀ ارتباط با فروشندگان و اشاره به چند مورد دوچرخه است، وجود دارد. در قسمت های پایین تر برندهای موجود در این فروشگاه در معرض دید قرار گرفته و پایین تر از آن گزیده ای از مقالات قسمت بلاگ آپلود شده که می توانید نسخۀ کامل را با کلیک بر آنها مطالعه کنید. از نکات مثبت اینکه در این وبسایت علاوه بر طبقه بندی محصولات بر اساس نوع، سایز، جنسیت و سن، بازدید کننده می تواند با استفاده از فیلترهای فعال رِنج قیمت، سایز، برند و حتی رنگِ دوچرخۀ درخواستی خود را وارد کرده و به تصمیم نهایی نزدیک تر شود.

بایک دیسکانت ( www.bike-discount.de ) یک فروشگاه اینترنتی آلمانی است که پا را از دوچرخه و محصولات مربوط به آن فراتر گذاشته و از لباس های پیاده روی، دومیدانی و معمولی تا ملزومات ورزش های زمستانی مثل اسکی و دستکش را در خود جای داده است. به محض ورود به این وبسایت شما می توانید زبان انگلیسی را انتخاب کنید تا گزینه ها را بخوبی متوجه شوید. سربرگ های این وبسایت به پنج گروه دوچرخه،وسایل کوهنوردی مثل کفش های مخصوص، لباس های عادی مثل جین و هودی، ملزومات دومیدانی مانند کفش و کمربندِ قمقمه و لوازم ورزش های زمستانی، تقسیم می شوند. گروه دوچرخه خود 7 شاخه دارد که شامل لباس، لوازم جانبی، دوچرخه، قطعات، تجهیزات، لوازم الکترونیکی و ... می شود. این تنوع خود یک امتیاز بزرگ در برابر دو وبسایت دیگر بحساب می آید. از نقاط قوت این وبسایت تخفیفات آخر فصل آن است که گاهاً به بیش از 30 درصد می رسد. نکته منفی؟ ما به آن دسترسی نداریم و ارسال به اینجا یا بسیار هزینه بر است یا کاملاً غیر ممکن، همچنین با وجود این تخفیفات قیمت ها بالا هستند.

آنلاین شاپ یک فروشگاه اینترنتی دوچرخه آمریکایی است که می توان گفت شباهت بیشتری به آریا چرخ دارد. در این فروشگاه نیز با دسته بندی بر اساس نوع محصول سر و کار داریم که در سربرگها کاملاً واضح هستند. 5 گروه دوچرخه، قطعات دوچرخه، لوازم دوچرخه و لباس دوچرخه (دستکش و کلاه) در این وبسایت نشان داده شده اند.آنلاین شاپ زمینه ای آماده کرده تا دوچرخه دوستان بصورت اقساطی و بدون سود، دوچرخۀ مورد علاقه خود را خرید کنند. همچنین این فروشگاه درست مثل آریا چرخ امکان عودت کالا را به دوچرخه سوار می دهد. مسئولین این وبسایت ادعا دارند که تمام واسطه ها را حذف کرده و از این رو مانند آریا چرخ بهترین قیمت را به خریداران ارائه می کند. وجه منفی این فروشگاه تنوع کم محصولات نسبت به BIKE_DICOUNT است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091048*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار