اطلاعات تماس
  • 091048*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045727218234

آریا چرخ از سردمداران فروش دوچرخه، ماشین شارژی و قطعات دوچرخه در ایران

کد: 140012045727218234

https://bit.ly/3BHwGpB

، (اخبار رسمی): آریا چرخ یک فروشگاه با 10 سال سابقۀ درخشان در زمینه توزیع دوچرخه، ماشین شارژی، قطعات دوچرخه و لوازم جانبی چه بصورت انلاین و چه حضوری است. این فروشگاه در نتیجۀ تلاش روز افزون مدیران و تحقیقات گستردۀ آنها برای ارتقاء وضعیت آن، حالا به یکی از بزرگترین مراکز عرضۀ دوچرخه در سطح کشور تبدیل شده است.

آریا چرخ از سردمداران فروش دوچرخه، ماشین شارژی و قطعات دوچرخه در ایران
آریا چرخ از سردمداران فروش دوچرخه، ماشین شارژی و قطعات دوچرخه در ایران

از تنایج تحقیقاتِ مسئولین آریا چرخ می توان از استخدام و تشکیل یک کادر مجرب و حرفه ای یاد کرد که می توانند با خونسردی و بطور تخصصی به سؤالات مشتریان پاسخ دهند و آنها را به سمت انتخابی آگاهانه و مطلوب راهنمایی کنند. اهمیت این راهنمایی زمانی خود را بُروز می دهد که تطابق خرید با نیاز و هدف و شما مطرح می شود.

این برند پرآوازه متنوع ترین کالکشن از محصولات و خدمات را گردهم آورده تا توجه به نیاز و ذائقۀ مشتری را در الویت قرار داده و ثابت کند که احترام به خریدار سرلوحۀ این کسب و کار قابل تقدیر است. این تنوع در طیف گستردۀ برندها و محصولات موجود در آریا چرخ بخوبی مشهود است، تنوعی که شامل 16 برند، 3 دسته محصول و انواع و اقسام خدمات می شود. این برند بعد از تکامل 10 ساله امروز به لحاظ مشتری مداری و پاسخ به خواسته های دوچرخه دوستان، همچنین بعلت جای دادن به با کیفیت ترین دوچرخه ها، ماشین های شارژی، قطعات و لوازم دوچرخه، به چنان محبوبیتی دست یافته که بر سر زبان ها افتاده است. بعد از سالها تحقیق و ایده پردازی و همینطور  پیشرفت هم جهت با  آن، پله های ترقی را یکی از بعد از دیگری پشت سر گذاشته، تا اینکه حالا به نمایندگی تمام این برندها مبدل شده که از میان آنها نام جاینت و SCOTT بزرگترین تولید کننده های دوچرخه در جهان خوش می درخشد. در ادامه این برند را از جهات مختلف بررسی کرده و مقایسه ای با دیگر فروشگاه های اینترنتی ارائه خواهیم داد.

محصولات آریا چرخ را بشماریم و بشناسیم همانطور که در بخش ابتدایی بازگو شد فروشگاه اینترنتی آریا چرخ از لحاظ محصولات کاملاً غنی است و با جمع آوری هر آنچه یک دوچرخه سوار برای یک سواریِ امن و لذت بخش می طلبد را، فضایی را ایجاد کرده که ورود به آن هرچند با دست های خالی، به خروج با دستان پر و لبخندی گشاده ختم می شود. اگر به این وبسایت بسیار پویا سر بزنید در سربرگ ها به سه قسمت برخواهید خورد که با عنوان های دوچرخه، قطعات دوچرخه و لوازم دوچرخه مشخص شده اند. برای درک بهتر گستردگی طیف محصولاتِ این فروشگاه اینترنتی آریا چرخ باید خاطر نشان کرد که تمام اعضای این گروه ها خود به شاخه هایی مانند برند و سایز تقسیم می شوند.

دوچرخه به جد می توان گفت که این گروه از محصولات در فروشگاه آریا چرخ بزرگترین کالکشن را چه در خود فروشگاه، چه در سطح استان و چه کشور داراست. دوچرخه ها در فروشگاه اینترنتی آریا چرخ بر چهار اساسِ دوچرخه بزرگسال، دوچرخه کودک و بانوان طبقه بندی می شوند.

دوچرخه بزرگسال دوچرخه های بزرگسال و در بعضی موارد دوچرخه کودک برای برطرف کردن یک نیاز بخصوص ساخته می شوند که این مهم با یک دوچرخه نوع خاص امکان پذیر است. دوچرخه های بزرگسال در 5 نوع برقی، شهری، کوهستان، کورسی و ساحلی تولید و عرضه می شوند که هر کدام برای استایل و هدف معینی بکار گرفته می شوند. آریا چرخ تمام دسته های دوچرخه را در در دل خود خانه داده به طوریکه ده ها دوچرخه از 16 برند مطرح مانند جاینت، اسکات، المپیا، انرژی، استار و ... در بازه های قیمت گوناگون به بازدیدکنندگان از سایت ارائه می دارد. فقط کافی است با استفاده از فیلترهای فعال رِنج قیمت، برند دوچرخه و قطعات، سایز و مدل، شعاع دایرۀ انتخاب را کاهش داده تا سریع تر و بهتر به سمت تصمیم نهایی گام بردارد.

البته دوچرخه های بزرگسال با توجه به سایز نیز دسته بندی می شوند که 4 سایز 26، 5/27، 28 و 29 را شامل می شود. گفتنی است که آریا چرخ از این نظر هم کالکشنی تمام و کمال جمع آوری کرده و تک تک این سایزها را در خود جای داده است تا به همه خریداران خدمتی نوین برساند.

دوچرخه کودک فروشگاه اینترنتی آریا چرخ به فکر نسل جدید و فرزندان کوچک شما نیز بوده و رِنج زیادی دوچرخه کودک را چه از لحاظ برند و چه از لحاظ مدل و یا سایز فراهم کرده تا کودکان نیز از تنوع این فروشگاه بهره ببرند. این فروشگاه دوچرخه کودک از برندهای راپیدو، استار، المپیا، قناری، بلست و.. در سایزهای 12، 14، 16، 20 و 24 را جهت احترام به علایق تمام خریدارها از هر گروه سنی، وارد کرده است.

دوچرخه بانوان این فروشگاه اینترنتی همچنین دست به خرید و فروش دوچرخه های تخصصیِ  بانوان هم زده تا هیچ گروه از خریداران از قلم نیفتد. در وبسایت آریا چرخ مدل های مختلفِ دوچرخه های بانوان در برندهای پرآوازه و باکیفیت liv و scott مشاهده می شوند که هرچند اکنون موجود نیستند اما به زودی دوباره موجود خواهند شد.

قطعات و لوزام جانبی نگران هستید که بعد از خرید دوچرخه در صورت خراب شدن آن به قطعات اصلی دسترسی نداشته باشید؟ خب، آریا چرخ با دور اندیشی بی نهایت خود، قطعات حیاتی دوچرخه را در فروشگاه عرضه می دارد تا دوچرخه سواران در تکاپو برای قطعات دوچرخه به سختی نیفتند. این سبب می شود که هرگاه یکی از اجزاء دوچرخۀ شخص از کار بیفتد براحتی بتواند مدل های مختلف آن قطعه را در فروشگاه آریا چرخ پیدا کند. قطعات موجود در این فروشگاه شامل تیوپ و تایر، توپ تنه، شانژمان دسته دنده، توپی تنه، گریپ، خودرو، طبق قامه و ...  را شامل می شوند. بیاد داشته باشید که تمام اعضای دوچرخه که برند آریا چرخ در اختیار دوچرخه دوستان قرار می دهد از برندهای برتر مثل شیمانو برگزیده شده اند که طبیعتاً برابر است با بالاترین درجۀ کیفیت.

وجود لوازم جانبی مثل کلاه، دستکش، عینک و لباس دوچرخه، لوازم پیچیده تر مثل کامپیوتر و کیلومتر شمار، آچار دوچرخه و قمقمه و بست قمقمه دوچرخه و ... در این فروشگاه تمام و کمال بودن محصولات موجودِ این برند را به وضوح تداعی می کند. امکان ندارد شما در پیِ وسیله ای به این فروشگاه بروید و آن را در بین محصولات پیدا نکنید. این لوازم هم در بحث قیمت و هم از لحاظ برند و کیفیت، گوناگونی منحصر بفردی دارند که تنها با با وارد کردن مشخصاتِ ریز و جزئی در فیلترها که از وسیلۀ خود انتظار دارید مثل تعیین بازۀ قیمت یا حتی رنگ به سرعت به نتیجه نهایی برسید.

همانطور که از بیانات بندهای قبل می توان فهمید در این فروشگاهِ سر تا سر شگفتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شود و هر جستجویی در فروشگاه آریا چرخ به یک نتیجۀ رضایت بخش خاتمه می یابد.

برند آریا چرخ چه خدماتی را به خریداران عرضه می دارد آریا چرخ در جهت حفظ حقوق مشتری، جلب رضایت وی و احترام به علایق هر کدام از آنها، برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است. این فروشگاه 10 سال سابقه خود در زمینه فروش را  در قالب یکی سری خدمات به خریداران اعطا می کند به شکلی که خرید از این فروشگاه چه در گام های نخست یعنی شناسایی نیاز و هدف و دوچرخۀ مربوط به آنها، و چه بعد از نهایی کردن آن، با خدمات گوناگونی همراه است.

1.      ضمانت اصالت کالا: دوچرخه ها، لوازم جانبی و قطعات این فروشگاه تماماً با ضمانت اصیل بودن ارائه می شوند زیرا از مجاری قانونی وارد می شوند و مجوز رسمی واردات دوچرخه های اصیل را دارا هستند که یعنی کالاهای این فروشگاه با گارانتی معتبر عرضه می شوند.

2.      امکان مشاورۀ تخصصی: کارشناسان فعال در آریا چرخ با تکیه بر علم، دانش و تجربۀ بالای خود بصورت 12 ساعته و در پلتفرم های گوناگونان مثل واتساپ، اینستاگرام و حتی تلفن ثابت آمادۀ پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

3.      امکان عودت کالا: بله، در صورت ناراضایتی می توانید دوچرخه یا هر وسیلۀ خریداری شده را به این فروشگاه بازگردانید.

4.      فروش با نازلترین قیمت: این فروشگاه ضمانت می کند که بهترین قیمت ها را در سطح بازار، بر روی محصولات خود گذاشته که یک امتیاز بزرگ در جذب رضایت مشتریان است.

5.      گارانتی و خدمات پس از فروش: دوچرخه ها، قطعات و لوازم دوچرخه در آریا چرخ بعلت داشتن مجوز از سمت وزارات صنعت، معدن و تجارت، همگی با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریدار تقدیم می شوند که یعنی در صورت برخورد با مشکلات فنی یا موارد دیگر می تواند جهتِ رفع آن به این فروشگاه مراجعه کنید.

6.      فرصت های گوناگون در وبسایت آریا چرخ: اگر قصد دارید خرید خود را در فروشگاه اینترنتی آریا چرخ ثبت کنید با تخفیفات و فرصت های از این قبیل مثل تحویل رایگان و امکان پرداخت درب منزل برخوردار خواهید شد.

مقایسه فروشگاه آنلاین آریا چرخ با دو وبسایت hollandbikeshop و BICYCLE BUY & SELL آریا چرخ وبسایتی که هرگز در آن گم نخواهید شد! به محض ورود به فروشگاه اینترنتی آریا چرخ در همان صفحۀ اصلی متوجهِ سربرگهای دوچرخه، قطعات دوچرخه و لوازم دوچرخه و در ادامهٔ بازدید از آن گزیده ای از خدمات، معرفی برندها، ارجاع به گروه های خاص مانند دوچرخه بزرگسال ارزان قیمت، اشارۀ مختصر به یک سری لوازم، قطعات و دوچرخه ها برای آشنایی بیشتر خواهید شد که بطور کامل و واضح نمایش داده شده تا امکان دسترسی به تمام این بخش ها در همین صفحۀ نخست و با بالاترین سرعت فراهم گردد. بنابراین احتمال گیج شدن در این فروشگاه اینترنتی هنگام بازدید از آن با هدف یافتن دوچرخه مورد نظر به صفر تقلیل یافته است حتی با وجود اینکه ده ها دوچرخه از 16 برند در آن به فروش می رسد. شما در همان صفحه اول با اطلاعات و لینک های متعدد روبرو خواهید شد که نه تنها مستقیماً به بخشِ اختصاصی مرتبط باا آن هدایت می شوید، بلکه حتی در بخش مورد نظر با اطلاعات جزئی تر مواجه خواهید شد تا بیشتر و بیشتر به انتخاب نهایی نزدیک و نزدیک تر شوید.

از نکات مثبت و قابل توجه در این وبسایت بخش بلاگ این فروشگاه اینترنتی است که در آن مقاله های متعددی وجود دارد و بازدید کنندگان با مطالعۀ آنها اطلاعات جامع و کاملی بدست می آورند تا در مسیر انتخاب دوچرخه به وِی یاری رسد. این وبسایت با نشان ملی ثبت و مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت به خریدار اطمینان می دهد که به اعتماد او خیانت نمی کند. همچنین چندین پُل ارتباطی اعم از تلفن، واتساپ و اینستاگرام در این وبسایت ثبت شده است تا هیچ سوالی از طرف خریدار بی پاسخ نماند.

فروشگاه اینترنتی hollandbikeshop فروشگاه اینترنتی hollandbikeshop.com یک فروشگاه هلندی است که شباهتی نزدیک به آریا چرخ دارد. در این وبسایت طبقه بندی به همان شکل که در آریا چرخ صورت گرفته یعنی دوچرخه، لوازم دوچرخه و قطعات دوچرخه البته با اندکی تغییر و اضافه شدن دو گروه برند و لباس. کالکشن فروشگاه hollandbikeshop عجیب و متفاوت است. در قسمت دوچرخه انواعِ برقی، شهری، BMX، FOLDING وجود دارند اما نکتۀ قابل توجه وجود دوچرخه های مادر، پدر بزرگ، باربر و BALANCE است! این دوچرخه ها ویژگی های متمایز کنندهٔ زیادی دارند، برای مثال در جلوی دوچرخۀ مادر یک قسمت برای نشستن کودک تعبیه شده است یا در دوچرخه باربر فریم بطور خاصی طراحی شده تا بتواند یک محوطه نسبتا بزرگ را برای حمل بارهای سنگین، در جلوی دوچرخه جای بدهد. این کالکشن منحصر بفرد از وجوه تمایز بین این وبسایت با آریا چرخ و BICYCLE BUY & SELL است.

وبسایت BICYCLE BUY & SELL صفحه ای برای خرید و فروش دوچرخه می توان گفت که وبسایت bicyclebuysell.com  با رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به دو وبسایت دیگر فعالیت می کند چرا که در این وبسایت پلتفرمی فراهم آمده که فروشندگان در آن متشکل از اشخاص و فروشگاه های مختلف بتوانند محصولات خود را معرفی کرده تا بازدید کنندگان با مشاهده اطلاعات تصمیم به خرید دوچرخه بگیرند. معامله هم به این شکل صورت میگیرد که هر فروشگاه یا شخص فروشنده آدرس، ایمیل یا شماره تلفن خود را برای برقراری ارتباط با خریداران در این وبسایت ثبت می کند و در صورت توافق پرداخت و ارسال کالا انجام می شود آن هم با امنیتی که وبسایت تضمین کرده است. از موارد مثبتِ این فروشگاه اینترنتی این است که در یک صفحه چندین فروشگاه را مشاهده و قیمت ها را مقایسه می کنید که طبیعتا در یک فروشگاه واحد ممکن نیست. توجه داشته باشید که فروشگاه ها و فروشنده های عضو در این وبسایت، علاوه بر فروش دوچرخه به فروش قطعات و لوازم جانبی هم اقدام می کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091048*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار