اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012045727818301

آشنایی با ترک و درمان اعتیاد

کد: 140012045727818301

https://bit.ly/3BKYR6V

، تهران , (اخبار رسمی): افراد مختلف با دلایل مختلفی به مواد های مخدر مختلفی اعتباد پیدا میکنند که میتوان با روش های اصولی درست درمان و اعتیاد را ترک کرد.

ترک و درمان اعتیاد
آشنایی با ترک و درمان اعتیاد

آشنایی با درمان اختلال مصرف مواد افیونی با استفاده از بوپرنورفین

بوپرنورفین یک داروی مسکن مخدر شبیه افیونی است که عمدتا برای درمان اعتیاد به مواد افیونی استفاده می شود، البته مصارف درمانی دیگری نیز دارد.

اگر شما هریک از شرایط زیر را دارید، قبل از مصرف بوپرنورفین به پزشک خود اطلاع دهید:

در صورت آلرژی و حساسیت به بوپرنورفین یا در صورت مصرف داروی مخدر در 6 ساعت گذشته

آسم، آپنه (وقفه تنفسی) خواب و سایر اختلالات تنفسی

بیماری های کبدی و کلیوی

بیماری های روانی یا سابقه اقدام به خودکشی

سابقه اعتیاد به الکل و سایر اعتیادهای دارویی

سابقه تشنج، جراحات سر و تومورهای مغزی

در صورت دارا بودن هرکدام از این شرایط شما باید تحت نظر بستری  و تحت شرایط خاصی با انجام آزمایشهای مخصوص بوپرنورفین را مصرف کنید.

طبق دستور پزشک و تنها با دستور پزشک این دارو را مصرف کنید. دارو را به اشخاص دیگر توصیه نکنید، مخصوصا افرادی که سابقه سوء مصرف دارو و اعتیاد داشته اند. بوپرنورفین ممکن است باعث بروز علائم ترک در افرادی که به مواد مخدر اعتیاد داشته اند، بشود.

داروی بوپرنورفین را در محلی مطمئن قرار دهید که سایر افراد به آن دسترسی نداشته باشند.

از دادن داروی بوپرنورفین به کودکان خودداری کنید.

بسیاری از معتادان هیچگاه بیماری اعتیاد خود را قبول نمی کنند و همواره آنرا انکار می کنند. این افراد بر این باورند که به مصرف مواد مخدر وابسته نیستند و هرگاه اراده کنند می توانند مصرف را قطع کنند. ترک اعتیاد در این بیماران بسیار دشوار است زیرا اولین گام در ترک اعتیاد پذیرش بیماری و پیدا کردن راهکار برای درمان بیماری است.

دسته دیگری از بیمارانی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند کسانی هستند که کاملاً بیماری خود را قبول دارند و به دنبال راهی برای رهایی از این بیماری هستند. برخی از این افراد بارها اقدام به ترک اعتیاد کرده اند و پس از مدتی دوباره به دلایل مختلف به مصرف مواد پرداخته و بیماری آنها عود کرده است. این افراد و خانواده آنها به دنبال روشی قطعی و علمی برای درمان بیماری هستند و سوالی که در ذهن دارند این است که بهترین روش برای ترک اعتیاد چیست؟

انتخاب روش ترک اعتیاد و پیدا کردن یک مرکز ترک اعتیاد معتبر این روزها نیاز به تحقیق دارد، زیرا یکی از دلایل شکست در روند ترک اعتیاد، انتخاب روش درمان اشتباه است.

اصلی ترین دلیل شکست در ترک اعتیاد نادیده گرفتن جنبه روانی این بیماری است.

وقتی یک فرد به مصرف یک یا چند ماده مخدر وابسته می شود علاوه بر وابستگی جسمانی، از نظر روانی نیز به مصرف ماده مخدر وابسته می شود. علاوه بر این وابستگی، اکثر افرادی که به بیماری اعتیاد گرفتار می شوند حداقل به یک یا چند بیماری روانی و اختلال شخصیت دچار هستند و بهترین روش برای ترک اعتیاد روشی است که علاوه بر ترک جسمانی و فیزیکی بیماری، به جنبه های روانی آن توجه داشته و پس از ریشه یابی بیماری ها و دلایل روانی وابستگی به این بیماری، به برطرف کردن و درمان علمی و اصولی آنها بپردازد.

ترک اعتیاد به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای رهایی فیزیکی و روانی فرد از دام اعتیاد به کار گرفته می شود تا فرد معتاد مصرف ماده مخدر را قطع کرده و به زندگی سالم و طبیعی قبل از اعتیاد بازگردد.

با توجه به اینکه محیط درمان نقش بسیار مهم و ویژه ای در درمان دارد، کمپ ترک اعتیاد  سرزمین روشنایی تلاش نموده با ایجاد فضایی با نشاط و سالم دوره ترک را برای مددجویان آسانتر نماید.

مراحل درمان و ترک اعتیاد :
درمان بیماران و سیر بهبود ایشان عموما با علائم محدودیت از مصرف مواد آغاز می گردد که حدودا این مرحله ۱ هفته بطول می انجامد. در این مرحله فرد از مصرف هر گونه مواد مخدر و یا محرک خودداری میکند و در پایان دوره اول فرد به مرحله بیداری میرسد . در مرحله دوم ، دوره مشاوره ها و جلسات انگیزشی و روان کاوی و روان درمانی جهت آمادگی ورود  فرد بیمار درمان شده به جامعه آغاز می گردد .

بهره گیری امکانات رفاهی، ورزشی و تفریحی به منظور ارتقا سطح رضایت بیماران و حفظ آرامش آنها از برتری های کمپ ترک اعتیاد سرزمین روشنایی به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران می باشد.

ما در کمپ ترک اعتیاد سرزمین روشن بهترین ها گردهم آورده ایم تا بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران را ایجاد کنیم. ما با سالها تجربه در درمان و بحث اعتیاد، تمام نیاز ها میشناسیم، به آنها اهمیت میدهیم، اولوین ها را اهمیت داده و هدف درمان و رسیدن به آرامش را هدف اصلی در مرکز قرار داده ایم. تمامی مجوزهای لازم را تهیه کرده و زیرنظر و بازرسی همیشگی بهزیستی عمل میکنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش