اطلاعات تماس
  • 091056*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012065730818307

استارت آپ گردشگری سلامت

تله مدیسین و پرونده دیجیتال پزشکی برای گردشگران سلامت

کد: 140012065730818307

https://bit.ly/3sng5nT

، (اخبار رسمی): برند فرشتگان گردشگری اقدام به راه اندازی گردشگری سلامت در پلتفرم جدید شامل تله مدیسین و پرونده دیجیتال پزشکی کرده است.

ما با تعریف یک اپلیکیشن جامع برای تمامی رشته های متخصصی پزشکی در حوزه های مختلف تمامی بیماران و گیرندگان خدمت را پشتیبانی می‌کنیم.

تله مدیسین و تله های در گردشگری سلامت

در تعریف عملکردی تله مدیسین به معنی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در پزشکی جهت ارتباط پزشک با بیماردر جهت تشخیص و درمان می باشد. در این روش با استفاده از متن ، تصویر و صوت ارتباط مورد نظر بین پزشک و بیمار تشکیل می گیرد. در اصطلاح عامیانه تله مدیسین فقط با عنوان ارتباط تلفنی و صوتی با پزشک معنی می‌شود اما موضوع بسیار گسترده تر از این است.

در نمونه های امروزی تر از ارتباطات تصویری با استفاده از اپلیکیشن های مختلف جهت ارتباط با بیمار جهت تشخیص ، ویزیت و مشاوره پزشکی استفاده می شود اما سیستم های ذخیره اطلاعات پزشکی و مستندسازی پزشکی نیز به همراه تله مدیسین یکی از موضوعات بسیار مهم می باشد. که باید حتماً رعایت شود. ما با تعریف سرورهای قوی و با امنیت بالا امکان ایجاد دسترسی شخصی، این امکان را فراهم کرده ایم که اطلاعات شما دارای دسترسی شخصی باشد.

ما با تعریف یک اپلیکیشن جامع برای تمامی رشته های متخصصی پزشکی در حوزه های مختلف تمامی بیماران و گیرندگان خدمت را پشتیبانی می‌کنیم.

بعضی از شرکت ها در دنیا با تعریف تله مدیسین فقط در یک شاخه پزشکی در حوزه ‌هایی مانند قلب، زنان و... فقط چند اپلیکیشن و برنامه تولید کرده ‌اند اما گروه فرشتگان گردشگری با طراحی امکانات یک بیمارستان به شکل یک بیمارستان مجازی امکان ارائه ی خدمات پزشکی حضوری و غیر حضوری را دارد.

امکان بستری تمام بیماران در بخش‌های مختلف مانند کلینیک قلب،کلینیک تنفس و... وجود دارد تا به شکل مداوم در بیمارستان مجازی تحت نظر یک پزشک باشند.

بسیاری از توریست ها از امکان ارتباط مداوم با پزشک معالج خود بعد از بازگشت به کشورشان محروم هستند و نمی توانند مشکلات درمانی و روند درمان خود را با پزشک خود هماهنگ کنند. ما با ایجاد این بستر امکان ارتباط راحت بیماران را با پزشکان معالج و کارشناسان درمانی آسانتر کرده‌ایم.

 ارتباط بیماران با پزشکان از طریق پیام در داخل اپلیکیشن و در صورت نیاز بعد از رزرو از طریق تماس تصویری در وبینار می باشد و کلیه اطلاعات نیز بعد از ویزیت مشاوره در قسمت پرونده دیجیتال شما ذخیره سازی می شود. تمامی نسخه های پزشکی نیز به صورت الکترونیک می‌باشد و در صورت ویزیت روزانه یا بستری در بیمارستان مجازی اوراق شرح حال به صورت روزانه با تفکیک تاریخ و ... ذخیره سازی خواهد شد.

پرونده دیجیتال پزشکی:

مدارک پزشکی به دونوع از نظر طبقه بندی تقسیم می شوند: دسته اول مدارکی که دربیمارستان و مراکز درمانی ذخیره سازی می شوند و به عنوان اوراق و مدارک در پیگیری قانونی، بالینی و مالی استفاده می شود. 

دسته دوم مدارکی که به شکل نتایج رادیولوژی ، آزمایشگاهی و نسخ پزشکی می باشد که در اختیار بیمار می باشد.

دسترسی به مدارک سابق پزشکی بیمار در درمان مجدد بیماری فرد یا عارضه جدید دارای اهمیت خاص می باشد.

موضوع دیگری که بسیار حایز اهمیت می باشد محل ذخیره سازی مدارک می باشد. معمولا" سیستم جامع بیمارستانی وجود ندارد که دسترسی به این اطلاعات سریع تر و علمی تر باشد تا پزشکان و سایر کادر درمان از این مطالب در جهت تنظیم روش درمانی و تشخیصی بیمار استفاده کنند و بیماران با اطلاعات قبلی و ناقص عامیانه ای که از سوابق بیماری خود دارند به همراه برخی از اوراق و مدارک ناقص که گاها ناخوانا و یا پاره شده اند به مراکز درمانی و پزشکان مراجعه می کنند.

شرکت فرشتگان گردشگری به عنوان اولین شرکت ارایه دهنده خدمات پرونده دیجیتال به بیماران و گردشگران سلامت می باشد. ما با دیدگاهی مشتری محور با تاکید برای حل کردن مشکلات ذخیره سازی مدارک پزشکی و دسترسی سریع به هنگام نیاز به این مدارک، پرونده دیجیتال پزشکی را به عنوان خدمتی رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم.

پرونده دیجیتال پزشکی شرکت فرشتگان گردشگری دارای امکانات:

1-ذخیره سازی کلیه سوابق بیماری شما قبل از مراجعه به ما

2-ذخیره سازی کلیه اطلاعات و برگه های پزشکی شما در زمان بستری و درمان در مجموعه فرشتگان گردشگری

3-امکانات تله مدیسین(ویزیت مجازی پزشکی و پرستاری و سایر گروه های پاراکلینیکی)

4-گرفتن شرح حال روزانه از شما جهت بررسی سلامت شما و تغییرات سلامتی جهت ادامه یا تغییر در روش درمان

5- تجمیع کلینیک ها و بیمارستان مجازی و تله مدیسین در یک اپلیکیشن

6-امکان درخواست خدمات از طریق اپلیکیشن

7-امکان ذخیره سازی چندین پرونده پزشکی با موضوعات و بیماری های متعدد

8-انتخاب پزشکان معالج با توجه به سلایق شما

9-امکان دریافت اطلاعات و شرح حال بیمار به صورت لحظه ای در صورت بستری بودن بیمار در بیمارستان

www.tourismangels24.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091056*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان