اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075733910569

کاربردی ترین روش های افزایش لایک به صورت رایگان در اینستاگرام

افزایش لایک رایگان اینستاگرام فوری و بدون ریزش

کد: 140012075733910569

https://bit.ly/3pnWuSJ

، آسارا , (اخبار رسمی): هدف شما در اینستاگرام هر چه باشد، لازمه موفقیت تان در این فضا، آشنا بودن با ترفندهای اینستاگرام به منظور افزایش تعاملات مخاطبان تان با پیج شما است. بعبارتی همیشه باید از یک سری ترفندها برای افزایش لایک پست هایتان استفاده کنید. بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش لایک رایگان اینستاگرام هستند

افزایش لایک رایگان اینستاگرام فوری و بدون ریزش
افزایش لایک رایگان در اینستاگرام

مهم ترین تکنیک دریافت لایک رایگان، داشتن محتوایی با کیفیت تصاویر پست بالا است؛  این  مورد  هم تصاویر ثابت و هم محتواهای ویدیویی را شامل می شود.

امروزه همه می دانیم که اینستاگرام یک فضای عالی برای توسعه انواع کسب و کارها ایجاد کرده است. اما رسیدن به درآمد در اینستاگرام به همین راحتی هم نیست و مستلزم ایجاد تعامل با کاربران این پلتفرم می باشد. برخی از این تعاملات عبارتند از دریافت لایک، کامنت و  یا ویوو از سمت مخاطبان یک که منجر به افزایش تعداد فالوورهای یک پیج می گردد. در این مقاله می خواهیم به نحوه افزایش لایک رایگان اینستاگرام بپردازیم. 

اینستاگرام در به روز رسانی های اخیر خود توانست قابلیت های جدیدی را به برنامه اضافه کند، که این ابزارها فضای اینستاگرام را تبدیل به یک ابزار مارکتینگ قدرتمند کرده است. اینستاگرام در ابتدای پیدایش خود فقط یک شبکه اجتماعی ساده بر اساس محتوای بصری بود. اما اکنون اینستاگرام با قابلیت هایی که دارد به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است به همین دلیل مردم به دنبال افزایش  فالوو و بالا بردن تعداد لایک ها و یا انواع تعاملات  به منظور ارتقاء پیج خود هستند. 

در حال حاضر افراد زیادی در سنین مختلف در این پلتفرم فعال می باشند، که هر یک از این کاربران فعالیت های متفاوتی در اینستاگرام دارند.  به عنوان مثال برخی می خواهند برند خود را در این فضا بسازند و بسیاری از آنها  قصد دارند دراینستاگرام استعداد خود را به رخ  رقبایشان بکشند. 

هدف شما در اینستاگرام هر چه باشد، لازمه موفقیت تان در این فضا، آشنا بودن با ترفندهای اینستاگرام به منظور افزایش تعاملات مخاطبان تان با پیج شما است. بعبارتی همیشه باید از یک سری ترفندها برای افزایش لایک پست هایتان استفاده کنید. امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال افزایش لایک رایگان اینستاگرام هستند؛ زیرا افزایش لایک یکی از موارد بسیار موثر در پیشرفت شماست. در این مقاله می خواهیم روش های و ترفندهای دریافت لایک اینستاگرام به صورت رایگان را مورد بررسی قرار دهیم؛ اگر شما هم هدف تان از خواندن این مطلب آشنایی با انواع ترفندهای دریافت لایک رایگان است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

تکنیک های افزایش لایک رایگان اینستاگرام 

حال که اهمیت دریافت لایک رایگان اینستاگرام را می دانید و از نقش آن در رسیدن به درآمد از اینستاگرام آگاه هستید، بهتر است به دنبال راه و روش های افزایش لایک رایگان اینستاگرام باشیم. در قسمت ذیل ترفندهایی را برای به دست آوردن این دسته از لایک ها به شما ارائه داده ایم. 

افزایش لایک اینستاگرام از طریق تولید محتوای جذاب و با کیفیت

اینستاگرام مبتنی بر محتوای ویدئویی، متنی و حتی صوتی می باشد و در بین این دسته بندی های محتوا، الگوریتم اینستاگرام و کاربران اینستاگرام عمدتاً بر روی باکیفیت ترین محتوا تمرکز دارند. معنی لغوی لایک به معنای پسندیدن است، پس تصاویر در پست های شما باید به گونه ای باشد که برای مخاطبان شما جذاب و مورد پسند باشد.

مهم ترین تکنیک دریافت لایک رایگان، داشتن محتوایی با کیفیت تصاویر پست بالا است؛  این  مورد  هم تصاویر ثابت و هم محتواهای ویدیویی را شامل می شود. بنابراین سعی کنید محتواهی  خود را با بالاترین کیفیت ممکن تولید وبا فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

استفاده از سایر رسانه های اجتماعی برای دریافت لایک رایگان 

حتما تا به حال مطالب دیگر شبکه های اجتماعی را در اینستاگرام دیده اید؛ به عنوان مثال، بسیاری از کاربران ویدئوهای تولید شده خود را در برنامه هایی مانند تیک تاک را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. این کار باعث می شود مطالب شما لایک و ویو بیشتری را کسب کند. از چنین ترفندی می توان برای محتوای تولید شده در اینستاگرام نیز استفاده کرد؛ در واقع یک  ایده مؤثر و عالی برای دریافت لایک رایگان اینستاگرام است.

شما همچنین با ارسال پست های اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر می توانید  مخاطبان تان در سایر شبکه های اجتماعی  را به پیج اینستاگرامی تان جذب کنید. توجه کنید این کار باعث افزایش لایک شما به صورت رایگان نیز می شود؛ همچنین گاهی ممکن است مخاطبان در اینستاگرام مایل به فالو کردن  شما گردند. 

بهینه سازی هشتگ ها راهی برای دریافت لایک رایگان است.

یکی دیگر از ترفندهای افزایش لایک رایگان در اینستاگرام، استفاده از هشتگ مرتبط است. همانطور که می دانید هشتگ ها روشی عالی برای راه یافتن پست های شما به اکسپلور اینستاگرام هستند. بهینه سازی هشتگ ها سبب می شود پست های شما به دست مخاطبان غیر مستقیم بیشتری برسد. مخاطبان غیر مستقیم افرادی هستند که شما را دنبال نکرده اند و از طریق اکسپلورر یا دوستان خود با پست های  شما درگیر می شوند. 

استفاده از هشتگ های محبوب و پربازدید یکی از بهترین راه ها برای دریافت لایک رایگان اینستاگرام است. سعی کنید حتما از هشتگ های مرتبط برای پست خود استفاده کنید، تنها در  این حالت مخاطبان هدف علاقه مند با پست های شما تعامل برقرار خواهند کرد.

نمایش پشت صحنه تولید محتوای برای پست هایتان

با استفاده از پشت صحنه های تولید محتوا برای پیج تان می توانید فالوورها را ترغیب به لایک کردن پست های صفحه خود کنید. کافی است این پشت صحنه را در قالب یک پست جدید یا حتی در انتهای پست خود  برای مخاطبان به نمایش بگذارید. این روش عمدتا در پست های ویدئویی کاربرد دارد و  ماهیت این اقدام سبب می شود مخاطب به پست و محتوای شما احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری داشته باشند. 

طبیعتاً مخاطب با دیدن پشت صحنه پست های شما، بیشتر به محتوا علاقه مند شده و قطعاً آن را لایک خواهد کرد.  پیشنهاد می کنیم بیشتر به نکات جالب پشت صحنه پست خود توجه کنید. به گونه ای که مخاطب از دیدن پشت صحنه حس مثبتی را برداشت کند.

یک چالش برای افزایش لایک رایگان طرح ریزی کنید. 

حتما شما هم در اینستاگرام با چالش هایی مواجه شده اید که با اهداف متفاوتی اجرا می شوند. شما نیز برای افزایش لایک رایگان اینستاگرام می توانید چالش های ویژه ای  مثل برگزاری مسابقات ایجاد کنید. همچنین می توانید یک پستی را به اشتراک بگذارید و سپس در قالب یک استوری مخاطبان تان در مورد پستی که منتشر کرده اید به چالش بکشید. برای مثال می توانید در استوری توضیح دهید که اگر پست شما، تا یک سقف معینی لایک بگیرد، طی یک قرعه کشی برای افرادی که لایک کرده اند، هدیه ای می دهید.  

توجه داشته باشید که هدیه چالش باید ارزش بالایی داشته باشد؛ در این صورت، عموم مردم تشویق به لایک کردن پست مربوطه می شوند. 

تفاوت بین افزایش لایک رایگان اینستاگرام و خرید لایک چیست؟

برخی از افراد برای افزایش تعداد لایک های پست هایشان اقدام به خرید لایک اینستاگرام می کنند، توجه کنید برای خرید لایک شما ملزم به پرداخت هزینه هستید. اما اگر بتوانید بطور ارگانیک از فالوورهایتان لایک بگیرید، در این حالت می گوییم شما لایک رایگان از اینستاگرام دریافت کرده اید. البته در دریافت لایک رایگان نیز هزینه ای پرداخت می کند، اما شکل پرداخت هزینه در این حالت متفاوت است؛ در دریافت لایک به صورت ارگانیک بایستی زمان صرف کنید و خلاقیت در تولید محتوا داشته باشید. این روش دریافت لایک بسیار ارزشمند است زیرا خیالتان راحت است که این لایک ها ماندگار و بدون ریزش خواهند بود. درست است که گرفتن لایک رایگان برای اینستاگرام زمان نسبتاً طولانی دارد، اما در نهایت شما کاهشی در لایک پست هایتان مشاهده نخواهید کرد.

در خرید لایک اینستاگرام (از طریق ربات لایک اینستاگرام ر…)، بایستی به پلتفرم مورد نظر هزینه پرداخت کنید تا تعدادی لایک به صفحه شما ارسال شود.  اما خرید لایک اینستاگرام طول عمر کمی دارد، ممکن است  در طول زمان شاهد افت لایک خود نیز باشید. ریزش لایک به معنای کاهش تعداد لایک های یک پست نیست؛ این بدان معناست که پست های بعدی شما این تعداد لایک را دریافت نخواهد کرد. با همه این اگر پیج خود را تازه راه اندازی کرده اید و در اول راه هستید بهتر است با خرید لایک اینستاگرام تعاملات پیج خود را برای جذب مخاطب افزایش دهید. 

حرف آخر

با افزایش لایک اینستاگرام، نرخ تعامل پست های شما نیز بالاتر می رود؛ یک مخاطب زمانی که از پیج شما بازدید می کند، در نگاه اول تعداد فالوورها (  askfollower.ir/index.php ) و آمار پست های شما از قبیل تعداد لایک ها را آنالیز می کند. بنابراین نتیجه می گیریم که افزایش لایک پست های یک پیج  در جذب فالوورهای جدید و یا حتی ایجاد حس وفاداری در فالوورهای قدیمی بسیار مهم می باشد. همانطور که باهار اشاره کردیم، اکنون اینستاگرام یک بستر عالی برای تعامل است و این تعامل در نتیجه فشردن قلب قرمز در زیر پست توسط فالوورهایتان حاصل می شود. بعبارتی یکی از عناصر اصلی افزایش تعامل در اینستاگرام، تعداد لایک های شماست. هرچه تعداد لایک های اینستاگرامی  بیشتری داشته باشید، نرخ تعامل پیج شما بالاتر می رود. گفتنی است انجام تبلیغات مختلف در این پلتفرم نیز می تواند به رشد صفحه اینستاگرامی شما و دریافت لایک بیشتر کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فالوور

دیجی فالوور با ارائه ارزانترین و باکیفیت ترین فالوور در بین سایت های ایرانی و همچنین امکان خرید فالوور ارزان جزع یکی از بهترین سایت های خرید فالوور می باشد. برای ورد به سایت کلیک کنید www.digi-follower.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی