اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095737818332

خرید برنج و آگاهی از منطقی‌ترین قیمت‌ها در سایت و فروشگاه‌های کاویش

پیش بینی قیمت برنج در سال جاری

کد: 140012095737818332

https://bit.ly/3hUqjpE

، (اخبار رسمی): شرکت پیشرو کشت آریان با نام اختصاری کاویش، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و طرح ارائه برنج به مصرف کننده را با حذف واسطه‌ها و نظارت بر بازار برنج از شالیزار تا مقاصد مصرف اجرایی کرد.

پیش بینی قیمت برنج در سال 1401
پیش بینی قیمت برنج در سال جاری

برنج به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد خوراکی برای ما ایرانی‌ها، از نظر طبقه‌بندی ردیف‌های غذایی، در چهارچوب گروه نان و غلات قرار می‌گیرد. این ماده غذایی پرطرفدار، که نقشی عمده در ترمیم مواد اولیه برای رشد و ترمیم بافت‌های فرسوده بدن ایفا می‌کند، مدتی است مانند دیگر اقلام خوراکی، قیمت‌هایی ناپایدار پیدا کرده است. قیمت‌هایی که دست‌اندرکاران امور اقتصادی کشور را وادار به ارائه طرح‌هایی مبنی بر دستوری کردن قیمت آن کرده است.

حذف واسطه‌ها برای ایجاد قیمت‌های واقعی

یکی از دلایل رشد بی‌رویه قیمت‌ها در اقلام خوراکی، وجود واسطه‌های بزرگ و کوچک است. واسطه‌هایی که با دست به دست کردن عمدی هر کالا، موجبات ارتقای قیمت با هدف کسب سود شخصی را فراهم می‌کنند اما در این میان، شرکت‌هایی هم هستند که تلاش خود را تاکنون برای حذف واسطه‌های متعدد با هدف حفظ تعادل قیمت برنج به کار گرفته‌اند که از آن میان می‌توان به شرکت پیشرو کشت آریان، با تجربه‌ای ۵۰ ساله نام برد.

شرکت پیشرو کشت آریان با برند «کاویش» و با شعار «سلامت یک انتخاب» محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری عرضه می‌کند. کاویش مرکز معتبر خرید برنج و سوغاتی های شمال می باشد.

این فروشگاه معتبر، در راستای حمایت از مصرف کنندگان و مشتریان خود، از طریق پیگیری لحظه به لحظه قیمت‌های برنج ایرانی و خارجی در بازار، سعی در اطلاع رسانی دقیق در امر آگاهی از قیمت‌ها دارد و بهترین قیمت های ممکن در بازار را عرضه می کند.

عملکرد این فروشگاه طوری است که در صورتی که دیگر فروشگاه های کشور نیز به این روش عمل کنند می‌تواند هم‌اکنون به عنوان الگویی در ایجاد ثبات در بازار برنج مطرح شود.

نگاهی به مصرف سرانه برنج و نیاز به ساماندهی بازار

برنج، یکی از محصولات پرطرفدار غذایی در کشور ماست و بر اساس برآوردهایی که تاکنون انجام شده، مصرف این ماده غذایی در ایران، معادل هفت برابر کل کشورهای اروپایی است.

این امر، نیاز به مراکز تنظیم‌کننده در بازار که مانند «فروشگاه کاویش» سعی در کنترل و بهینه سازی قیمت ها داشته باشند را دوچندان می‌کند.

از آن جایی که برنج برای ما ایرانیان یک کالای مهم و خوراک غالب خانواده های ایرانی است، وظایف تامین کنندگان و فروشندگان در این زمینه بسیار مهم است. یکی از روش های کنترل قیمت های بازار و راحتی خیال مصرف کننده حذف واسطه ها و دلال هاست که بدون دلیل باعث افزایش قیمت ها می شوند. روشی که فروشگاه کاویش در عرضه بهترین قیمت های بی واسطه و عرضه متنوع ترین محصولات بازار در پیش گرفته است، شاید بهترین روش برای تامین منافع مصرف کنندگان باشد.

طبق آمارهای منتشر شده، مصرف برنج سرانه هر ایرانی، چیزی در حدود ۳۷ کیلوگرم در سال است و این در حالی است که رشد قیمت این محصول طی دوسال اخیر و انتخاب دیگر الگوهای غذایی از سوی بسیاری از ایرانی‌ها، باعث کاهش خرید و مصرف آن شده است.

شناخت دقیق و قیمت‌گذاری انواع برنج از سوی کاویش

تا کنون سیاست‌گذاری‌های متعددی پیرامون قیمت‌گذاری برنج صورت گرفته است اما همان طور که گفته شد آنچه بیشتر از دیگر موارد مهم به نظر می‌رسد، احساس مسوولیت شرکت‌هایی چون کاویش در امر تنظیم بازار است، چون هیچ قانون مکتوبی نمی‌تواند بدون اجراکننده‌هایی واقعی، به شکل عملی و دقیق خود دست پیدا کند.

کارشناسان در شرکت پیشرو کشت آریان، با رصد مراکز عمده سطح زیر کشت برنج در استان‌های صاحب این محصول و مطالعه دقیق کشت اراضی ۲۲۰ هکتاری استان گیلان، اراضی کشت ۲۱۴ هزار هکتاری استان مازندران، اراضی کشت ۱۰۰ هزار هکتاری استان گلستان و اراضی کشت ۱۸۰ هزار هکتاری استان خوزستان و اراضی ۹۰ هزار هکتاری ۱۵ استان دیگر کشور به عنوان تولید کنندگان عمده برنج، سهمی بسزا در تهیه و عرضه بخشی از باکیفیت‌ترین برنج‌های ایرانی دارند.

تسلط بر اوضاع برنج با سایت کاویش

شرکت پیشرو کشت آریان با نام اختصاری کاویش، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و طرح ارائه برنج به مصرف کننده را با حذف واسطه‌ها و نظارت بر بازار برنج از شالیزار تا مقاصد مصرف اجرایی کرد.

این طرح که خیلی زود از سوی فروشندگان عمده مورد استقبال قرار گرفت، هنوز هم با همان سرعت و دقت در حال پیگیری است.

کاویش که بیش از هر مورد دیگر، ارائه خدمات با کیفیت را سرمشق کار خود قرار داده است، با رفع دغدغه‌ها درباره افزایش قیمت‌ها در قالب عرضه مستقیم کالا و انتخاب بازار هدف، تا کنون به وسیله نمایندگی‌های پخش متعدد در سراسر کشور، موجبات ثبات نسبی در تهیه برنج، محصولات صنعتی و سبزی‌های محلی و غذای نیمه‌آماده شمالی  را فراهم کرده است.

بهترین قیمت های روز را در کاویش پیدا کنید

با گشت و گذاری در سایت فروشگاهی کاویش و نوع قیمت‌گذاری‌ها و شیوه برخورد با متقاضی، بدون وجود واسطه، پی می‌بریم که این برند معتبر فروشگاهی تاکنون در عملکرد خود در شناخت بازار هدف موفق عمل کرده ‌است و متقاضیان عمده و جزئی کالایی چون برنج می‌توانند با مراجعه به این سایت، از به روزترین قیمت‌ها آگاه شوند و در صورت تمایل، اقدام به خرید کنند.

کاویش که علاوه بر عرضه انبوه برنج با قیمت های مناسب، یک فروشگاه معتبر برای تامین و خرید محصولات پرمصرف خوراکی خانوارها نیز به شمار می رود، تفاوت‌هایی عمده با دیگر مراکز فروش دارد. تفاوت کاویش با فروشگاه های دیگر در این است که تمام اهداف این فروشگاه بر پایه نگاه مشتری‌مدارانه استوار است. این الگوی فروش باعث شده است که این برند با به‌کارگیری استانداردهای سخت گیرانه ای در زمینه انتخاب، تامین، بسته‌بندی‌ مکانیزه و عرضه محصولات، انواع برنج را به بهترین شیوه‌های علمی عرضه ‌کند و با شناسایی دقیق بازار هدف در تهران و شهرستان‌ها، محصول را به آسان‌ترین شکل ممکن در اختیار همگان قرار ‌دهد.

عملکرد  فروشگاه آنلاین کاویش و فروشگاه‌های زیرمجموعه شرکت پیشرو کشت آریان در تنظیم و مهار قیمت‌ برنج، باعث شده است اعتماد به این مجموعه در قیمت‌گذاری منصفانه بیش از پیش رشد کند.

این مجموعه از سویی دیگر، امکاناتی فراهم آورده است که خیال خریدار از هر بابت راحت باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از خرید یک اقلام خوراکی خصوصا برنج، این کالا را عودت دهید و کارشناسان کاویش، به محض برخورد با هر مشکلی، نسبت به تعویض یا بازگرداندن مبلغ اقدام می‌کنند. دیگر امتیازات کاویش در عرضه محصولات خوراکی به این شرح است:

  •  سرعت در پاسخگویی از طریق سایت
  • فروش عمده و لحاظ تخفیفات ویژه به صاحبان رستوران‌ها و دیگر مراکز خدماتی
  • حفظ تنوع محصولات
  • رعایت اصالت و سلامت کالا
  • دسترسی سریع و آسان به محصول
  • حفظ کیفیت و مهار قیمت

افزایش قیمت آخر سال و نیاز به منبعی قابل اعتماد

در پایان هر سال معمولا شاهد رشد قیمت اقلام خوراکی هستیم و انتظار می‌رود که پایان سال جاری هم از این امر مستثنی نباشد.

با توجه به همه این مسائل، وجود مکانی برای رصد دقیق قیمت‌ مواد خوراکی، بویژه برنج، مانند سایت کاویش بسیار ضروری است.

حقیقت این است که تا رسیدن به مرزی از ثبات داخلی در بازار برنج، باید منتظر راهکارهایی اصولی بمانیم اما تلاش‌هایی به عنوان مثال از سوی مجموعه کاویش انجام می‌شود می تواند راهکارهایی واقعی برای تثبیت این بازار و تامین نیاز مصرف کنندگان ایرانی باشد.

با توجه به رشد ۱۰ الی ۱۵ درصدی قیمت برنج طی ماه اخیر، به نظر می‌رسد که این حباب قیمتی در روزهای پایانی سال، تا رشدی معادل ۲۰ درصد را نیز تجربه کند.

از آنجایی که رشد بی رویه قیمت برنج، هیچ ارتباطی به تولیدکنندگان این محصول ندارد و نقش عمده در این زمینه به عهده واسطه‌هاست، پیشنهاد می‌کنیم برای تامین برنج مورد نیاز خانوار یا کسب و کار خود به طور مستقیم از سایت فروشگاهی کاویش خرید کنید.

در این سایت می توانید منطقی‌ترین و مطمئن‌ترین قیمت برنج و سایر محصولات مورد نیاز را با شیوه های مدرن خرید تجربه کنید.

راه ارتباطی با کاویش

 برای اطلاعات بیشتر از نوع فعالیت شرکت پیشرو کشت آریان، به سایت https://cavishfood.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]