اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012145745718360

معرفی خدمات سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی

کد: 140012145745718360

https://bit.ly/3HI8apK

، (اخبار رسمی): سازمان مهاجرتی SEP Immigration به مدیریت آقای سپهر فلاحتی، عضو رسمی انجمن وکلای مهاجرت کانادا (ICCRC) با شماره عضویت «R533959» ارائه دهنده خدمات گسترده مهاجرتی در کانادا از طریق روش‌های سرمایه گذاری، کار آفرینی و هنرمندی است.

معرفی خدمات سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی
معرفی خدمات سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی

سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی دارای مجوز رسمی از شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا در تورنتو واقع شده است.

با سپهر فلاحتی بیشتر آشنا شوید!

  •      مدیر سازمان مهاجرتی SEP Immigration
  •      استاد دانشگاه یورک تورنتو، کانادا
  •      دارای پروانه گواهی امضا برای تنظیم شهادت نامه از آنتاریو
  •      فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از آکادمی AOL تورنتو کانادا
  •      عضو فعال و خوش سابقه کانون مشاورین مهاجرتی کانادا ICCRC
  • معرفی خدمات سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی

    در سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی در همه زمینه‌های قانون مهاجرت کانادا فعالیت می‌کنیم و تجربه‌ای در زمینه موضوعات مختلف از جمله موارد زیر داریم:

    • درخواست‌های اقامت موقت و دائم
    • برنامه‌های سیتیزن شیپی کانادا
    • SEP Immigration
    • برنامه‌ها و درخواست‌های اسپانسرشیپ خانواده
    • برنامه‌های اکسپرس اینتری Express (کارگر ماهر فدرال FSW)
    • کلاس تجربه کانادا (CEC)
    •  برنامه نامزد استان (PNP)
    • برنامه‌های انسان دوستانه و (H&C)
    • برنامه کارآفرینی
    • برنامه‌های سرمایه گذاری
    • دادگاه‌های مهاجرتی و تجدید نظر 

    در این بخش به معرفی اصلی‌ترین خدمات سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی می‌پردازیم:

    ویزای اکسپرس اینتری

    ویزای اکسپرس انتری کانادا از ابتدای سال ۲۰۱۵ آغاز شده و یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا است. قبل از تصویب مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، متقاضیان باید از روش‌های دیگر مثل نیروی متخصص فدرال اقدام می‌کردند که در آن ابهامات زیادی وجود داشت. ضمن اینکه لازم بود، زمانی طولانی صبر کنند تا نتیجه بگیرند. اما، مهاجرت کانادا اکسپرس اینتری، همان‌طور که از نامش پیداست، سریع‌ترین روش ممکن برای اخذ اقامت دائم کانادا است.

    ویزای اسپانسرشیپ

    مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ یکی از بهترین روش‌‌ها برای مهاجرت به کشور کاناداست. فرد اسپانسر کننده می‌تواند همسر، پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان و والدین خود را از طریق ویزای اسپانسرشیپ به کشور کانادا بیاورد. در شرایطی که فرزندان به سرپرستی نیز گرفته شده باشند، می‌توانند از این ویزا استفاده نمایند. افرادی که ویزای کانادا از طریق اسپانسرشیپ دریافت می‌کنند، می‌توانند در این کشور به کار و تحصیل مشغول شوند.

    ویزای تحصیلی

    این کشور به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی کانادا، شرایط ویژه و مخصوصی دارد. پیش از هر مدرک و اقدام دیگری باید از دانشگاه موردنظر پذیرش بگیرید. برای این کار می‌توانید در رشته تحصیلی مورد علاقه به دنبال دانشگاه مناسب بگردید. پس از دریافت پذیرش از دانشگاه موردنظر، زمان آن است که مدارک خود را برای اخذ ویزا کانادا آماده نمایید.

    ویزای خود اشتغالی

    ویزای خود اشتغالی در کانادا به افرادی تعلق می‌گیرد که پیش از این، سابقه‌ای مرتبط با فعالیت‌های ورزشی و هنری و فرهنگی داشته باشند. افرادی که از طریق ویزای خوداشتغالی کانادا مهاجرت می‌کنند، باید توانایی این را داشته باشند که حداقل برای خود ایجاد شغل نمایند. همچنین بیشتر فعالیت‌های این افراد باید پیرامون فعالیت‌های ورزشی، هنری و فرهنگی باشد.

    ویزای توریستی

    ویزای سینگل کانادا: اگر شما ویزای سینگل (single entry) دریافت کنید، می‌توانید در طول اعتبار ویزا و پاسپورت خود، تنها یک مرتبه وارد کانادا شوید و نهایتا پس از گذشت 6 ماه بایستی خاک کانادا را ترک نمایید.

    ویزای مولتیپل کانادا

    اعتبار ویزای مولتیپل (multiple entry)، پنج ساله است. یعنی شما می‌توانید پس از دریافت این ویزا در طول اعتبار پنج ساله آن، به دفعات و مکرر، ورود و خروج به کشور کانادا داشته باشید. البته توجه داشته باشید، که مدت زمان مجاز اقامت برای هر بار ورود به کانادا با استفاده از این ویزا، 6 ماه است. یعنی پس از 6 ماه، بایستی کانادا را ترک کنید یا درخواست تمدید اقامت کنید.

    سوپر ویزای کانادا

     ویزایی است که برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، به درخواست فرزندان یا نوه‌های متقاضیان صادر می‌شود. بدین ترتیب که فرزندان یا نوه‌ها، می‌بایست بالای 18 سال سن باشند، اقامت دائم کانادا را داشته باشند و برای درخواست سوپر ویزای کانادا (super visa)، بایستی دعوتنامه معتبر برای متقاضیان ارائه دهند.

    ویزای استارتاپ

    ویزای استارتاپ کانادا به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور ایجاد یک تجارت جدید به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرینان مهاجر باید نشان دهند که کسب و کار آنها نوآورانه است، مشاغل جدیدی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند و می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند. اگر شما یک کارآفرین با یک ایده تجاری نوآورانه هستید و علاقمند به به مهاجرت کانادا و راه اندازی کسب و کار هستید، ممکن است واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ باشید.

    ویزای کارآفرینی

    افراد برای گرفتن این نوع ویزا باید از طریق استان موردنظر خود پرونده تشکیل دهند. این نوع ویزا در مقایسه با برخی دیگر، مزایای قابل توجهی دارد. از جمله اینکه فرد می‌تواند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت نماید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خانواده خود را همراه داشته باشند. مهاجرت کارآفرینی کانادا به شما اجازه می‌دهد تا همسر و فرزندانتان را نیز همراه خود به این کشور ببرید. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که فرزندان شما باید زیر سن قانونی باشند.

    ویزای شهروندی

    واجد شرایط بودن برای سیتیزن شیپی از طریق عوامل زیر تعیین می‌شود:

    سن: برای درخواست شهروندی، سن شما باید ۱۸ سال یا بیشتر باشد.

    وضعیت اقامت دائم: باید مقیم دائمی بوده و وضعیت شما نباید غیرقطعی باشد.

    مدت زمان زندگی در کانادا: بزرگسالان بایستی در پنج سال گذشته قبل از درخواست، به مدت حداقل سه سال (۱۰۹۵ روز) در کانادا زندگی کرده باشند.

    ویزای مهاجرت بیزنسی

    مهاجران بیزینسی افرادی هستند که یا در کانادا سرمایه گذاری می‌کنند و یا یک بیزنس جدیدی راه اندازی می‌کنند. متقاضیان این روش، ابتدا مجوز موقت کار دریافت می‌کنند و با توجه به قوانین استانی مربوطه، پس از اشتغال‌زایی در کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت می‌نمایند.

    ویزای اجازه کار

    ویزای کار کانادا نوعی مجوز است که به فرد اجازه می‌دهد در کانادا کار کند. این مجوز اجازه کار نامیده می‌شود. این مجوز به معنای اجازه ورود به کانادا نیست. اگر کسی از کشوری باشد که برای مسافرت به کانادا نیاز به ویزا داشته باشد، برای آنکه بتواند در کانادا کار کند، باید ویزا و هم مجوز کار دریافت نماید.

    تاییدیه LMIA ارزیابی موثر بر بازار کار

    (LMIA) تاییدیه‌ایست که یک کارفرما در زمان استخدام نیروی خارجی نیاز دارد. این تاییدیه  از اداره کار کانادا ارائه می‌شود که به کارفرما اجازه استخدام کارگر را می‌دهد.

    چرا سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی را انتخاب کنید؟

    تیم حرفه‌ای

    در سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی، تیم ما عضو انجمن وکلای مهاجرت کانادا بوده و تمام تلاش ما گرفتن نتیجه مطلوب برای متقاضیان است.

    پاسخگویی سریع

    ما درخواست‌های شما را ظرف ۴۸ ساعت یا کمتر پاسخ می‌دهیم.

    میزان موفقیت بالا

    ما با افتخار اعلام می‌کنیم که در سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی، توانسته‌ایم برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از ایران و همچنین کشورهای دیگر اقامت دائم کانادا را دریافت کنیم.

    راهنمایی‌های دقیق و صادقانه

    هدف این سازمان، ارائه اطلاعات دقیق به متقاضیان است. ما همواره سعی می‌کنیم، تمام شرایط را بررسی کرده و بر همین اساس راهکارهای مهاجرتی مناسب را اعلام کنیم. همراه شما در مسیر موفقیت هستیم!

    در سازمان مهاجرتی سپهر فلاحتی، در کل مسیر مهاجرت، سفر و بعد از ورودتان به کانادا همراه شما هستیم. برای آشنایی بیشتر به سایت ما به آدرس www.sepimmigration.com مراجعه نمایید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    حقوقی و قانون