کد: 140012155748018356

رونمایی از سایت «وکیل با من» با هدف ارائه خدمات حقوقی (مشاوره، پذیرش وکالت)

کد: 140012155748018356

https://bit.ly/3pG7J9j

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی تلفنی، تنظیم اوراق قضایی، پذیرش وکالت و مشاوره حضوری، از سایت «وکیل با من» به آدرس Vakilbaman.com در سال 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت «وکیل با من» با هدف ارائه خدمات حقوقی (مشاوره، پذیرش وکالت)
وب سایت وکیل با من؛ ارائه خدمات حقوقی

به گزارش «وکیل با من»، سایت Vakilbaman.com که یک سایت ارائه خدمات حقوقی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی تلفنی، تنظیم اوراق قضایی، پذیرش وکالت و مشاوره حضوری را تسهیل کند.

سعید ستوده پارسا، مدیر وب سایت وکیل با من در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «کیفیت خدمات در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و در صورت لزوم، می‌بایست به افراد متخصص در زمینه حقوق محول شوند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « ما در این مجموعه، مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری ارائه می‌کنیم و همچنین، از بهترین وکیل کیفری، خانواده، رمز ارز و... بهره‌مند هستیم. »

گفتنی است «وکیل با من»، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیف‌های ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت «وکیل با من» به آدرس Vakilbaman.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وکیل با من

وکیل با من؛ ارائه‌کننده انواع خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی، تنظیم اوراق قضایی و پذیرش انواع دعاوی توسط بهترین وکیل کیفری، خانواده و...

منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون