اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155748618275

گزارشی از فعالیت های فروشگاه آسا

فروشگاهی به وسعت همه نیازهای مشتریان

کد: 140012155748618275

https://bit.ly/35PoS9y

، (اخبار رسمی): در این میان، تخصصی شدن فروشگاه ها و فعالیت در حوزه های خاص یکی از خصوصیت های فروشگاه های آنلاین است. برای مثال فروشگاه های تخصصی لوازم خانگی و محصولات مصرفی خانوارها اعم از محصولات آشپزخانه، خانه، بهداشتی و مراقبت های شخصی و امثال آن یکی از پر طرفدارترین فروشگاه های ایرانی است.

فروشگاهی به وسعت همه نیازهای مشتریان
فروشگاهی به وسعت همه نیازهای مشتریان

این روزها تجارت آنلاین با سرعت بسیاری در حال رشد است. دلیل توسعه کسب و کارهای آنلاین تمایل شهروندان در سراسر جهان به عدم خروج از خانه و خرید از راه دور است. فروشگاه های آنلاین تحت وب و اپلیکیشن های مربوط به آن ها، هر روز با استقبال بیشتری رو به رو می شوند و متقابلا کسب و کارهای آنلاین تلاش می کنند با توسعه فعالیت های خود و بالا بردن ابعاد رضایت مشتریان، نقش خود را به مراتب بهتر ایفا کنند.

 در ایران هم بیش از یک دهه است که فروشگاه های آنلاین کار خود را آغاز کرده و بخصوص در سال های گذشته با استقبال بسیار زیادی از سوی شهروندان در سراسر کشور رو به رو شده اند. با این حال مطالعات و بررسی های کارشناسی نشان می دهد که ظرفیت بازار داخلی کشور از نظر پتانسیل های فروش آنلاین حتی به یک سوم هم نرسیده است.

این ظرفیت بهره برداری نشده باعث شده است که فروشگاه های آنلاین تلاش کنند سهم بیشتری از این بازار بکر را به دست آورند و رقیبی برای بازار سنتی باشند. بازاری که به تدریج در حال از دست دادن سهم و اقتدار گذشته خود است.

در این میان، تخصصی شدن فروشگاه ها و فعالیت در حوزه های خاص یکی از خصوصیت های فروشگاه های آنلاین است. برای مثال فروشگاه های تخصصی لوازم خانگی و محصولات مصرفی خانوارها اعم از محصولات آشپزخانه، خانه، بهداشتی و مراقبت های شخصی و امثال آن یکی از پر طرفدارترین فروشگاه های ایرانی است.

آسا، فروشگاهی حرفه ای در زمینه لوازم خانگی

فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا که در حوزه فروش لوازم و محصولات خانه و آشپزخانه، محصولات مراقبت از پوست و زیبایی، محصولات سرمایشی و گرمایشی و طیف گسترده ای از سایر لوازم مورد نیاز خانواده های ایرانی فعالیت می کند، از جمله فروشگاه هایی است که تلاش می کند با دسته بندی ساده و دسترسی آسان  خریداران به محصولات و ایجاد راحت ترین فرایند خرید و پشتیبانی، استانداردهای متفاوتی را ارائه کند.

فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا با ده ها محصول متفاوت از برند های معتبر ایرانی و خارجی منبع قابل اتکایی است که خانواده های ایرانی با خیال راحت می توانند لوازم مورد نیاز خود را اعم از لوازم سبک و سنگین سفارش داده و از خدمات و مشاوره های قبل و بعد از فروش این فروشگاه و راهنمایی های کارشناسان این برند فروشگاهی نیز بهره مند شوند.

فروشگاه بازرگانی آسا چیست و چه می کند؟‌

مجموعه بازرگانی آسا فروشگاه آنلاین خود را با اتکا به تجربه طولانی و گسترده ای که سابقه کسب و کار این گروه را تشکیل می دهد، بنیاد نهاده است و از این رو می توان گفت که این مجموعه، یکی از متخصص ترین تیم ها در زمینه شناخت انواع برند ها و لوازم خانگی و کیفیت و کارکرد آن هاست.

دانش و تجربه تیم بازرگانی آسا در زمینه تعمیرات و فروش انواع لوازم خانگی که سالها ادامه داشته است، پتانسیل هایی برای این گروه فراهم کرده است که باعث می شود خریداران محصولات این فروشگاه با خیال راحت نسبت به انتخاب و خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

مجموعه بازرگانی آسا فروشگاه آنلاین خود را به صورت حرفه ای و با توجه به استانداردهای روز فروشگاه های آنلاین ایران و جهان با تکیه بر تجربه ای شش ساله راه اندازی کرده است. تجربه ای که می تواند پشتوانه بسیار مناسبی برای خدمات بعد از فروش این فروشگاه باشد. این قابلیت و توان را تقریبا در هیچ فروشگاه آنلاینی نمی توان یافت. یعنی فروشگاهی وجود ندارد که مجموعه گردانندگان آن تا این حد با زیر و بم های لوازم و محصولات خانگی و کارکرد و نقاط ضعف و قوت آنها آشنا باشند.

تنوع محصول و تنوع مخاطب

یکی دیگر از قابلیت ها و ویژگی های فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا تنوع کالاهای آن است. محصولات عرضه شده در این فروشگاه در دسته بندی های استاندارد و با سهولت دسترسی بسیار، قابل مشاهده و خرید هستند. محصولاتی که جامعه مخاطب گسترده ای را در بر می گیرد و نیازهای کالایی همه اقشار جامعه در رده های سنی مختلف را تامین می نماید.

همه این عوامل باعث شده است کاربران در این سایت فروشگاهی تجربه لذت بخش و متفاوتی از یک خرید اینترنتی را داشته باشند و از ارسال سریع، خدمات پشتیبانی حرفه ای و مشاوره های قبل و بعد از خرید بهره مند شوند و در نهایت با چند کلیک ساده محصول مورد نیاز خود را در گروه های مختلف کالایی سفارش داده و در منزل یا محل کار دریافت کنند.

خدمات فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا

علاوه بر تمام مسائل پیش گفته،  به طور فهرست وار می توان مجموعه خدمات فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا را به این شکل خلاصه کرد:‌

  • تنوع کالایی در دسته بندی های مختلف.
  • پوشش حداکثری مخاطبان بازار از سنین و اقشار مختلف .
  • فرایند ساده و آسان خرید برای ایجاد یک تجربه دلچسب.
  • ارسال سریع و رایگان به تمام نقاط کشور .
  • ضمانت کامل مناسبت ترین قیمت برای کالاهای فروشگاه، در مقایسه با قیمت های روز بازار .
  • تضمین اصالت و اورجینال بودن کالا و عدم ارائه کالاهای متفرقه .
  • عرضه گارانتی معتبر برای محصولات فروخته شده.
  • پاسخ گویی به مشتریان و ارائه مشاوره های قبل و بعد از خرید در هر شرایطی.
  • مشتری مداری و تلاش برای جلب حداکثر رضایت خریداران .
  • ارائه تخفیف های ویژه و متعدد به مناسبت های مختلف .
  • پاسخ گویی هفت روز هفته و 24 ساعته .

در فروشگاه آنلاین آسا چه می توان خرید؟‌

دسته بندی های ساده و سهل‌الوصول فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا چندین گروه کالایی را در بر می گیرد که از آن جمله به این سرگروه های کالایی می توان اشاره کرد:

  •  لوازم خانه 
  • لوازم پخت و پز و آماده سازی غذا
  • انواع نوشیدنی ساز
  • محصولا سرمایشی و گرمایشی 
  • محصولات شست و شو نگهداری لباس 
  • محصولات مراقبت از پوست
  • و....

آسا شما را تنها نمی گذارد حتی بعد از خرید

فروشگاه آنلاین بازرگانی آسا نیز مانند همه فروشگاه های استاندارد جهان، برخی از ویژگی ها و استانداردهایی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:‌

  •  پشتبیانی 24 ساعته از مشتریان و خریداران محصولات .
  • تحویل سریع و اکسپرس کالاها در سراسر کشور .
  • تضمین اصالت کالا و عرضه محصولات بهترین برند های خارجی و داخلی.
  • ده روز ضمانت بازگشت کالا براساس شرایط و مقررات موجود .
  • پرداخت آنلاین و ساده قیمت محصول در چند روش انتخابی و آسان .

راه های ارتباط با آسا

برای اطلاع از سایر شرایط و گشت و گذاری در سایت متنوع فروشگاهی آنلاین آسا می توانید به وب سایت این فروشگاه به نشانی https://asabazargani.com/ مراجعه کرده و یا با شماره 09102177013 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]