اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012155751218371

چه زمانی یک دانش آموز به کلاس خصوصی ریاضی احتیاج دارد؟

چه زمانی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنیم؟

کد: 140012155751218371

https://bit.ly/3KlL4Hc

، لواسان , (اخبار رسمی): هیچ قانون خاصی در این که چه زمانی یک دانش آموز به کلاس خصوصی ریاضی احتیاج دارد وجود ندارد اما فاکتورهای بسیاری در این انتخاب تأثیرگذار هستند که شامل پایه تحصیلی فرزند شما، دانش او از علم ریاضی ( پایه قوی یا ضعیف)، هدفی که دنبال می کند ( بهبود یادگیری، کسب نمره خوب، شرکت در آزمون و ... ) می شود.

چه زمانی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنیم؟
چه زمانی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنیم؟

چیزی که از گذشته تا به امروز همچنان اهمیت دارد یادگیری دانش آموز است ، بنابراین زمان استفاده از جلسه خصوصی ریاضی کاملا" به نگرش ما بستگی دارد که می خواهیم به فرزندمان چه بیاموزیم؟

یکی از مهم ترین دروس در همه پایه های تحصیلی درس ریاضی است و به دلایل مختلف این درس همیشه با استرس و اضطراب همراه است و کمتر دانش آموزی را می توان یافت که به تنهایی بتواند ریاضی را یاد بگیرد و یا در آن پیشرفت کند درواقع به همین دلیل است که جلسات تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی پرمتقاضی ترین کلاس جبرانی در میان دروس مختلف است.

 

چه زمانی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنیم؟

این سوالی است که اکثر والدین با آن مواجه هستند که چه زمانی یک دانش آموز به کلاس خصوصی ریاضی احتیاج دارد؟ آیا در زمانی که پایین ترین نمره کلاس را گرفت؟ یا در زمانی که معلم مدرسه ، از وضعیت ریاضی اش ابراز نگرانی کرد؟ یا اگر در امتحان خرداد ماه تجدید شد؟ 

در واقع در کشور ایران با توجه به اطلاعات کم والدین و عدم اطلاع رسانی درست ، با این موضوع بسیار سلیقه ای برخورد می شود یعنی به طور واضح تر می توان گفت که استفاده از کلاس خصوصی طبق هیچ استانداردی تعریف نشده و استاندارد آن را والدین بر مبنای اهداف تحصیلی که دارند تعریف می کنند اما قانون نانوشته ای که بین اغلب والدین وجود دارد ، این است که کلاس ریاضی مخصوص دانش آموزان ضعیف است و با توجه به این که سال ها در حوزه تدریس خصوصی با مدرسانه همراه دانش آموزان هستیم ، همچنان این باور در بین والدین وجود دارد و حتی برخی از والدین با این که از کلاس های ریاضی مدرسانه کاملا" راضی بودند از معرفی ما به سایرین به این دلیل که تمایلی نداشتند دیگران بدانند که فرزندشان به کلاس ریاضی می رود خودداری می کردند چراکه تصورشان بر این است که دانش آموزی که به کلاس ریاضی می رود حتما" در ریاضی ضعیف است.

گاهی استفاده از کلاس های منظم تدریس خصوصی ریاضیات در طول یک سال تحصیلی باعث می شود که دانش آموز با پایه قوی تری به سال های بالاتر تحصیلی قدم بگذارد، در ریاضی پیشرفت خوبی داشته باشد و مهم تر از همه این که ریاضی را اصولی و مفهومی بیاموزد و حتی به جرات می توان گفت که اگر دانش آموزی در سطح مقدماتی به طور مداوم در طول 3 سال از کلاس های خصوصی با اصول درست استفاده کند می تواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

به طور دقیق تر می توان گفت که تعداد جلسات کلاس خصوصی ریاضی بستگی به هدف تحصیلی والدین یا دانش آموز دارد، در واقع فاکتورهای بسیاری در این انتخاب تأثیرگذار هستند که شامل پایه تحصیلی فرزند شما، دانش او از علم ریاضی ( پایه قوی یا ضعیف)، هدفی که دنبال می کند ( بهبود یادگیری، کسب نمره خوب، شرکت در آزمون و ... ) می شود. معمولا مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در جلسات اول با توجه به هدفی که کلاس تشکیل می شود توانایی های دانش آموز را ارزیابی کرده و متناسب با هدف و برنامه تعداد جلسات را مشخص می کنند.

توصیه اکید ما این است که از کلاس تدریس خصوصی ریاضی شب امتحانی به شدت پرهیز شود، این کلاس ها عموما مانند مسکن موقت به جای رفع مشکل و درمان اصولی آن، تنها آن را به تعویق انداخته و به مرور به مشکل بزرگتری تبدیل می کنند.

 

انتخاب معلم خوب 

یکی دیگر از دغدغه های مشترک والدین در مورد جلسات تدریس خصوصی ریاضی، یافتن یک مدرس خصوصی برجسته، با مهارت و عالی است که بتوان از کلاس های او به نتیجه دلخواه رسید اما در طی این سال ما متوجه شده ایم که تنها معلم در پیشرفت درسی ریاضی دانش آموز موثر نیست و برای دست یابی به نتیجه ای عالی از کمترین تعداد جلسات خصوصی و بازدهی بالا ، هم معلم و هم دانش آموز باید از طریق یک نفر سوم با تجربه تر و یا بهتر بگوییم سیستم کنترل شوند زیرا با توجه به مشغله های متعددی که والدین و معلمان خصوصی دارند پیگیری وضعیت درسی و میزان رشد دانش آموز کاری پر زحمت برای والدین و معلمان است به همین دلیل ما در مدرسانه به شدت معتقدم پیگیری اصلی ترین کار یک موسسه آموزشی است و اگر نتواند این کار را به خوبی انجام دهد حضور موثری در اجرای مطلوب تدریس خصوصی تا رسیدن دانش آموز به نتیجه دلخواه نخواهد داشت.

 

جمع بندی

در دنیای امروز پیدا کردن کردن یک معلم خوب و هماهنگی جلسه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دیگر کار سختی نیست ، اما چیزی که از گذشته تا به امروز همچنان اهمیت دارد یادگیری دانش آموز است و احتمالا" در آینده هم این موضوع همچنان اهمیت خواهد داشت ، بنابراین زمان استفاده از جلسه خصوصی ریاضی کاملا" به نگرش ما بستگی دارد که می خواهیم به فرزندمان چه بیاموزیم؟ به او بگوییم که تا آخرین لحظه ، آنچه را که مهم است نادیده بگیر یا این که از امروز در فکر آینده باش 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسانه

هدف ما از آموزش و تدریس خصوصی ، علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی است. ما سعی کرده ایم که یادگیری ریاضی برای دانش آموزان ایرانی از یک چالش هراسناک به یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده تبدیل شود. زیرا ما معتقدیم دانش آموز به جای حفظ کردن مباحث ریاضی باید آن را بفهمد. برای ما کافی نیست که دانش آموز در درس ریاضی نمره خوبی بگیرد ما هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم تا مطمئن شویم که او درس را فهمیده است.ما معتقدیم هر دانش آموزی رویایی دارد و معتقدیم با آموزش درست می توان او را به سمت رویایی بزرگ هدایت کرد و الهام بخش او برای نوآوری و کشف امکان های جدید برای زندگی بهتر بود. ما با مدرسانه به دانش آموزان کمک می کنیم تا آینده تحصیلی خود را تصاحب کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش