اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012165754116392

سقف کاذب فروش، پخش و اجرا توسط شرکت آکس

کد: 140012165754116392

https://bit.ly/3HWyVXA

، تهران , (اخبار رسمی): سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می باشد.

سقف کاذب
فروش، پخش و اجرای سقف کاذب توسط شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی محصولات شرکت کناف ایران(کی پلاس)

سقف کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت می باشد.

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب یکی از شاخه های رشته معماری است که برای پوشش سقف اصلی به کار می رود و در مدت زمان کمی جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. سازه کاذب پوشش غیرباربری است که بعد از سقف سازه ای اجرا می گردد. نقش این سقف به عنوان یک عنصر معماری پوشاندن تاسیسات زیر سقف اصلی سازه، آکوستیک نمودن فضا، ایجاد حجم های دکوراتیو، جلوگیری از رطوبت و اتلاف دما، ایجاد بستر نورپردازی مدرن متناسب با فضا و … می باشد.

مزایای سقف کاذب بی شمار هستند که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • اجرای ارزان، سریع و آسان
  • قابلیت جابه جایی متریال ها
  • عایق صوتی و حرارتی
  • پوشش تاسیسات، لوله ها و سیم کشی ها
  • ایجاد نورپردازی های زیبا و جذاب

انواع سقف کاذب

متریال سقف های کاذب می‌تواند به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب گردد که در هر صورت قابلیت اجرا به‌صورت واحد و یا با هم را دارا می باشد. از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف کناف، سقف کشسان، سقف شبکه، سقف پی وی سی و سازه فلزی اشاره نمود.

شرکت آکس طرح و ساخت با توجه به تخصص در تأمین، تولید و اجرای انواع متریال، مصالح و سابقه طولانی در امر معماری ساختمان جهت داشتن بازار مالی بهتر، تاکید و توجه به بهترین متریال ها را دارد و همیشه در تلاش است تا عرضه و اجرا را با بهترین و کاربردی ترین مصالح انجام دهد.

کناف (کی پلاس) محبوب ترین و پرکاربردترین سقف کاذب

کناف نام یک شرکتی آلمان می باشد که با استخراج و فرآوری گچ از معدن اقدام به تولید مصالح ساختمانی جهت فضای داخلی، گچ کاری و پنل سقفی گچ نمود. متریال کناف نوعی صفحه روکش دار است که روی آن گچی می باشد. سقف کناف به دلیل تنوع در طرح و رنگ و اجرای نورپردازی های شیک و مدرن، بین مهندسان ساختمان بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد. کناف علاوه بر اینکه برای طراحی و دکور سقف به کار می رود، برای طراحی، نصب و اجرای دیوار خشک نیز کاربرد فراوانی دارد. دیوارهای کناف هم جنبه کاربردی دارند و هم ظاهری که کمتر متریالی به طور همزمان این خصوصیات مهم را دارد.

اجرای کناف (کی پلاس)

در اجرای کناف (کی پلاس)، برای پوشش سقف اصلی از پنل گچی استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند. این شبکه با آویزهای قابل تعمیر به سقف وصل می گردد. کناف (کی پلاس) سقف شامل دو نوع ساختار متحرک و ثابت می شوند. برای زیرسازی از کلیک و برای پر کردن آن از تایلهای گچی 60 در 60 استفاده می شود. تایلهای گچی انواع مختلفی دارند که از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و تایل معدنی اشاره کرد.

عاملیت شرکت کناف ایران (کی پلاس)

کی پلاس همان کناف شرکت آلمانی است که اسم آن به تازگی در ایران تغییر کرده است. مجموعه آکس طرح و ساخت در تهران مفتخر است که در خدمات نوسازی و بازسازی در خدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از 50 سال سابقه در زمینه فروش متریال بازسازی و طراحی ساختمان با بهترین کیفیت در خدمت شما هم میهنان می باشد.

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

سقف کاذب کشسان

سقف کشسان یکی از مدرن ترین و جذاب ترین مدل های سقف کاذب در بازار های جهانی می باشد. متریال کشسان با وزن بسیار سبک که هر متر مربع آن در حدود ۱۸۰ الی ۲۰۰ گرم وزن دارد نوعی پوشش سقفی به شمار می رود که نصب و اجرای آن نیز بسیار ساده انجام می گیرد. توسعه در طرح ها و تنوع در محصولات، سقف کشسان را به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نمونه های مورد استفاده در جهان تبدیل کرده است.

انواع متریال سقف کشسان

با استفاده از متریال های مختلف شما می توانید طرح های رویا پردازانه ی خود را رنگ حقیقت ببخشید، چرا که آنها علاوه بر سقف، روی دیوار هم قابل پیاده سازی می باشد. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه های متریال کشسان میتوان به: سقف کشسان مات، ساتن، لاکر، ترنسپرنت، برلیانت، چاپی و سه بعدی اشاره کرد.

سقف کاذب شبکه

سقف شبکه پوشش های کاذبی هستند که به اسم سقف کاذب 60در60 هم نامیده می شوند. دلیل این نام گذاری این است که در نصب و اجرای آن از انواع اتصالات و قطعات فلزی پیش ساخته که اندازه های یکسانی دارند، استفاده می شود که به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل می شوند و این شبکه ساخته شده توسط آویز هایی از جنس تسمه فولادی و یا سیم فولادی به زیر پوشش اصلی متصل می شوند.

ابعاد این سازه ها تایل ۶۰در۶۰ می باشد، به صورتیکه مانع انعکاس سر و صدای ساختمان و درنتیجه سبب کاهش آلودگی صوتی می شوند. نصب سریع و آسانی دارند و تعمیر و نگهداری آنها نیز بسیار ساده و راحت می باشد.

متریال کاذب پی وی سی

سقف پی وی سی نوعی پلاستیک سخت (پلی وینیل کلراید) و جزء فرآورده نفتی به حساب می آید، به همین دلیل کاملاً ضد آب است و در برابر رطوبت دچار آسیب نمی شود. راحت ترین و سریع ترین راه برای داشتن سقفی صاف و یکدست با ساختارهایی از جنس چوب، فلز یا پلاستیک، سقف کاذب است که تنوع بسیاری دارد. از پی وی سی برای کاربردهای مختلفی مثل کفپوش، کابینت و سقف کاذب استفاده می کنند.

ویژگی مهم سقف PVC

به دلیل برخی ویژگی‌ها و مزایای این متریال، استفاده از PVC به عنوان سقف کاذب بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی می باشد. سقف PVC را می توانید با خیال راحت و بدون ترس از رطوبت شستشو دهید. هم چنین یکی از ویژگی های این نوع سقف ها این است که کاملا ضد حریق بوده است و با محیط زیست کاملا سازگاری دارند.

سقف کاذب فلزی

متریال فلزی چند سالی است که از محصولات پرطرفدار می باشد و دلیل آن نیز داشتن مزایای فراوان آن است. سقف کاذب در عین فراهم کردن زیبایی، نصب و راه اندازی آسانی دارد. یکی از انواع این نوع از پوشش ها سقف کاذب فلزی می باشد. این سازه ها از نظر طول عمر، دوام، مقاومت در برابر تغییر دما و رطوبت مقاوم می باشند و می توان گفت عملا بو را جذب نمی کنند که عامل بسیار مهمی در آشپزخانه ها، حمام و مکان های صنعتی می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکس کناف

هلدینگ ساختمانی آکس از سال 1375 با هدف طراحی، ساخت و مشارکت در پروژ ه های عمرانی و صنعتی اقدام به تاسیس شرکت آکس طرح و ساخت نموده و در مدت زمان نزدیک به نیم قرن تجربه در صنعت ساختمان، موفق به تامین جنس و اجرای صدها پروژه عمرانی و صنعتی مختلف در سطح کشور و کشورهای همسایه شده است. لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد. در سال 1377 با توجه به نیاز کشور به ساخت و ساز انبوه این مجموعه اقدام به تاسیس شرکت خانه ساز دشت لرستان نمود که از آن تاریخ به امروز موفق به ساخت هزاران واحد مسکونی و تجاری در سراسر ایران شده است. این مجموعه از ابتدا تا کنون همواره پیشرو در صنعت نوین ساختمان بوده، در همین راستا هلدینگ آکس از سال 1380 اقدام به دریافت نمایندگی فروش و اجرای محصولات شرکت کناف ایران(کی پلاس) نمود و از این تاریخ تا به امروز موفق به فروش متریال و اجرای بسیاری از پروژه های نام آشنای کشور شده است و با توجه به کیفیت اجرای بالا و رعایت ضوابط فنی استاندارد کناف در بالاترین رتبه فنی ارزیابی شده از واحد بازرسی شرکت کناف ایران قرار گرفته است. همچنین این مجموعه در سال 1399 اقدام به تاسیس شرکت بی صداسازان خاورمیانه نمود که تنها تولید کننده سقف های کاذب آکوستیک و ضد حریق در ایران با نام تجاری راک تایل می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید