اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012175755316866

اتاق بازی کودک

طراحی دکوراسیونی هیجان انگیز برای اتاق بازی کودک

کد: 140012175755316866

https://bit.ly/362322D

، سبزوار , (اخبار رسمی): اتاق بازی کودک باید فضایی امن، خلاق، پویا و هیجان انگیز برای او فراهم کند چرا که قرار است او بخش قابل توجهی از زمان خود را در آن بگذراند. در این مقاله قصد دارم به بررسی ایده هایی برای طراحی دکوراسیونی هیجان انگیز برای اتاق کودک بپردازیم.

طراحی دکوراسیونی هیجان انگیز برای اتاق بازی کودک
طراحی دکوراسیونی هیجان انگیز برای اتاق بازی کودک

شغل کودکان بازی کردن است؛ شغلی که سهم برجسته ای در رشد و یادگیری آنها دارد. این موضوع نشان دهنده  اهمیت بالای فراهم کردن محیطی مناسب برای بازی کردن آنها است.

شغل کودکان بازی کردن است؛ شغلی که سهم برجسته ای در رشد و یادگیری آنها دارد. این موضوع نشان دهنده  اهمیت بالای فراهم کردن محیطی مناسب برای بازی کردن آنها است.

اتاق بازی کودک باید فضایی امن، خلاق، پویا و هیجان انگیز برای او فراهم کند چرا که قرار است او بخش قابل توجهی از زمان خود را در آن بگذراند. در این مقاله قصد دارم به بررسی ایده هایی برای طراحی دکوراسیونی هیجان انگیز برای اتاق کودک بپردازیم. اگر شما هم به دنبال ایجاد فضایی جذاب برای کودکان در منزل یا مهد کودک هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

پالت رنگ اتاق بازی کودک اولین بخشی از طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک که تصمیم گرفتیم به بررسی آن بپردازیم، پالت رنگ آن است چرا که تاثیر قابل توجهی بر روحیه کودک و حس و حالی که فضا منتقل می کند دارد. احتمالا انتظار دارید از اضافه کردن رنگ هایی هیجان انگیز و روشن برای شما بگوییم اما تیره بودن یک رنگ به معنای هیجان انگیز نبودن آن نیست بلکه رنگ هایی همچون آبی نفتی، قهوه ای و مشکی هم گزینه های مناسبی برای حضور در پالت رنگ اتاق بازی کودک اند. مشکی را در قالب تخته سیاه که در ادامه مقاله به بررسی آن می پردازیم، می توانید به دکوراسیون اضافه کنید. رنگ های تیره را هم می توانید برای دیوارها استفاده کنید چرا که با عمق بخشیدن به فضا، آن را بزرگ تر نشان می دهند.

پالت رنگ اتاق بازی کودک کودکان بخش قابل توجهی از زمان خود را به بازی کردن کف اتاق می گذرانند، بنابراین استفاده از کفپوشی راحت و جذاب، از بایدهای دکوراسیون اتاق بازی کودک است. اگر نگران سریع کثیف شدن آن هستید، می توانید از کفپوش یا قالی ای که بخش عمده ی رنگ های آن تیره اند، کمک بگیرید اما آن را از چیدمان اتاق حذف نکنید. کفپوش یا فرش اتاق کودک علاوه بر ایجاد فضایی نرم و راحت برای نشستن کودک، با داشتن طرح هایی جذاب همچون طرح بازی های مختلف می تواند تبدیل به همبازی کودک نیز شود.

عناصر دکوراسیون اتاق بازی کودک اتاق بازی کودک از جمله بخش هایی از منزل است که کمتر آن را مرتب می بینم و اغلب با اسباب بازی ها و لباس هایی که اطراف اتاق پخش شده اند، روبه رو می شویم. چاره کار در انتخاب عناصری با طراحی هوشمند و بهینه برای تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز است. سرویس خواب کشودار، شلف دیواری و قفسه ها و باکس هایی برای وسایل بازی مختلف کودک از جمله گزینه های پیش روی شما برای تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز در اتاق بازی کودک اند.

چادر سرخپوستی؛ عنصری هیجان انگیز چادر سرخپوستی از جمله عناصری از دکوراسیون است که هم کاربرد تزئینی دارد، هم به عنوان فضای مطالعه کودک می تواند مورد استفاده قرار گیرد و هم به تامین حریم خصوصی کودک کمک می کند. بله کودکان هم به حریم خصوصی نیاز دارند؛ محیطی که آن را متعلق به خود بدانند. درواقع به همین دلیل است که خانه سازی به کمک وسایل مختلف از سرگرمی های مورد علاقه کودکان است.  چادر سرخپوستی؛ عنصری هیجان انگیز در اتاق بازی کودک

فضای مطالعه در اتاق بازی کودک خب نوبتی هم باشد، نوبت طراحی فضای مطالعه کودک است. این فضا می تواند از ترکیب میز، صندلی و کتابخانه خانگی در گوشه اتاق یا نیمکت چوبی و روتختی و چند کوسن در کنار پنجره و حتی چادر سرخپوستی، چند کوسن و کتاب های مورد علاقه ی کودک ایجاد شده باشد.  فضای مطالعه در اتاق بازی کودک​​​​​​​

سبد حصیری؛ عنصری کاربردی سبدهای حصیری هم فضای ذخیره سازی قابل توجهی در اختیار کودک قرار می دهند و هم جلوه ای روستیک به فضا می بخشند. این عناصر جذاب را می توانید درون باکس ها و قفسه ها، گوشه ی اتاق و یا زیر میز قرار دهید و از آن برای نگهداری اسباب بازی های کودک یا لباس های کمک بگیرید.

میز و صندلی در اتاق بازی کودک گفتیم شغل کودکان بازی کردن است و میز و صندلی ای که در حین بازی کردن با آن سر و کار دارند، یکی از مهم ترین وسایل کار آنها است. این دو عنصر پرکاربرد در عین جذاب و هیجان انگیز بودن، نیاز است دارای ابعادی استاندارد متناسب با سن کودک باشند. بنابراین در زمان خرید از کودک بخواهید روی صندلی یا پشت میز بنشیند تا بتوانید این تناسب را بررسی کنید.

صندلی ای دوست داشتنی در کنار اضافه کردن عناصر الزامی، از عناصری که محیطی جذاب و پویا برای کودک فراهم می کنند هم غافل نشوید. صندلی شنی یا صندلی راک متناسب با سن کودک از جمله ی هیجان انگیزترین گزینه های پیش روی شما هستند که کودکان عاشق آنها اند.

تخته سیاه در اتاق بازی کودک تخته سیاه عنصری است که می توان در بخش های مختلف از منزل از جمله اتاق خواب، اتاق بازی و آشپزخانه شاهد حضور آن در دکوراسیون بود. این عنصر منحصربه فرد را می توانید در ابعادی کوچک و روی پایه هایی چوبی و یا در ابعادی به وسعت یک دیوار به دکوراسیون اتاق بازی کودک اضافه کنید. کودک تان از آن برای نقاشی کشیدن و البته یادگیری مواردی همچون اعداد و حروف استفاده خواهد کرد و این عنصر از دکوراسیون تبدیل به پای ثابت چیدمان اتاق کودک تا بزرگسالی خواهد شد.

سخن پایانی؛ خوشحالیم که تا پایان این مقاله همراه من بودید. امیدواریم ایده های ارائه شده به شما در ایجاد یک فضای بازی جذاب و کاربردی برای کودک تان کمک کند. شما هم می توانید تجربیات خود را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فوکاچوب

برند فوکاچوب از سال ۸۵ با پشتوانه ای ۱۰ ساله پا به عرصه تولید محصولات چوبی گذاشته و در این مدت همراه با تزریق سرمایه، جذب نیروهای متخصص و متعهد، طراحان خوش ذوق، ماشین آلات مدرن و استفاده از دانش روز در تولید این محصولات بر آن شد تا مصمم تر از گذشته به تامین نیازهای بازار بپردازد. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش