اطلاعات تماس
  • 090106*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012205761218420

آشنایی با انواع جعبه

کد: 140012205761218420

https://bit.ly/3vWPgsZ

، (اخبار رسمی): معرفی انواع جعبه و مقوا در صنعت کارتن سازی

گزارش‌های تحقیقاتی جامع صنعت، تحلیل عمیق صنعت و پیش‌بینی‌های پنج ساله را با تمرکز ویژه بر ساختار زیربنایی و نیروها و روابط خارجی که بر صنایع و عملکرد آنها و قیمت جعبه تأثیر می‌گذارند، ارائه می‌کند. موضوعاتی که در گزارش ها به آن پرداخته شده عبارتند از:
اندازه بازار و بخش های عمده محصول و خدمات
آمارهای کلیدی صنعت، روندها و نسبت های مالی
شرایط عملیاتی و عملکرد فعلی
چشم انداز و محیط رقابتی
مشخصات شرکت های بزرگ و سهام بازار
چشم انداز پنج ساله و پیش بینی رشد
نمونه گزارش تحقیق صنعت و آمار منتخب صنعت از جمله اندازه بازار، میانگین نرخ رشد پنج ساله، تعداد مشاغل و کل اشتغال به صورت رایگان در دسترس است.

مقوا راه راه چیست؟
چه کسی مقوای راه راه را اختراع کرد؟
جعبه مقوایی راه راه برای اولین بار در سال 1890 توسط رابرت گیر اسکاتلندی تبار اختراع شد. گیر به طور تصادفی در حین ساخت کیسه های کاغذی به کشف خود دست یافت. او متوجه شد که از طریق بریدن و چین کردن مقوائی که با آن کار می کرد در یک عملیات واحد می تواند جعبه های پیش ساخته بسازد.

از آن زمان جعبه مقوایی راه راه به یکی از محبوب ترین نوع بسته بندی تبدیل شده است. ما همیشه آنها را می‌بینیم، از جعبه‌های پیتزا و جعبه‌های پستی مقوایی که به صورت آنلاین تحویل می‌گیریم، تا جعبه‌های جدا کردن مقوایی که هنگام جابجایی خانه استفاده می‌کنیم.

مقوا راه راه چگونه ساخته می شود؟
مقوا راه راه با استفاده از تعدادی کاغذ ایجاد می شود و استحکام مقوا بسیار به مواد مورد استفاده بستگی دارد. یک ورق استاندارد از مقوا راه راه با دو جزء اصلی ساخته می شود: تخته آستری و کاغذ فلوت دار راه راه. ورق کاغذ فلوت شده بین یک آستر بیرونی و داخلی قرار می گیرد که سپس با نشاسته به کاغذ آستر تخت چسبانده می شود.

مقوای راه راه به محبوب ترین شکل بسته بندی برای شرکت های تجارت الکترونیک تبدیل شده است و آمازون در سال 2020 تعداد باورنکردنی 1.5 میلیارد بسته مقوایی را تحویل می دهد. بنابراین مزایای مقوای راه راه چیست که آن را به بهترین انتخاب برای بسته بندی تبدیل می کند؟

مقوا راه راه سبک وزن است
مقوای راه راه سبک، سفت و سخت است و می تواند حفاظت مناسبی را از طریق جذب ضربه و محافظت در برابر دما ایجاد کند، به همین دلیل است که مردم به دنبال استفاده از تخته راه راه در مواد بسته بندی خود هستند.

2. مقوا راه راه محافظت عالی ارائه می دهد
مقوا برای محافظت از اقلام شکننده و غیر شکننده بسیار موثر است. ورق های کاغذ چسبانده شده به قسمت داخلی موجدار ورق به ساختار جعبه استحکام بیشتری برای تحمل وزن های سنگین، مقاومت در برابر ضربه، ضربه، افتادن و لرزش می دهد. لایه های راه راه محافظ در مقوا همچنین عایق حرارتی عالی را ارائه می دهند و به دور نگه داشتن رطوبت از محصولات کمک می کنند.

3. مقوا راه راه را می توان به راحتی سفارشی کرد
بسته بندی راه راه می تواند دید برند شما را بهبود بخشد و می تواند به عنوان یک کانال جدید برای بازاریابی محصول شما عمل کند. افزودن آثار هنری چاپ شده به سطح مقوای شما می‌تواند آگاهی برند را به شدت افزایش دهد و پیام‌ها و ارزش‌های برند شما را به طور واقعاً مؤثری منتقل کند.

4. مقوای راه راه باعث بسته بندی سازگار با محیط زیست می شود
مقوا راه راه باعث بسته بندی سازگار با محیط زیست می شود و به راحتی قابل دفع است. در واقع، بیش از 80 درصد بسته‌بندی‌ها و جعبه‌های راه راه  بازیافت می‌شوند که نرخی بالاتر از سایر مواد بسته‌بندی اصلی است. زباله‌های مقوای ما با استفاده از مدل بازیافت دایره‌ای بازیافت می‌شوند. کاهش، استفاده مجدد و بازیافت در قلب هر مرحله از فرآیند تولید ما قرار دارد، به این معنی که برش ها و ضایعات مقوای ما بارها و بارها در محصولات ما استفاده می شود و در عین حال دوام خود را حفظ می کند! چنین بازیافت مؤثری یک منبع تجدیدپذیر - فیبر کاغذ - را قادر می‌سازد تا دوباره به عنوان بخشی از فرآیند بازیافت حلقه بسته برای بسته‌بندی‌های راه راه استفاده شود.

5. مقوا راه راه انعطاف پذیر است
مقوا یک ماده منعطف است و مواد راه راه به ویژه به دلیل کیفیت عالی و ساختار نوآورانه آن شناخته شده است. مقوا روشی مقرون به صرفه و عملی برای محافظت از محصولات، تثبیت بارها و بسته بندی کالاهای نامناسب ارائه می دهد. به دلیل انعطاف‌پذیری، جعبه‌ها را می‌توان در طیف وسیعی از اندازه‌ها و سبک‌ها تولید کرد، که محافظ یک یا دو جداره را برای محصولات شما ترکیب می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090106*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام