اطلاعات تماس
  • 090106*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012205761318420

معرفی صنعت کارتن سازی

کد: 140012205761318420

https://bit.ly/3CDsiZ9

، (اخبار رسمی): ساخت انواع جعبه ، کاغذ و مقوا در صنعت کارتن سازی

کرافت یا کاغذ تست - کرافت انتخابی محبوب در هنگام ساخت جعبه است و سطح صاف تری دارد که آن را به انتخابی ایده آل برای چاپ تبدیل می کند. تست یک کاغذ بازیافتی است، ظاهر آن به زیبایی کرافت نیست و اغلب برای داخل جعبه ها استفاده می شود.

انواع دیگری از کاغذ مانند Clay Coated و Bleached وجود دارد، اما اینها کاغذهای تخصصی تر هستند و به طور گسترده در بخش تجارت الکترونیک استفاده نمی شوند.

وزن کاغذ - وزن کاغذ بر حسب گرم بر متر مربع یا GSM اندازه گیری می شود. وزنه های معمولی که در جعبه استفاده می شود 125 گرم در متر، 150 گرم در متر و 200 گرم در متر است.

تخته راه راه - انواع مقوا را می توان با استفاده از اندازه های مختلف فلوت ایجاد کرد که شامل دو جداره، تک جداره و سه جداره می شود. تک دیوار از دو تکه کاغذ با یک بخش فلوت میانی تشکیل شده است، دو جداره دارای یک آستر و فلوت اضافی است، در حالی که سه جداره یک لایه فلوت و آستر اضافی اضافه می کند. اگر می خواهید در مورد تفاوت بین جعبه های مقوایی تک جداره و دو جداره بیشتر بدانید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

فلوت می تواند از نظر عرض و اندازه متفاوت باشد و شکل قوس فلوت اجازه می دهد تا هوا در گردش باشد که به عنوان یک عایق عمل می کند و محافظت بیشتری در برابر تغییرات دما ایجاد می کند. این فلوت است که می تواند بر عملکرد جعبه های شما تأثیر بگذارد.

خواص مقوا راه راه
هنگام جستجوی مقوای راه راه، معمولاً توصیفی از تخته به عنوان B125KT مشاهده می کنید که شرح مختصری از درجه تخته، وزن کاغذ و اندازه فلوت است.

B = اندازه فلوت

125 = وزن کاغذ

KT = کرافت / کاغذ تست (خارجی/داخلی)

مقوا راه راه از سه جزء ساخته می شود که شامل یک بخش میانی "فلت دار" و دو لایه بیرونی کاغذ یا کارت است که سپس به فلوت چسبانده می شود تا به تخته پایداری اضافه کند و ساختاری محکم ایجاد کند. کاغذ آستر از کاغذ کرافت یا تست ساخته شده است.

فلوت E در جعبه‌های پیپ دایکاتور مانند C4 و C5 و برای کارتن‌های کوچک‌تر مانند جعبه‌های فرعی استفاده می‌شود. این نوع فلوت به دلیل داشتن سطح باکیفیت، استحکام فشاری عالی و مقاومت زیادی در برابر له شدن، برای چاپ روی آن ایده آل است.
B فلوت یک فلوت ایده آل برای بسته بندی حمل و نقل است. ضخیم تر است و وزن آن بیشتر است. این فلوتی است که صنعت کارتن سازی برای ساخت آن استفاده می کرد.
BC Flute - B Flute با فلوت C ادغام شده است که سطح بالاتری از محافظت را برای محصولات شما می دهد. صنعت از این پروفیل فلوتینگ در تمام جعبه های دو جداره از جمله جعبه های معمولی استفاده می کند.
فلوت Z - همچنین به عنوان فلوت M، S یا R شناخته می شود. به دلیل سطح با کیفیتی که دارد برای چاپ روی کارتن ایده آل است. این یک فلوت بسیار کوچکتر و فشرده است، در حالی که هنوز استحکام تخته را بهینه می کند. این برای تجارت الکترونیک، فروشندگان آنلاین عالی است و محافظت لازم را برای محصولات شما ارائه می دهد.

مزایای Z-flute به شرح زیر است:

صرفه جویی بیشتر برای مشتریان
جعبه های شیک تر
20٪ افزایش ذخیره و تحویل


اطلاعات بیشتر در مورد پالت
100% قابل بازیافت
مقاومت بالاتر در برابر خرد شدن نسبت به فلوت B
قادر به مقاومت در برابر سختی های حمل و نقل
ایده آل برای بخش تجارت الکترونیک
کاهش ردپای کربن
عملکرد بهبود یافته
هیچ سازشی برای یکپارچگی جعبه وجود ندارد
ایده آل برای FMCG

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090106*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی