اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215763216106

کدام برندهای ایرانی و خارجی خدمات آنلاین پزشکی ارائه می‌دهند؟

کد: 140012215763216106

https://bit.ly/3tUF01w

، شیراز , (اخبار رسمی): در این مطلب به بررسی سایت‌های خارجی و ایرانی در حوزه خدمات آنلاین پزشکی می‌پردازیم و درباره موضوعات نوبت دهی آنلاین و مشاوره آنلاین پزشکی و تفاوت برندهای خارجی فعال در این حوزه صحبت خواهیم کرد.

کدام برندهای ایرانی و خارجی خدمات آنلاین پزشکی ارائه می‌دهند؟
کدام برندهای ایرانی و خارجی خدمات آنلاین پزشکی ارائه می‌دهند؟

احتمالاً شما یا اطرافیانتان حداقل یک‌بار از خدمات آنلاین پزشکی استفاده کرده‌اید. اگر از این خدمات هم استفاده نکرده باشید، چند باری ترغیب شده‌اید. اما آیا از حوزه آنلاین پزشکی در بازار جهانی اطلاع دارید؟ می‌دانید در ایران کدام برندها این خدمات را بومی‌سازی کرده‌اند؟

اگر هنوز از خدمات آنلاین پزشکی استفاده نکرده‌اید، در این مطلب همراه ما باشید تا مهم‌ترین برندهای خارجی در این زمینه را به شما معرفی کنیم و مزیت‌های رقابتی برند ایرانی دکترتو نسبت به برند های خارجی zocdoc و healthgrades را ذکر کنیم.

بازار بزرگ جهانی در حوزه آنلاین پزشکی

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به این تجهیزات، خدمات آنلاین پزشکی پیشرفت زیادی داشته و متخصصان برای درمان بسیاری از بیماران از راه دور خدمات خود را ارائه می‌دهند. مرکز تحقیقات پیو در سال 2002 گزارشی در مورد استفاده مردم آمریکا از خدمات آنلاین پزشکی منتشر کرد. این گزارش تخمین زد که روزانه بیش از 6 میلیون آمریکایی به دنبال مشاوره بهداشتی و پزشکی آنلاین هستند. در گزارش جدیدتر این مرکز تحقیقاتی در سال 2018 این تعداد به 93 میلیون نفر رسید.

در سال 2020 با همه‌گیری کرونا و ایجاد بحران بهداشتی در سراسر جهان مردم بیشتر از اینترنت و خدمات آن استفاده کردند. امروزه پزشکان در حوزه‌های مختلف سلامت روان، سلامت زنان، اطفال، بیماری‌های گوارشی و دیگر شاخه‌های پزشکی خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند.

برند های معروف خارجی در حوزه خدمات آنلاین پزشکی

Zocdoc و healthgrades دو برند مطرح در خدمات نوبت‌دهی آنلاین بوده که بسیاری از برندها در این حوزه با آنها در رقابت هستند. Zocdoc شرکتی در نیویورک است که در سال 2007 تأسیس شد. بیماران می‌توانند در این وبسایت ویزیت حضوری یا آنلاین با پزشک خود تنظیم کنند. جالب است بدانید این برند در سال 2015 سومین استارتاپ برتر نیویورک محسوب می‌شد.

Healthgrades نیز یک شرکت آمریکایی معروف است که اطلاعات کاملی در مورد پزشکان، بیمارستان‌ها و مراکز خدمات بهداشتی ارائه می‌دهد. اطلاعات بیش از 3 میلیون پزشک و مراکز خدمات پزشکی در این وب‌سایت قرار دارد که به‌عنوان اولین مرجع برای رتبه‌بندی و مقایسه پزشکان شناخته می‌شود.

عملکرد برندهای خارجی در حوزه نوبت‌دهی آنلاین

تمامی برندهای مطرح در زمینه نوبت‌دهی آنلاین در راستای ایمن، قابل‌اعتماد و مؤثر بودن این خدمات تلاش می‌کنند. بخش ارزشمند در عملکرد این برندها تنوع در روش‌هایی است که بیماران می‌توانند با متخصصان ارتباط برقرار کنند. بیماران علاوه بر نوبت‌گیری آنلاین برای مراجعه حضوری می‌توانند با پزشک خود به‌صورت تماس تصویری، تلفنی، ایمیل یا پیام متنی ارتباط داشته باشند.

دکترتو چه مزیت‌های رقابتی در کنار برندهای خارجی دارد؟

دکترتو که از سال 2016 با هدف بالا بردن سطح سلامت جامعه شروع به کار کرد. و اطلاعات جامعی از بیش از 10000 دکتر در تخصص‌های مختلف پزشکی، روان‌شناسی و دندانپزشکی در اختیار بیماران قرار داد. دکترتو در بیش از 1200 نقطه ایران دکتر فعال دارد.

شما با مراجعه به وب‌سایت دکترتو این امکان را دارید که اطلاعات کامل پزشک خود را به همراه آدرس مطب و تلفن پیدا کنید. در وب‌سایت دکترتو نوبت آزاد پزشکان مشخص بوده و می‌توانید بر اساس نوبت آزاد پزشک، موقعیت مکانی مطب، تخصص، نوع بیمه و جنسیت متخصص، از پزشک موردنظر نوبت بگیرید.

دکترتو در مسیر بومی‌سازی خدمات آنلاین پزشکی در ایران

برندهای مختلف در سراسر جهان برای ارائه بهتر خدمات آنلاین پزشکی خود را ارتقا داده و در سطح گسترده‌تری به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در ایران نیز برند دکترتو از پیش‌گامان این حوزه بوده و برای ارائه هر چه بهتر خدمات آنلاین پزشکی در تلاش است. بیماران در بسیاری از شهرهای ایران می‌توانند از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن دکترتو، پزشک خود را به‌راحتی پیدا کنند.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی سایت های خارجی و ایرانی در حوزه خدمات آنلاین پزشکی پرداخته ایم. و در مورد موضوعات نوبت دهی آنلاین و مشاوره آنلاین پزشکی و تفاوت برند های خارجی فعال در این حوزه صحبت کردیم. و همچنین 3 سایت را مورد بررسی قرار دادیم که می توان به برند های  doctoreto.com و  zocdoc.com و  healthgrades.com اشاره کرد.

برای ارتباط با ما می‌توانید از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس دفتر شیراز:

دفتر ۱: پارک علم و فناوری فارس، ساختمان آپادانا

دفتر ۲: بلوار امیرکبیر، ساختمان یونیک، واحد ۵۰۱

آدرس دفتر تهران:

خیابان وزرا، خیابان هفتم، پلاک ۷، طبقه چهارم

شماره تماس:

۰۲۱-۹۱۰۰۶۰۳۰

۰۷۱-۹۱۰۰۶۰۳۰

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان