اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215763411929

کارزار ایده آل برندینگ آژانس های مسافرتی

کد: 140012215763411929

https://bit.ly/36cCNq6

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می خواهید در کارزار ایده آل برندینگ آژانس های مسافرتی شرکت کنید و نام، نماد، طراحی، شخصیت و قدرت برند شما به خوبی دیده و با سئو تقویت شود، نیازی به هزینه کرد فراوان نیست.

کارزار ایده¬آل برندینگ آژانس های مسافرتی
کارزار ایده آل برندینگ آژانس های مسافرتی
کارزار ایده¬آل برندینگ آژانس های مسافرتی
کارزار ایده آل برندینگ آژانس های مسافرتی
کارزار ایده¬آل برندینگ آژانس های مسافرتی
کارزار ایده آل برندینگ آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی می توانند با یک روش سرمایه ­گذاری مقرون به ­صرفه و یک برنامه پرداخت ماهانه، برند خود را در صدر فهرست آژانس ها قرار دهند. بسته­ اسپانسری سایت «دستی بر ایران» راهکار این برندینگ را ارائه می­کند.

فعالیت «دستی بر ایران» چیست؟  

سایت «دستی بر ایران» که فعالیت خود را در ادامه بخش انگلیسی سایت Destination Iran ادامه داده است، پلتفرمی برای بازاریابی و تبلیغات سایر سایت هاست. فعالیت ­های «دستی بر ایران» علاوه بر تولید محتوای گردشگری با رویکرد گردشگری مسئولانه، شامل ارائه محصولات زیر است:

  1. انتشار بک لینک متنی در صفحه نخست 
  2. انتشار رپورتاژ آگهی کلیه کسب و کارها
  3. انتشار ماهیانه بنرهای تبلیغاتی 
  4. ارائه بسته ­های اسپانسری جهت برندینگ آژانس های مسافرتی

همان ­­طوری که از اسم آخرین ردیف پیداست، در این مطلب قصد معرفی این راهکار ایده ­آل برای کسب ­و­کارهای مزبور را داریم.

معرفی بسته ­های اسپانسری جهت برندینگ آژانس­ های مسافرتی  

علت این که بسته­ اسپانسری سایت «دستی بر ایران» یک راهکار مقرون ­به ­صرفه معرفی شده است، مبلغ و شیوه پرداخت آن است که دو ویژگی دارد:

در مقابل هزینه ­ای که آژانس ­های مسافرتی پرداخت می ­کنند، بسیار ارزشمند است و شیوه پرداخت آن فشاری به کسب­و­کارها نمی­آورد، زیرا ماهیانه پرداخت می شود.

کسانی که تاکنون نسبت به خرید و انتشار رپورتاژآگهی در «دستی بر ایران» اقدام نکرده ­اند، برای راه ­اندازی این کارزار برندینگ، لازم است که ماه اول یک رپورتاژ هم منتشر کنند تا پلان اسپانسری آنها شکل بگیرد. از ماه دوم به بعد، انتشار رپورتاژهای بیشتر اختیاری خواهد بود و مبلغ پرداختی نیز کاهش خواهد یافت. البته، برای تداوم زنده و پویای کارزار برندینگ آژانس های مسافرتی تان، توصیه می شود رپورتاژهای بیشتری منتشر کنید تا مخاطبان­تان در جریان فعالیت های شما قرار بگیرند.

برای آگاهی از جزئیات و نرخ خدمت بسته ­های اسپانسری سایت «دستی بر ایران»، پیشنهاد می­کنیم سری به سایت www.dastibariran.com بزنید.

برای آشنایی با بسته ­های اسپانسری جهت برندینگ آژانس مسافرتی شما، به معرفی اجزای این خدمت می­پردازیم تا خودتان درباره ارزشمندی آن قضاوت کنید.

ویژگی ­های بسته ­های اسپانسری آژانس های مسافرتی  

این بسته های خدماتی شامل خدمت های منفرد زیر هستند:

1.      نمایش نام کسب ­­و­کار شما در منوی اصلی سایت  

در بدو ورود بازدیدکنندگان به سایت «دستی بر ایران»، کلمه اسپانسرها در منوی اصلی سایت خودنمایی می کند. نام آژانس مسافرتی شما از همان­جا قابل دسترسی خواهد بود.

2.      نمایش لوگوی کسب­ و­کار شما در کلیه صفحات سایت  

در پایین کلیه صفحات و پیش از فوتر سایت، در زیر عنوان «اسپانسرهای سایت»، لوگوی آژانس مسافرتی شما نمایش داده می­شود. این لوگو، بازدیدکنندگان را به یک صفحه اختصاصی هدایت می­کند.

3.      صفحه اختصاصی کسب­ و­کار شما  

این همان صفحه ای است که لوگوی پیش از فوتر و لینک موجود در منو، بازدیدکنندگان سایت را به آن هدایت می­کنند. در این صفحه، علاوه بر معرفی شما به عنوان اسپانسر سایت، عنوان کسب­و­کار شما، یک پاراگراف، لوگو، و راه­ های تماس، یک لینک دیگر نیز به سایت شما داده می شود. در ضمن، رپورتاژ آگهی ­های شما به ترتیب زمانی در زیر این صفحه نمایش داده خواهند شد. به همین دلیل، باید حتما یک رپورتاژ در این سایت منتشر کرده باشید.

این صفحه به­ طور دائمی با لینک فالویی که دارد، در سایت «دستی بر ایران» باقی خواهد ماند، حتا اگر روزی شما کارزار برندینگ آژانس مسافرتی و پرداخت های ماهیانه ­تان را متوقف نمایید.

4.      نمایش نام کسب ­و­کار شما در فهرست بهترین آژانس­های مسافرتی  

این مورد آخر، به گفته بسیاری، جذاب­ترین ویژگی بسته ­های برندینگ آژانس­ های مسافرتی است. به دلیل سئوی بسیار قوی این صفحه، هنگامی که جستجوگران گوگل هر یک از عبارت ­های زیر را از این موتور جستجو بخواهند، این صفحه را در صدر نتایج صفحه نخست می­ یابند:

  •  بهترین آژانس های مسافرتی ایران 
  • برترین آژانس های هواپیمایی 
  • بهترین آژانس ها
  • و عبارات های مشابه دیگر
  • طبیعی است که هر آژانس مسافرتی شدیدا شیفته حضور نام کسب­ و­کارش در صفحه بهترین آژانس های مسافرتی ایران خواهد بود. اصولا همین یک بخش از بسته اسپانسری سایت «دستی بر ایران» ارزش آن را دارد که هر چه زودتر نام خود را به این فهرست محدود اضافه کنید. تنها 10 آژانس مسافرتی مجری تورهای داخلی و 10 آژانس مسافرتی تورهای خارجی می توانند در این صفحه حضور داشته باشند، نه بیشتر. عنوان این صفحه نیز گویای همین واقعیت است.

    تخفیف ویژه برای ادامه برندینگ آژانس­ های مسافرتی شما  

    کسانی که برای ارتقای شخصیت برند کسب ­و­کار خود، تصمیم به انتشار رپورتاژ آگهی های بیشتر داشته باشند، اگر همچنان اسپانسر سایت «دستی بر ایران» باشند، از تخفیف ویژه­ای برخوردار خواهند بود که به سایر مشتریان داده نمی ­شود. این به دلیل اعتمادی است که آنها پیشتر به بسته اسپانسری سایت «دستی بر ایران» کرده ­اند.

    چگونگی ارتقای شخصیت برند شما در سایت «دستی بر ایران»  

    این روزها، برندهای بزرگ دنیا نسبت به مسئولیت اجتماعی خود آگاه هستند و اقدام­ های عملی موثری در این راستا بر­می دارند. حمایت از مفاد گردشگری مسئولانه یکی از اقدام های هوشمندانه ­ای است که هر کسب­ و­کار آگاهی می ­تواند در این راستا انجام دهد. سفارش بسته­ های اسپانسری سایت «دستی بر ایران» همانا حمایت از این رویکرد حیاتی در گردشگری کشورمان است.

    سایت «دستی بر ایران» با یک پژوهش کارشناسانه و نیازسنجی روز دنیا و ایران، حاصل کار خود را در قالب «منشور گردشگری مسئولانه» در سایت خود منتشر شده است (www.dastibariran.ir). بنابراین، اسپانسری این سایت به معنای حمایت از این رویکرد می باشد و نشانگر شخصیت اجتماعی برند شماست.

    آیا می­خواهید در زمره 10 آژانس برتر ایران باشید؟

    اگر مایلید با بسته های برندینگ آژانس های مسافرتی دستی بر ایران، در فهرست برترین آژانس ­های مسافرتی ایران قرار بگیرید، زودتر اقدام کنید! تنها 10 آژانس می­توانند در فهرست برترین مجریان تورهای داخلی و 10 آژانس در فهرست برترین مجریان تورهای خارجی قرار بگیرند. برای حضور در این فهرست و اخذ لینک مستقیم از آنجا، فرصت را از دست ندهید و سری به بسته­ اسپانسری سایت «دستی بر ایران» بزنید!

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    Destination Iran

    Destination Iran has been planning, organizing and operating cultural and history tours to Iran for more than 20 years. You can contact Destination Iran to ask for professional advice on such tours for youself or your clients.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]