اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225766118435

بهترین راه های مهاجرت به کانادا کدام است؟

کد: 140012225766118435

https://bit.ly/3J2wfcd

، (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم روش‌ها و شرایط اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

مهمترین و سریع‌ترین روش های مهاجرت به کانادا
بهترین راه های مهاجرت به کانادا کدام است؟

کانادا یکی از بهترین کشورهای توسعه یافته و مهاجرت پذیر است که سالانه حدود یک میلیون نفر متقاضی مهاجرت به این کشور هستند. جامعه مهاجرپذیر، اقتصاد طراز اول، دانشگا‌ها و مدارس عالی، امنیت اجتماعی، موقعیت‌های مناسب شغلی و رفاه اقتصادی از جمله مواردی است که موجب شده دریافت ویزای کانادا محبوبیت زیادی بین افراد داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم روش‌ها و شرایط اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

مهمترین و سریع‌ترین روش های مهاجرت به کانادا

روش‌های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اینکه کدام روش بهتر است، بستگی به شرایط هر فرد دارد. از آنجایی که کانادا به یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت تبدیل شده، دولت این کشور روش‌های متفاوتی برای دریافت اقامت دائم این کشور فراهم کرده است. انتخاب هر کدام از این روش‌ها بستگی به شرایط تحصیلی، شرایط اقتصادی، شغلی و شرایط خانوادگی هر فرد بستگی دارد. در ادامه به بررسی مهمترین راه‌های مهاجرت به کانادا و نحوه دریافت اقامت دائم می‌پردازیم.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

ویزای توریستی کانادا به نوعی از ویزا گفته می‌شود که به شما اجازه می‌دهد برای مدت معینی وارد خاک یک کشور شده و در آنجا اقامت کنید. این ویزا برای افرادی که قصد اقامت موتاه مدت در کانادا دارند بهترین انتخاب است. اگر هدف‌تان از ورود به کانادا دیدار اقوام و دوستان، دیدن جاذبه‌های گردشگری و توریستی، شرکت در جشنواره‌ها یا کنفرانس‌ها، دوره‌های آموزشی، ملاقات کاری و یا خدمات درمانی  است، بهتر است با گرفتن ویزای توریستی به این کشور سفر کنید.

افراد بسیاری پس از سفر، شیفته زیبایی و جذابیت این کشور می‌شوند و قصد اقامت دائم دارند. برای اینکه بدانید چطور اقامت کانادا با ویزای توریستی را دریافت کنید، لازم است با انواع ویزای توریستی و موارد استفاده هر کدام آشنا شوید. ویزای توریستی به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ویزای سینگل یا یک بار ورود (Single entry): با این ویزا شما فقط یک‌بار می‌توانید وارد کانادا شوید و تا زمان اعتبار ویزایتان در آنجا بمانید. توجه کنید در صورتی که از این کشور خارج شوید، حتی اگر ویزایتان اعتبار هم داشته باشد، دیگر نمی‌توانید به کانادا برگردید؛ مگراینکه به آمریکا و ایالت سنت پیر سفر کرده و دوباره برگردید.
  2. ویزای مولتیپل یا چند بار ورود (Multiple entry): با داشتن این ویزا شما می‌توانید هر چند بار که می‌خواهید به کشور کانادا رفت وآمد داشته باشید. با هر بار ورود به خاک کانادا به مدت 6 ماه ویزای شما اعتبار دارد و پس از اینکه اعتبار زمانی شما تمام شد، کافیست چند ساعت از خاک کانادا خارج شده و دوباره به آن برگردید. با این کار 6 ماه دیگر می‌توانید در کانادا بمانید.
  3. سوپر ویزای کانادا (Super visa): با این نوع ویزا والدین فردی که در کانادا مقیم است (پدر، مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ) می‌توانند به دیدار فرزندانشان بروند و در این کشور اقامت کنند. اتعبار زمانی این ویزا 10 ساله است ولی با توجه به محدودیت زمانی 5 ساله‌ی پاسپورت‌های ایرانی، اعتبار سوپر ویزای شما 5 ساله خواهد بود. با هر بار ورود به خاک کانادا شما می‌توانید 2 سال متوالی در این کشور اقامت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از پرمتقاضی‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی است. کانادا یکی از برترین و با کیفیت‌ترین کشورها در زمینه علم و دانش است و سالانه 100 تا 150 هزار نفر این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. سطح علمی بالای دانشگاه‌ها، هزینه‌های تحصیل مناسب و امکان اخذ اقامت از طریق تحصیل، این روش را به یکی از پرکاربردترین روش‌های مهاجرتی تبدیل کرده است.

ادامه تحصیل در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای تمامی مهاجرین امکان‌پذیر است. برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید هزینه‌های مربوط به سال اول تحصیل، سال اول زندگی، هزینه در خواست مجوز تحصیلی، انگشت نگاری، معاینات پزشکی و هزینه‌های مربوط به پذیرش دانشگاه مربوطه را بپردازند. 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

ویزای سرمایه‌گذاری یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کاناداست که نیاز به زمان و هزینه بیشری نسبت به سایر روش‌ها دارد. در این روش، افراد و خنواده‌ها با سرمایه‌گذاری اموالشان در کانادا بدون نیاز به مدارک تحصیلی اقامت دائم می‌گیرند.

کانادا از نظر اقتصادی یکی از کشورهای پیشرو در جهان است و با توجه به اینکه در کانادا معادن طبیعی بسیاری وجود دارد؛ جذب مهاجر از طریق سرمایه‌گذاری یکی از سیاست‌های اصلی دولت است. با این کار، دولت علاوه بر سودآوری و جذب سرمایه خارجی، به تامین منابع انسانی مورد نیازش پرداخته و سرمایه‌گذار خارجی را هم با گرفتن اقامت و سود اشتراکی راضی نگه می‌دارد.

روش‌های سرمایه‌گذاری عبارتند از: ثبت شرکت، خود اشتغالی، خرید بیزنس، کار‌آفرینی، استارت‌آپ، سرمایه‌گذاری استانی و ... . افراد می‌توانند با توجه به میزان سرمایه خود یکی از این موارد را انتخاب کرده و اقدام به اخذ ویزا کنند. میزان سرمایه برای هر شهر وایالت کانادا متفاوت است و هر کدام از این روش‌ها شرایط و قوانین مخصوص به خود دارند.

مهاجرت به کانادا از طرق استارت آپ (startup visa)

ویزای استارتاپ یکی از بهترین روشهای دریافت اقامت دائم در کاناداست. اگر صاحب ایده‌ی خلاقانه و طرح نوآورانه‌ای هستید و میتوانید از این ایده برای جذب سرمایه و خلق ثروت در کشور کانادا منجر شوید؛ اخذ ویزای استارت آپ، بهترین انتخاب برای گرفتن اقامت برای شماست. با این کار علاوه بر گرفتن اقامت، با راه اندازی یک کسب و کار مورد حمایت دولت کانادا هم قرار می‌گیرید. در واقع استارت‌آپ کسب و کار نوپایی است که در زمینه‌های مختلف تکنولوژی فعالیت دارد و در سالهای اخیر با هدف تشویق صاحبان کسب و کار به سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این کشور ایجاد شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

خرید بیزینس آماده و فعال، یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت دائم در کاناداست. در این روش با خرید بیزنس ابتدا اقامت موقت می‌گیرید و پس از گذست دو سال اقدام به دریافت اقامت دائم می‌کنید. در این روش شما می‌توانید همسر و فرزندانتان را همراه خود ببرید و از کلیه امکانات آموزشی و تحصیلی بهره‌مند شوید. خرید بیزینس شما صاحب و گرداننده‌ی یک کسب و کار هستید و دولت کانادا به شما این امکان را می‌دهد که به سرمایه‌ای معقول امکان زندگی در کشور توسعه یافته با شرایطی امن را تجربه کنید. برخی از مهمترین مزیت‌های گرفتن ویزا در این روش عبارتند از:

  • محدودیت استانی و ایالتی در این روش وجود ندارد.
  • شما صاحب کسب و کار هستید و نیازی به جاب آفر ندارید.
  • با خرید بیزینس شما بلافاصله کسب درآمد دارید.
  • فرزندان زیر 18 سال از تحصیل رایگان و خذمات آموزشی می‌توانند استفاده کنند.
  • نیاز به داشتن مدارک زبان و آیلتس در ابتدای ورود به کشور نیست.

برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا مراحل زیادی را باید طی کرد و این فرایند ممکن است چند ماه طول بکشد؛ اما با کمک گرفتن از یک مؤسسه حقوقی معتبر و باتجربه، می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید. مجموعه ویزاچی مفتخر است با داشتن چندین سال تجربه، با ارائه بهترین راه‌های مهاجرت  به کانادا، اماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز است.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه دریافت ویزا، به سایت ویزاچی با آدرس vizachi.com مراجعه کرده و یا با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون