اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012235766818438

درباره شرکت محصول من

کد: 140012235766818438

https://bit.ly/3t5Ozf1

، کرمان , (اخبار رسمی): شرکت محصول من – سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم – شرکت محصول من مرکز سرمایه گذاری و حمایت از تولید و فروش مستقیم ، پلی میان سرمایه گذار ، تولید کننده و مصرف کننده

درباره شرکت محصول من
شرکت محصول من

شرکت محصول من – سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم – شرکت محصول من مرکز سرمایه گذاری و حمایت از تولید و فروش مستقیم ، پلی میان سرمایه گذار ، تولید کننده و مصرف کننده

شرکت محصول من – سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم  – شرکت محصول من مرکز سرمایه گذاری و حمایت از تولید و فروش مستقیم ، پلی میان سرمایه گذار ، تولید کننده و مصرف کننده  ایده و اجرای این طرح برای اولین بار در ایران توسط تیم شرکت محصول من با مدیریت مهندس علی شیخ زاهدی راه اندازی و اجرا شده است . در این مرکز از کسب و کار های دانش بنیان ، کسب و کار های خانگی در قالب سرمایه گذاری و حمایت از تولید تا مصرف با استفاده از سیستم فروش مستقیم با حذف واسطه های بازار حمایت می شود .

تیم مهندسی شرکت محصول من با استفاده آخرین دانش های بازاریابی و فروش مستقیم توانسته است این سیستم فروش را با الگو برداری از نمونه های موفق دنیا طراحی و اجرا کند . برای عضویت در شرکت محصول من شرکت سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم با یکی از کارشناسان شرکت در ارتباط باشید .

روش های فعالیت در سایت شرکت محصول :

1 – مشتری : مشتری شخصی است که به صورت عادی و از راه های مختلف می توانید یک محصول و خدمات را به صورت مستقیم از سایت خریداری کند.

2 – نماینده : شخصی که پس از ثبت نام در سایت محصول من حق نمایندگی را خریداری کرده و از فروش کالا و خدمات کسب درآمد کند .

3 – سرمایه گذار : شخصی که می تواند در صندوق مشارکت شرکت محصول من سرمایه گذاری کرده و با گسترش فعالیت شرکت در منافع شرکت ذی‌نفع باشد .

4 – فروشندگان : سهامدارانی که کالا یا خدمات مجاز قابل عرضه ای داشته باشند می توانند محصولات خود را پس از تایید کارشناسان از طریق سیستم فروش مستقیم شرکت محصول من عرضه کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصول من

شرکت محصول من – سرمایه گذاری ، کار آفرینی و فروش مستقیم – شرکت محصول من مرکز سرمایه گذاری و حمایت از تولید و فروش مستقیم ، پلی میان سرمایه گذار ، تولید کننده و مصرف کننده ایده و اجرای این طرح برای اولین بار در ایران توسط تیم شرکت محصول من با مدیریت مهندس علی شیخ زاهدی راه اندازی و اجرا شده است . در این مرکز از کسب و کار های دانش بنیان ، کسب و کار های خانگی در قالب سرمایه گذاری و حمایت از تولید تا مصرف با استفاده از سیستم فروش مستقیم با حذف واسطه های بازار حمایت می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ